Lisa parmaklarını bir birine dokunduracak şekilde sakince oturmuş kurbanını bekliyordu .
Kapı açılınca yerinden kararlı bir şekilde kalkıp arkasına dönerek konuştu.
"Pekala başını ağrıtmış olsam bile.."
Gördüğü şeyle söyleyeceği şey yarıda kalmış kanatlarından tüyler dökülmüştü.
Genç kız çıplak bir şekilde banyodan çıkmış, Lisa burda diğilmişcesine hareket ediyordu.
Lisa kendine gelince arkasına döndüp konuşmaya başladı.
"Ü-üstünü unutmuşsun"
Rosé "Havluyu banyoya götürmeyi unutmuşum"
Lisa" E o zaman seslenseydin ben sana verirdim "
Rosé "Ne bu öfke ya? Yeni yıkandım miss gibiyim . Ne olmuş? Burası benim evim! Yine ,yine neden bu kadar sinirlisin ?"
Lisa"Ah, baştan söyleyeyim ben o tarz iblislerden değilim. Bu tarz konularda Lee Jong Duk iyidir . Bu konuda birinci oldu herif . Bende kadınlardan hoşlanırım fakat,seni böyle görmeyi aklımın ucundan bile geçirmedim. Nesin sen? Yoon Seon -Jun falan mı? Beğendim "
Lisa"Bana neden cevap vermiyorsun? Neden sözlerime kulak asmıyorsun? Peki... Senin aklını başından alabilirim .. Bu yüzden .. - "Rosé"İhtiyacım yok"
Lisa"Öyle mi? Neden? "
Genç kız üzerinini giymiş bir şekilde Lisa'nın tam önünde durdu o kadar güzel olmuştu ki , Lisa'nın sanki nefesi kesiliyordu ona bakarken.
Rosé "Neden olucak ki"
Genç kız telofonu açıp mesajı okudu.
Jungkook "Peki yarın kararlaştırdılığımız saatte seni bekliyor olacağım"
Genç kız mesajı gülümseyerek okuyarak bakışlarını Lisa'ya çıkarttı. Lisa yine donup kalmıştı,bu defa garip bir onu kontrolü altına almıştı.