(Hikayede geçen İlçe ve köyler kişiler tamamen hayal ürünümdür.)
Merhaba kızlar yeni hikayemle karşınızdayım hadi Bismillah çok beğeneceğinizi umuyorum beni yalnız bırakmayın sizi seviyorum ♡
♤ Keyifli Okumalar ♧
Yıl 1998 Bursa'nın Hoşkale ilçesinde Buğdaydöven ve Karlıtepe köylerinde iki bey konağı. İki yiğit bey oğlu ! Hamza Ömer ve Ahmet Eyüp.
Hamza Ömer Buğdaydöven köyünün Yakışıklı yiğidi istemediği bir evlilik yapmıştı karısı Fatma onu çok uğraştırırken Hamza Ömer bu işin olmayacağını anlamıştı bu zoraki evliliğe son verirken anasının ona sormadan bulduğu tıpkı kendi gibi bir bey kızıyla evlenmişti.
Zerda ah güzelliği dillere destan Zerda herkesin gönlüne Hamza Ömerin Kaderine düşen Zerda ! Hamza Ömer'in Nazlı güzeli.
Ahmet Eyüp Karlıtepenin en yakışıklısı heybetli yiğit bir bey oğlu kendi halinde işine gelip giderken gönlünü köye yeni atanan Ayşe Begüm Öğretmene kaptırmıştı işi zordu çünkü kendi sadece liseye kadar okumuş bir araba tamircisiydi ilçede ki dükkanın da severek mesleğini yapıyordu her zaman tutkusu olmuştu arabalara peki ne yapacaktı bu haliyle Ayşe Begüm onu kabul eder miydi ? Koskoca Öğretmen ne yapsın beni diye düşünür dururdu bakalım kader ağlarını onlara nasıl örecekti ?
Ayşe Begüm naif bir prensesti sanki 2 abisi olduğundan anne babasının tek kızı olup üstüne titrenmişti o dönem de kızlar okutulmazken Ayşe Begüm okutulmuştu. Mesleğini severek yapan genç kızı zorlayan maalesef hasretti başka başka şehirlerde öğretmenlik yapmış ailesine hasret kalmıştı öyle ki anne babasının ölümüne bile geç kalmış cenazelerine zoraki ulaşım sebepleri ile yetişememişti abileri evli olduğu için onları rahatsız etmek istememiş mesleğini yapıp kendi ayakları üzerinde durmaya karar vermişti köy okullarında çalışmayı daha çok seviyordu hep özlediği samimiyeti buluyordu köylerde. En son atandığı Karlıtepe köyüne geldiğindeyse buranın onun evi yuvası yeni yurdu olacağını bilemezdi elbet...
Hadi bismillah nasıl buldunuz ? Yine uzun zamandır bekliyordu beklesin istemedim sizinle paylaşmak istedim lütfen fikirlerinizi benden esirgemeyin yine çok heyecanlıyım çok çok seveceğinizi düşünüyorum umarım yanılmam :) ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Bey Konağı ☆
Chick-LitBir Bey Oğlu ! Hamza Ömer Altınışık Bir Bey Kızı ! Zerda Incekara Bir Bey Oğlu ! Ahmet Eyüp Incekara Bir Bey Gelini ! Begüm Reyhan Bozdoğan Bursa'da Bir köyde Bey konağı hikayesi ! Hikaye eski zamanlı olup 90'lı yılların sonunda 2000li yılları...