Lisa"Anladığın için tebrikler "
Rosé "Çok düşündüm. Bu önemli diğil . Eminim senin bir adın vardır Manifesto'nun arkadaşı gibi bana gerçek adını söylemedin "
Lisa"Neden bana başka birinin adını yakıştırıyorsun ? Neydi adı Foust Park mıydı? İyi de bir ismin ne önemi var ? "
Chaeyeong düşünür gibi yapıp üzgün bir ses tonuyla konuştu " Sen burda diğilken seni çağırmak istedim ama ismini bile bilmiyorum. O zaman sana bir isim verelim . Kanatların açınca tavuskuşu gibi görünüyorsun. Kızdın mi sen? Peki bir insan ismine ne dersin? "
*******
Chaeyeong asansörün inmesini beklerken dün Lisa'yla konuştukları beyninde yankılanınca gülümsedi.Lisa" Tamam her şey yolunda o yüzden yüksekten düşe bileceğin yerlere gitmeyeceğine dair söz ver bana "
Rosé"İyi de ben 11- ci katta çalışıyorum nasıl dediğini yapayım?"
Lisa"Asansör kullanma merdiven kullan o zaman. Anladın mı? Merdivenlerden çık asansör kullanma !"
Rosé"Anladım"
Asansör durunca genç kız ve bir kaç kişi daha binmişti asansöre. 2 kat indikten sonra asansör durmuş ve sallanmaya başlamıştı.
İçlerinden bir kişi korku ve heyecanla bağırdı"Ne oldu? Neden durdu ? Yardım edin!" Diye .
Yeniden sallanmaya başlayan asansörle çığlıklar yükselmişti .
Şeytansa dışarıda durmuş çığlıkları dinliyordu. O kurbanına asansöre binmemesini söylemişti.
Şeytan çığlıklar değer verdiği kurbanının sesini duyunca vaz geçmiş asansörü durdurmuştu.
Duran asansörle genç kızdan başka her kes dışarı koşmuştu.
Yaşadığı şokla Chaeyeong bir kaç dakika sonra asansörden inmeyi akıl ede bilmişti.
Şeytan saklandığı duvarın arkasından bakınca kurbanının asansörden indiğini görünce derin bir nefes almıştı.
__________