Jungkook "Biliyor musun? Diğer kadınlardan çok farklısın. Gerçekten!"
Rosé "Gerçekten böyle düşünüyorsanız teşekkür ederim"
Jungkook "Teşekküre gerek yok. Gerçekten doğru söylüyorum "
Şerap dolu kadehleri çarpıştırınca Jungkook yeniden konuştu.
"Bunun hakkında hiç düşünmemiştim. Neden ki? Bu ne? Sanırım aşk konusunda her şey yoluna giriyor. Benim için çok fazla . Sen çekici bir kadınsın "
İkili bir birine gülümseyerek bakıp bardakları yeniden çarpıştırdı.
Onlar gülüp konuşarken bir şey den habersizlerdi o da 1828 yıllık şeytanın sinirle onları izlediğinden.
......
Lisa sesini yükselterek "İşe yaramaz! Cidden işe yaramaz! İlk günden belliydi böyle olacağı . Bir insanın ismi neden Rosé olsun ki?"Derin bir nefes alıp düşündü kurbanını çıplak gördüğü an geldi aklına,sinsi bir gülümseme yerleşti yüzüne. İfadesini anda bozup sinirli bir sesle konuştu.
" Şuna,şuna ve şuna bak! Yine de bir önemi yok! Hepsine aşinayım . Bilgisayar odasına gittiğimde defalarca gördüm!!"
Kori"Kesinlikle doğru. Haklısınız efendim! Ondan çok daha erotik görüntüler gördünüz. Kalp gözünüzü öyle kirlettiniz ki bu tarz şeyler sizi etkileyemez ! Umursamazsınız !"
Lisa"Değil mi?"
Kori"Elbette ömrümde sizin kadar şehvetli, umursamaz,can sıkıcı başka bi iblis göemedim "
Lisa"Kes artık!"
Kori"Peki"
Kori"Leydim "
Lisa"Yeter artık "
Kori"Ben her zaman senin tarafındayım,ama bunu sana nasıl söyleyeceğim"
Lisa"Gene ne var?"
Kori"Bir insanla çok ilgileniyorsunuz "
Lisa"Uzatmadan söyle! "
Koi"Belki de siz bu insandan hoşlanmaya başlamışsınızdır ?"
Lisa sesini yükselterek"Ne dedin sen?!"
Kori"Benim kendi düşüncem değil. Günaha eğilimli iblislerin,katlanmalarının nedeni ,sahibinin asla kastettiği şey değildir. İblisler buna sahip değil , neden insanlar ve iblisler arasında bu kadar çok aşk hikayesi var? Leydim kesinlikle aşık olmamalısınız . En aşağıdaki iblislerin sefil gibi yaşama nedenini biliyorsunuz. Leydim yapmayın ? İnsana aşık olmanın ağır cezalarını biliyorsunuz . Ben sizi düşünüyorum "