Yeni bölümm 💕.
Attığım bölümler seyrekleşti kusura bakmayın. Bu arada ben dün konsere gittim hava soğuktu ve üstümdeki kıyafet inceydi kısacası üşüttüm✨.
(Yarın okul nöbetçisiyim bu griple napcam acaba)Çok uzatmim.
Medya çizimi bana aittir.
İyi okumalar 🌸.
------------------------------
Chuuya'nın bakış açısı
Sabaha karşı ilk uyanan kişi ben olmuştum. Gözlerimle etrafı taradım ve yanımda huzurla uyuyan bir Esmerle karşılaştım. Onu daha önce hiç uyurken görmemiştim. İnsanların onu uyurken görmesini sevmediği için hep en son uyuyup en erken kalkardı. Sanırım bu onu savunmasız hissettiriyordu?
Bir dakika kadar (aslında 6) yüzündeki her çizgiyi ince, eski yaraları inceledim. Ağzı hafif aralıktı ve göğsü nefesiyle yavaşça inip kalkıyordu. Saçları yüzünün çoğunu kapatıyordu elimi yavaşça kaldırdım yüzündeki saçlarını yavaşça kulağının arkasına sıkıştırdım.
Saçları o kadar yumuşaktı ki okşamayı bırakamadım. Adeta büyülenmiş gibiydim. Bir süre sonra kirpikleri kıpırdandı ve kahve gözleri benim maviliklerimle buluştu. Hızla elimi saçından çekmek için yukarı kaldırdım ancak Dazai benden hızlıydı. Elimi kavradı ve hâlâ uykuluyken hafif boğuk sabah sesiyle konuştu.
Daz- Lütfen devam et Chibi'm bu çok rahatlatıcı~
Sesiyle omurgamdan aşağı mideme doğru bir ürperti dalgalandı ve yüzüm kendini kırmızıya bıraktı. Ancak bu his rahatsız edici olmaktan çok, rahatlatıcıydı. O yüzden sakinde saçlarını okşamaya devam ettim.
Dazai kollarını belime doladı ve kafasını göğsüme gömdü. Böylece saçlarını daha rahat okşayabildim.
Yaklaşık 10-15 dakika içerisinde odamızın kapısı açıldı. Minik beden hâlâ uykuluyken yanımıza doğru ilerledi.Daz- Günaydın bebeğim✨.
Noe- Günaydın...
Noe esnedi ve gözlerini ovuşturdu. Yatağa tırmandı ve yanımıza kıvrıldı.
Daz- Senin boyun mu uzadı Küçük Adam~
Noe kıkırdadı.
Noe- Büyüyüp senin gibi kocaman olacağım!
Dazai bu sözle kahkahalara boğuldu.
Daz- Chuu' ya çekmemene sevindim hahahaahaaa~
(Y/N evet bunu yazarken hâlâ Chuuya-dan kısayım...)
Chu- Heyy! O kadarda kısa değilim!?
Noe, Dazai ile beraber gülmeye başladı.
Chu- Siz ikiniz hep bana karşı birlik oluyorsunuz!??
Sahte bir somurtmayla kollarımı birleştirdim. Noe hızla kollarımın tutuşunu gevşetip bana sıkıca sarıldı. Bunu yaparken hâlâ gülüyordu.
Daz- O zaman sana birlik olucak başka birisi lazım~
Dazai bu sözle göz kırpıp anlamlı bir biçimde sırıttı.
Yanaklarım şiddetle kızarırken bana en yakın olan yastığı Dazai'ye fırlattım ancak her zamanki gibi yastıktan kaçmayı başarıp banyoya koştu.
Noe- Parka gidebilir miyizz??
Chu- Hmmm aklımda daha güzel bir fikir vardı.
Noe- Neymişş!??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Affet (Soukoku) [M-preg]
FanfictionÇok hoş bir gecenin ardından Chuuya'nın hayatı değişti. Ancak Dazai hiçbir şeyi bilmiyordu çünkü artık mafya'da değildi. bundan birkaç yıl sonra Dazai tekrar ortaya çıktı ve kendini Chuuya ve oğluna kanıtlaması gerekiyordu. (Kapak çizimi bana aittir...