~1 Ay Sonra~Çalmış mıdır dersin?
Yarın götürüp iade edeceğim.
Kardeşim marketten yağ alıp gelmişti. Bu cümle ilk başta normal gelebilir ama olayın içine baktığımızda hiç de normal değil. Bir aylık bir bebekten bahsediyoruz sonuçta.
Asla sorgulamamaları daha da sinirlendirmişti beni. Çocuk oradan oraya uçuyor, bizimle konuşuyor (telepati yoluyla), ışınlanabiliyor ve büyüyüp küçülebiliyordu. Ama kimse sorgulamıyor veya doktora götürmüyordu.
Sanırım kardeşim kadar ailem de normal değildi.
Okuldan geldiğim için ödevlerimi yapıyordum. Kusuo da hemen yanımda oyuncak arabası ile oynuyordu. Oyuncak arabasını uçurarak oynuyordu! Bir sağa bir sola uçuruyor ve başımı döndürüyordu.
Kusuo kes şunu!
Anında yere düşmüştü oyuncak araba. Gözleri dolmuş gibi duruyordu ve ellerini bacaklarının arasına koyup dudağını titretmeye başlamıştı. Acitasyon mu yapıyordu anlayamıyordum. Sonuçta o bir bebekti.
Küçük küçük çıkmış olan pembe saçlarını sevmiştim. Ona kötü davranmamalıydım. Üzmemeliydim onu.
Koca yanaklarını sıkmış ve bir öpücük kondurmuştum.
Tamam özür dilerim. Uçurabilirsin arabayı ama çok hızlı yapma. Tamam mı?
Tamam.
Telepati yolu ile cevaplamıştı beni. Yavaş bir şekilde kalkmıştı araba ve salon boyunca ilerlemiş ve sonra geri dönmüştü. Dikkatimi dersime vermeye zorlamıştım ama nafile.
Kardeşimin güçleri nereden geliyordu? Nasıl bu güçlere sahip olmuştu? Benim neden yoktu? Neden o? Neden ben değil?
Bu sorularıma kendimce cevap arıyordum. Cevaplanması zor sorulardandı. Belki büyüyünce bilim insanı olup bulabilirdim.
Kafama düşen araba ile canım yanmış ve inlemiştim. Kafamı ovuştururken Kusuo'ya bakmıştım. Bilerek mi düşürmüştü? Canımı mı yakmak istemişti?
Neden bunu yaptın?
Sadece bebek sesi ile kahkaha atmıştı. Canımın acıyıp acımaması onu ilgilendirmemişti. Belki de onu kıskandığımı anlamış ve kıskanmamamı kendi diliyle söylemeye çalışmıştı.
Söylemek istese telepati ile konuşurdu gerçi.
~6 Yıl Sonra~
Hehe ilk ben kalktım ve yemeğimi ilk ben bitireceğim!
Ellerimi yıkarken mutlu bir şekilde söylenmiştim. Ellerimden damlayan suyun zemini ıslatması hiç de umrumda olmamıştı. Koşarak mutfağa gitmiş ve sofraya oturmuştum. Önümdeki krepleri ağzıma sıkıştırmaya çalışmıştım.
Ellerim ile beşinci krepi de ağzıma sıkıştırmaya çalışırken, Kusuo ışınlanmış ve önüme oturmuştu. Ben son dilimimi yemenin mutluluğu ile masadan kalkmış ve konuşmaya çalışmıştım.
Bön kozondom (Ben kazandım.)
Ancak kardeşim benden daha hızlı çıkmış ve tüm hepsini bitirmişti. Ve yutmuştu da...
Nasıl olur diye düşünürken gırtlağıma kadar dayanan krepleri kusmak istemiştim. Göğsüme vurarak öksürmüş ve sorunsuz bir şekilde yutmuştum.
Ku-Chan aferinn.
Annem Kusuo'yu tebrik etmişti. Babam ise okuduğu gazeteden kafasını kaldırmadan "bir dahakine kazanırsın artık." Demiş ve beni küçük düşürmüştü.
Ben küçük düşemezdim. Kusuo'nun güçlerine karşı benim zekam vardı. Ortaya zekamı koymuş ve kazanmayı amaçlamıştım.
Bugün kaybetmiş olabilirim ama her an yeni bir kazanma anıdır. İlla bir gün seni yeneceğim Kusuo-Kun!
Sinirlenmiştim. Masadan hızla kalkmış ve odama koşmuştum. Küçük bir şeyde bile kazanamamak çok kötü bir duyguydu.
Gözlerim kızarmış ve daha da hırs yapmıştım. Üstümü giyinmiş ve çantamı alıp odadan çıkmıştım. Dış kapının yanına gitmiş ve ayakkabılarımı alıp yere oturmuştum. Zorla giymeye çalışırken yanıma Kusuo oturmuştu.
Bence vazgecmelisin. Bu yarış çok saçma.
Asla anlamayacaktı. Eğer bir şey becerebiliyorsam onda en iyisi olmalıydım. Hatta başka şeyler de becerebilmeliydim. Her şeyde en iyisi olmalıydım. Ama Kusuo bunu elimden alıyordu.
Acımasız bir şekilde sürekli beni eziyordu. Ondan daha iyi olduğumu bir şekilde kanıtlamalıydım. Ona meydan okuyan bendim ve kaybetmeyi göze alamazdım.
Ayakkabılarımı giymiş ve evden çıkmıştım.
•••
Bölüm Sonu
Ay neden yazması bu kadar zor??
Doğru dürüst konu bulamiyorum
Animeye göre de gitmek istemiyorum aslında.
Farklı şeyler olsun istiyorum
Neyse bakicaz çaresine
Hele kusuo biraz daha büyüsün
Bu arada Kuusuke 12 yaşında şuan ve normal ortaokula gitmiyor. Direkt olarak bilim adamlığı üzerine çalışıyor. Sonuçta çok zeki... Ayrıca Kusuo'nun da güç sınırlayıcısı var. Bu bilgileri de araya sıkıştıracaktım ama sonra olmadı. Ben de buraya yazayım dedim.Vote verirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim
Kendinize iyi bakinn
Hoşça kalınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSER/WİNNER
FanfictionBu yüze iyi bak. Çünkü bu yüz senin gelecekte aynada göreceğin yüz olacak. [HİKAYE KAPAĞI BANA AİTTİR!] #1 - Kusuo