Anneden belinden seçilmesi ile gözlerini açtı genç kız yalnız bırakmamış da şeytan onu bu defa da her zaman olduğu gibi korumuştu onu şeytan.
Şeytan hızlı yukarı doğru çıkınca genç kızı kafasını şeytanın göğsünü yaslamış beklemeye başlamıştı.
Lise kısa bir süre süre içerisinde kurbanını dışarı çıkarmıştı. Saç ince birbirlerini izlediler hiçbir şey konuşmadılar ama gözleri konuştu
Bazen dilinizle anlatamadığımız şeyleri gözlerimiz anlatır şimdi de böyleydi.
İnsanlar ellerinde kamera ve telefonla genç kızın kurtulma anını kaydediyordu. Hiç kimse göremiyordu şeytanın genç kızdan başka.
"Bugün halk tarafından seçilen bir mucize görüntü görenleri şaşırttı bu video geçen halkın telefonları ile çekildi"
Genç kızın arkadaşları televizyonda konuşan spikere bakıp şaşkınca sordu "Peki bu nasıl olabilir? Tanrıdan ölmedi""
Momo"İnsanlar ölümden dönen bir insanın uzun yaşayacağına inanırlar "
Genç kız evine girdi evin her köşesinde onunla olan anıları vardı, uyurken, gezerken,yemek yerken, televizyon izlerken .
Genç kız artık yemekleri Lisa'nın dediği gibi yapıyor yemeğe tuz ve tereyağı koyuyordu.
.....
Rosé işten yıllık izin almıştı , şeytan ı onu kurtardığı günden sonra görmemişti genç kız.
O hadisə özerinden tam iki yıl geçiyordu . Artık işe geri dönme vakti yedi genç kız hazırlanıp yola koyuldu.
İki yıl içinde çoğu şey deyişmişti. Müdür Min Jun işten çıkarılmış,onun yerine başka biri gelmişti.
Jungkook sonunda gerçek aşkı bulmuştu, Taehyung adlı bir adama vurulmuş və onunla evlenmişti.
Rosé şirkete girince arkadaşları onu karşılamış koyu söhbete başlamışlardı.
....
İki seçenek vardı ya Lisa kurbanının canını alıp her şeyi bitirecekti,ya da görevini yerine getirmediği için kovulacaktı.
Yeji"Bayan Park, müdür sizi çağırıyor"
Genç kız müdür odasının kapısını tıklatıp içeri girdi. Kafası aşağı şekilde müdür masanın önünde durdu.
"Kaldırmayacak mısın kafanı ? "
Tiz bir kadın sesi yükselmişti odada.
Genç kız kafasını kaldırdı yavaşca karşısında onu gördü mavi takım elbise gögüslerinin üzerinde duran siyah saçları.
Ağzı şaşkınlıkla açıldı genç kızın. Bırakmamıştı onu.
Rosé "Tavuskuşu" demiş ve koşarak ölümüne sarılmıştı
Rosé"Ben seni çok özledim "
Ben de dedi şeytan. Pardon eski şeytan.
Genç kendinden ayırıp yüzünü inceledi gözünden akan yaşı silip konuştu.
"Bak senin için insan oldum, ağlama daha bir yere gitmeyeceğim "
Genç kızın dudaklarına doğru eğilip dudaklarını birleştirdi.
Ayrılınca cibinden bir kutu çıkarıp konuştu.
"Evlen benimle birlikte yaşlanalım"
.......
Şeytanın kucağında uzanan genç kız kafasını Lisa'nın göğüsüne yaslayarak sordu.
"İnsan ismin ne ?"
"Lalisa Manoban " diye cevap verdi diğeri.
"Peki insan yaşın kaç ?"
"25 " diye cevapladı Lisa .
Sevdiği kadının saçlarına öpücük kondurup gözlerini kapadı . Uyumaya ihtiyaçları vardı.
______Bu yıl hiç güzel yıl olmadı benim için.
Bukovski gibi mutlu yıllar dilemeyeceğim sadece rakamlar yerini değişiyor,insanlar dertler,acılar hep aynı.
Bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorum.