Birbirini özleyen dudaklar

348 33 64
                                    

Yeni bölümm 💕.

Derste sıkılınca yazdım 😇.
Ama telefonlar serbest olmadığı için kağıda yazmam gerekti.
Medyada bölümün ilk hali var. boş kalmasın diye koydum.

İyi okumalar 💕.

------------------------------

Chuuya'nın bakış açısı

Sabah mutfakta yiyecek birşeyler hazırlarken çoğu malzemenin eksik olduğunu ve markete gitmem gerektiğini fark ettim.
Ardından ise bir liste hazırladım.
Akşama yengeç yapıp onu sevindirsem- bekle hayır hayır. Derin bir nefes aldım ve listeyi bitirdim. Evet listeye yengeçte ekledim.

Dazai bu süreçte elimdeki listeyi aldı ve kendisinin gidebileceğini söyledi.
Dazai evden ayrıldığı vakit masada bulunan cüzdanı fark ettim.

Chu- Çok aptalsın ha Dazai?

Noe zaten Anee-san ile birlikteydi bunun rahatlığıyla kalkıp ceketimi giydim ve evden ayrıldım. Sonunda Markete vardım ve binanın yan tarafında duran Dazai'yi fark ettim. Bir kadın kahverengi saçları yemyeşil gözleriyle Dazai ile konuşuyordu. Anında içimde bir öfkenin belirdiğini hissettim.
Ancak daha yakından bakınca Dazai onunla konuşmaktan memnun değildi. Biraz daha yaklaştıktan sonra kendimi sakinleştirerek dinlemeye başladım.

Kadın- Hadi amaa benim gibi güzeller güzeli birisiyle olmak istemez miydin?

Dazai yüzünü buruşturup sertçe cevap verdi.

Daz- Hayır istemezdim şimdi beni rahat bırak!

Kadın kırılmış gibi yaparak dudaklarını büzdü ve sordu.

Kadın- Neden pekii??

Dazai Kendini beğenmiş bir yüz ifadesi takınıp hafifçe sırıttı.

Daz- Senden bin kat daha güzel birisiyle yaşıyorum ve gayette mutluyum~

Bu sözle kalbim tekledi ancak ben bu cümleyi düşünemeden kız araya girdi.

Kadın- Benden daha güzel birisi mi? Beni güldürme. Ayrıca seni ona bağlayan bir yüzük göremiyorum.

Daz- Yüzük olup olmaması önemli değil. Önemli olan Onunla olan bağımı göremeyecek kadar kör olman.

Kadın dahada sinirlenirken sonunda yerimden kıpırdayıp onların yanına gittim. Dazai ancak (Dazai'nin) tişörtünün kenarını hafifçe kavrarıp kadına ölümcül bakışlar atarken beni fark etti.
Beni gördüğü anda yüzünü aşk dolu büyük bir gülümseme kapladı ve belimi kavrayarak beni kendine çekti.
Ardından kızıl saçlarıma büyük bir öpücük kondurdu.

Daz- İyiki geldin sevgilim <3.

Kadın ise gözlerini bana dikti ve düşüncelere daldı. Yanakları hafifçe kızarırken kekelemeye başladı.

Kadın- B-ben... Onun bu kadar iyi... Be-benim şimdi g-gitmem gerek...

Kadın hızla yanımızdan uzaklaşırken arkasından bakakaldık.

Chu- Bu da neydi şimdi?

Daz- Umarım senden hoşlanmamıştır. Yandere bir karakteri var...

(Y/N Yandere: sevdiği çocuk için o çocuktan hoşlanan kişileri gizlice öldüren kişi. (Oyunu güzel ama))

Chu- O kimdi peki?

Dazai derin bir nefes alıp açıklama yaptı.

Daz- Carla (karla) daha öncesinde bir vaka ile yanımıza gelmişti.
O günden beri bana takık durumda.

Beni Affet (Soukoku) [M-preg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin