Genç kız uyumuş Lisa ise morarmış göz altlarıyla onun başında bekliyordu .
Lisa"Hayır demekten başka seçeneğim yok ama hayır dersem hayır demiş olurum "
....
Genç kız kahvaltısını yaparken Lisa onu izlemişti, dün gece tutuklu kaldığı gözlerden ayırmamıştı kırmızı gözlerini.
Rosé şirkete geçince Momo onu müdürün çağırdığını bildirmişti.
Rosé "Henüz bitirmedim "
Müdür"Hala bitirmedin mi ? Bu gece mesaiye kalacaksın ! Evini bu kadar çok mu seviyorsun? Bu zamane gençleri de cidden.. kabul edilmez "
.....
Her kes şirketten çıkarken Momo dönüp genç kızın gelip gelmeyeceğini sordu .
Rosé "Hayır henüz bitirmedim"
Momo gidince Lisa kurbanının önünde belirip konuştu.
"İşini halledebilirim . Şeytana göre dilek sayısı değişkenlik gösterir. Benim gibi şeytana sahip olduğun için şükretmelisin "
Ayağa kalkıp yeniden konuştu .
"Hadi sadece dileyeceksin . Dile ve kurtul . Kinlenmek istemiyorum "
Siyah kanatları belirince genç kız ona bakmış ve önüne dönmüştü.
Rosé"Yemezler "
Lisa'nın kanatları anında eski yerine dönmüştü.
....
Lisa "Gardını düşürme başaracaksın"
Lisa kendi kendine moral konuşması yaparak kurbanının yanına oturup koşmaya başladı.
"Ne bu naz ya? Dileğini söylersen kaybedeceğin hiç bir şey olmayacak. Eğlencesine de olsa bir kere dilersen olmaz mı? Yanlış bir şey değil bu"
Rosé"Haklısın ama buna ihtiyacım yok, zaten dileğimi gerçekleştiriyorum "