Rüyalar Aleminde

278 25 24
                                    

Yeni bölümm 💕.

Medya çizimi bana aittir.

(Y/N aynı notu burayada yazim. Baba ve baba diyince karisiyo o yüzden Chuuya'ya hep anne yazıyom.)

Uyarı: Kan , psikolojik şiddet?

İyi okumalar dilerim 🍷.

------------------------------

Dazai'nin bakış açısı

Simsiyah bir boşlukta süzülüyordum adeta. Etrafı nefis bir çiçek kokusu sardığında ise açtım gözlerimi sonuna kadar. Etraftaki karanlık asla gitmiyordu ancak kırmızı tonlarında bir toprak parçası belirdi.

Yerçekimi beni oraya ayak bastırdığı zaman etrafıma bakındım. Etrafta bunun gibi başka toprak parçalarıda süzülüyordu. Ancak şuan bulunduğumun dışında başka bir sis bulutu yoktu.

Kırmızı-siyah sis bulutunun üzerinden siyah solmuş güller sarkıyordu. Bu o olmalıydı. Chuuya'nın rüyası. Hayır rüya değil kâbus.

Sonunda o geniş sis bulutunun içerisine girdim. İçimde büyük bir ürperti dalgalandı. Ancak bu pekte önemli değildi. Çünkü etraf daha farklı şekillere bürünmüştü.

Etraf tamamen savaş alanıydı. Gökyüzü, en az yerlerdeki kanlar kadar kırmızıydı. Yerlerde bir sürü cesetler vardı. Buna çoğu iş arkadaşımız dahildi.

Hızla Atsushi ve Akutagawa'nın yanına eğildim. Elleri iç içe geçmişti. Ve asla nefes almıyorlardı. Bu gerçektende çok korkunç bir manzaraydı. Higuchi, Hirotsu-san, Gin-chan hepsi ölmüştü.

Yavaşça olduğum yerden kalktım. Chuuya neredeydi?
Bir süre sonra uzaktan bir çığlık duydum. Hızla oraya koştum ve olaylara göz attım.

Bu bendim. Noe'nin minik bedenini kendime sarmış ve etraftaki yıkımı görmesin diye gözlerini kapatıyordum.

Tam karşımdada Chuuya duruyordu. Yolsuzluğu kullanıyordu. Ancak bilinci açıktı.

Daz- SEN BİR CANAVARSIN CHUUYA! İŞE YARAMAZ BİR PİSLİĞİN TEKİSİN!

Chu- B-ben istemiyorum zarar vermek!

Ve böylelikle Ağlamaya başladı.

Daz- ONLARI ÖLDÜRDÜĞÜN YETMEDİ ŞİMDİ BİZE DE Mİ ZARAR VERİCEKSİN HA! GERÇEKTEN DE APTALSIN!

Chu- HAYIR! HİÇ BİRŞEYİ KONTROL EDEMİYORUM BEN-

Daz- SEN NE CHUUYA! NE YAPTIĞINA BAK HEPSİ SENİN SUÇUN!! TEKRAR GİDİCEM VE NOE'Yİ DE GÖTÜRECEĞİM BÖYLELİKLE TAMAMEN YALNIZ KALICAKSIN EBEDİYEN!

Bu noktada Chuuya'nın vücudu harekete geçmeye başladı ve Arahabaki kendini ileri attı.

Chu- HAYIR BUNU İSTEMİYORUM! DAZAİ KAÇ! LÜTFEN!!

Diğer ben böylelikle kahkaha attı.

Daz- Ne kadar da acınası, her zaman olduğun gibi. Asla iyi bir ebeveyn olmadın. En başından Noe benimle olmalıydı seninle değil!

Chuuya son göz yaşlarını dökerken haykırdı.

Chu- KAÇ ARTIK! OSAMU!!!

Ancak Arahabaki susmadı, Diğer ben ve Noe'yi oracıkta sonsuz uykuya daldırdı.

Sonunda Chuuya'nın vücudu yenik düştü ve iki bedenin yanına yığıldı. Çığlık atarak ağlarken yüksek sesle bağırıyordu.

Chu- HAYIR HAYIR HAYIR!!! B-BEN YAPAMAM HAYIRRR!

Beni Affet (Soukoku) [M-preg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin