Bulantı

357 25 81
                                    

Yeni bölümm 💕.

Soft oldu yine 🌼.

Umarım okurken eğlenirsiniz🦋.

Medya çizimi bana aittir.

(Y/N Anatomi hatalarını görmezden gelmeniz tavsiye edilir yoksa işin içinden çıkamazsınız.)

İyi okumalar 🌸.

------------------------------

Chuuya'nın bakış açısı

Her zamanki gibi Mafya'daydım. Noe ise Anee-san'la beraberdi çünkü Dazai Büroda çalışıyordu. Ofisimde belgeleri düzenlerken kapım çaldı.

Chu- Girin.

Gelen kişi Akutagawa'ydı.

Aku- Chuuya-san x belgesi sende mi? Büro'yla beraber gittiğimiz görev.

Chu- Oh şey...

Çekmecelerimi karıştırdım. Yoktu.

Chu- Hayır yok.

Aku- O zaman büro'ya gidip kopyasını almamız mı gerekiyor...

Derin bir iç çektim.

Chu- Ahh senle geliyorum. Herhangi birine Rashōmon'la saldırmana göz yumamam.

Aku- Ama-

Chu- Hayır.

Akutagawa saygıyla başını eğdi ve beraber Büro'ya yol aldık. Yolda aniden gözüm karardı ve midem takla atıyor gibiydi. En yakın duvara dayadım elimi.

Aku- Chuuya-san! İyi misiniz?

Görüşüm düzelirken elimi salladım.

Chu- İyiyim. Sabah kahvaltı yapmadım ondandır.

Aku- Gittiğimiz zaman yiyecek birşeyler alalım o zaman.

Chu- Teşekkür ederim.

Böylece beraber ADA'nın kapısından girdik içeri.
Kunikida-san hemen bizi karşıladı ve dosyanın kopyasını çıkarttırmaya gitti. Bununla beraber Dazai bizi gördü ve dinlendiği (İşten kaytardığı) kanepeden kalktı.

Daz- Mon Petit Mafia~ (benim küçük mafyam) bu ne sürpriz.

Chu- Sadece kapa çeneni.

Daz- Awww ama böyle yapma beni sevdiğini herkes biliyor~

Chu- Hayır sevmiyorum.

Bu sözle Dazai sırıttı ve sadece benim duyabileceğim bir şekilde kulağıma fısıldadı.

Daz- Ahm... Geçenlerde adımı haykırırken öyle söylemiyordun~

Yanaklarım kendini kırmızıya bırakırken elimle ağzını kapattım.

Chu- Bir daha sakın.

Dazai güldü ve geri çekildi.

Daz- Hahh fazla sevimli.

Yanaklarım biraz daha kızarmıştı. Ardından tekrar başım döndü ve midem bulanmaya başladı. Kafam sersemleyince düşmemek için Dazai'ye tutundum. Dazai anında ciddileşti.

Daz- Chuuya iyi misin?

Dazai kolunu belime doladı ve oturmam için kanepeye yönlendirdi. Oturduğumda ise bana bir bardak su verdi. Sudan iki üç yudum aldım ve bardağı geri verdim.

Daz- Neyin var?

Chu- Sanırım kahvaltı yapmadığım için, iyiyim.

Dazai bana inanmamış gibi bakmaya devam etti. Ancak tamda o sırada Akutagawa yanımıza yaklaştı. Elindeki kafeden aldığı kağıt torbayı bana doğru uzattı.

Beni Affet (Soukoku) [M-preg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin