📖☕️Keyifli okumalar 📖☕️
Yıl 1998 Bursa'da sıcak yaz günlerinden biriydi Ahmet Eyüp tamir ettiği arabanın altından çıktı dili damağı kurumuştu saat ikindiyi geçmesine rağmen yakıcı sıcak hafiflememişti ayağa kalktı bir peçete ile alnını yüzünü sildi yüzü gözü kara içindeydi. Çırağı Ahmet'i çağırdı.
"Ahmedoo nerdesin lan gel hele"
Dükkanın kapısının önünü süpüren Ahmet işini bırakıp Adaşı olan ustasına koştu.
"Buyur ustam"
"Git Mıstıkgilin bakkaldan soğuk bi su al kendine de canın ne istiyorsa al "
Ahmet sevinçle aldı parayı
"Sağol ustam hemen alırım"
Ahmet Eyüp suyunu bekleyedursun Ayşe Begüm'de heyecanla otobüsün camından dışarı bakıyordu inmesine çok az kalmıştı buraya yeni ataması yapılmıştı genç kız pek heyecanlıydı Bursa'ya ilk defa geliyordu camdan izlediği kadarıyla beğenmişti. Sonunda otobüs durdu indiğinde rüzgar tatlı bir esintiyle yüzüne vurdu muavin bavulunu verince teşekkür edip yürümeye başladı ilçeye gelmişti şimdi köye gidecekti fakat nasıl gidecekti bilmiyordu esnafları geçerken bir bakkal gördü susamıştı ve hafiften acıktığını hissediyordu bakkala girdi küçük bir çocuk su ve şeker alıyordu Bakkalın sesini duydu.
"Dişlerin çürüyecek len bi da şeker deye gelme satmam yazık gönaf inci gimin dişlerne bizim gimin dakma dişnen mi dolanacağn bu Dünyayı ?"
Çocuk dudaklarını tatlı tatlı büzmüş sonra konuşmuştu.
"Ahmed Eyüb ustam canın ne çekeyosa al dedi sende hep gızıyon Nuh emmi "
"Püskevit al şekeri neydeceğn ağşam anan çay demlesin bandır bandır ye veyahut lokum al şekerden datlı"
Ayşe Begüm gülümseyerek izledi ikiliyi çok sevmişti şimdiden burayı bayılıyordu bu doğallığa. Bakkal Nuh bey onu fark etti yabancı olduğunu hemen anladı.
"Buyur hanım gızım kusura kalma sıpaynan uğraşıyodum görmemişim seni ses edeydin ya"
"Yok mühim değil ben bi su birde bisküvi alacaktım birde size bir şey soracağım"
"Buyur gızım"
"Ben Karlıtepe ortaokuluna yeni atandım öğretmenim bugün geldim az önce köye nasıl gidebilirim acaba otobüs sadece merkeze bırakıyormuş buradan köye giden bir otobüs falan yok mu nasıl gidebilirim ? "
Yaşlı adamın şaşkınlıkla kaşları kalktı sonra yüzüne içten bir tebessüm yerleştirdi.
"Yaaa öyle mi hoş gelmişsin hoş gelmişsin örtmen gızım sefa getirmişsin amma pek geç galmışın saat ikindin beş olmuş köye giden gelen minibüsler 16:30 dedim mi biteyo köye giden araba bulaman bu saatten sonra böğün comartesi havtanın başı olaydı bu saatlerde bulurdun giden gelen çoğ olur amma şindi kimseyi bulaman köylü havta içi gelir gider"
"Ya öylemi ne yapacağım şimdi ben"
Ayşe Begüm ne yapacağını şaşırmıştı hiç böyle bir durumla karşılaşacağını düşünmemişti doğrusu yaşlı adam biraz düşündü.
"Dur dur hele az evvelden payladığım güccük bebe varya onun ustası var o köylüdür köyün beyinin oğlu 1 saat sonra paydos ider gapatır dur ona diyem götürüversin seni"
Ayşe Begüm gerilmişti biraz hiç tanımadığı insanlardı sonuçta.
"Şey güvenilir biri mi yani elin adamı sonuçta tanımıyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Bey Konağı ☆
ChickLitBir Bey Oğlu ! Hamza Ömer Altınışık Bir Bey Kızı ! Zerda Incekara Bir Bey Oğlu ! Ahmet Eyüp Incekara Bir Bey Gelini ! Begüm Reyhan Bozdoğan Bursa'da Bir köyde Bey konağı hikayesi ! Hikaye eski zamanlı olup 90'lı yılların sonunda 2000li yılları...