Genç kız uyanıp saate baktı, saat 8:30 baktığı gibi de çığlık atması bir olmuştu .
"Geç kaldım.Ne yapacağım? Nasıl yapacağım"
Masanın üzerinde duran dünden kalma bira şişeleri havalanarak çöp kutusuna düştü.
Rose masının üzerindeki kahvaltılıklardan atıştırarak , meyve şiresini alıp çıkacakken geri dönüp eve göz gezdirdi.
Masanın üzeri,ev temizlenmiş kahvaltı hazırlanmıştı,tabiki bunların hepsini acemi şeytan yapmıştı.
Genç kız elindeki tost ve meyve şiresine bakarak kendi kendine sordu.
"Ben bunları ne zaman yaptım . Ah doğru ya geç kaldım "
....
Rosé önündeki dosyaları inceliyor Lisa ise genç kıza görünmez bir şekilde onu izliyordu.
15 dakika sonra Lisa iki masa ötedeki masanın üzerinde durmuş genç kızı izliyordu.
Jungkook Rosé'nin yanına gelip kısık bir sesle konuştu.
"Bir dahakine film izlemeye gidelim mi ? Film sever misin? "
Genç kız zoraki bir şekilde gülümseyerek"evet severim " dedi .
Kısık bir sesle konuşulan bu konuşmaları kim duymasa da Lisa duya biliyordu sonuçta o bir şeytandı.
İkilini izleyen Lisa "Eceline susamış bu " diye kendi kendine konuştu.
Jungkook genç kıza göz kırparak ve öpücük atarak ondan uzaklaştırılmış, Lisa'nın parmaklarını bir birine vurmasıyla yeri boylamıştı. Lisa ise yüzündeki şeytan gülümsemesiyle onu izliyordu.