1-Berdel

25.4K 1.1K 112
                                    


Hayatım söz konusuydu ve ben hiçbir şey diyemiyordum. Ahmet Ağayla görüştükten sonra kendime gelememiştim, Söyledikleri kafamın içinde tekrar ediyordu.

'Ömerle evleneceksin' 

Abimi böyle bağışlayabileceğini söyledi, berdel bu demek oluyormuş. Abi dediğim adamla evlenmemi istiyorlardı, annemin yanındayken bana garip davranmıştı nedenini şimdi anlamıştım. Ömer Abiyle konuşmazdım, konuşacak bir konumuz olduğunu düşünmezdim. Sadece onu gördüğümde selam verirdim, bu kadardı onunla iletişimim.

Kapımın tıklatılıp içeriye annem girdi, yüzündeki endişe benim için mi ? yoksa Ali abim için mi bilmiyordum, yanıma yaklaşıp kolumdan tutup yatağın ucuna beraber oturduk.

"Ali abini yakalamışlar, senin bir sözün onun hayatı demek, bende istemezdim böyle olmasını ama abin için bir daha düşün ne olur ?" Annem bu sözleri söylerken göz yaşları siyem siyem düştü.

Benim hayatım ne olacak ? Söylemek istedim fakat yapamadım.

"Ömer Abiyle evlenmemi istiyorlar, bu şekilde abimin hayatını bağışlayabileceğini söyledi Ahmet Ağa." Annem başıyla beni onayladıktan sonra her şeyden haberinin olduğunu anladım, o sadece benim bir şey söylememi bekliyordu.

"Tamam, anne kabul ediyorum." 

Başka bir seçenekte yoktu.

Beni kendine çekip sarıldı, neler olacağına dair hiçbir fikrimin olmadığı bir yolculuğa çıkıyordum her şeyi annem için kabullenecektim, üzülmesini istemiyordum.

Abi dediğim, konuşmadığım adamla evlenecektim, nasıl olacaktı hiç bilmiyordum.

"Ömer Ab-"

"Ömer Abi, değil senin Kocan olacak." Odamın kapısında bizi izleyen Zelal Hanımı gördüğümüzde direkt ayağa kalktık annemle.

"Ömer abi değil, abi yok Akel." 

"Tamam, Hanımım."

Dönüp gidecekken tekrar bana döndü, "Hanımımda değil, Anne diyeceksin."

"Tamam." annemin kolumu dürtmesiyle kendime geldim. "Tamam anne." 



__________

Not; başlıyoruz bakalım, bir kaç bölüme düğün var...







Etki [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin