Галзуу өдрүүд

10 1 0
                                    



Хусог:Ашгүй нэг юм гол дүр найруулагч хоёр ирлээ.
Мина:Бид ирлээ.
Жимин:Бид харж байнаа.
Согжин:Бурхан минь. Та хоёрын ирэхийг насаараа хүлээлээ?
Намжүүн:Энэ манай жүжгийн зохиол. Нээрээ Мина Жихүнийг олоод ирээч.
Мина:Заа ойлголоо.
Намжүүн:Чи харин Белла! Зохиолоо уншиж бай.
Хусог:Дүрлийз эмэгтэй. Зохиолоо хурдан судалвал их сайн байна шүү. Өнөөдөр есөн цаг гэхэд жүжгээ бэлдэж эхлэнэ.
Белла:Мэдлээ.

Белла Намжүүнаас зохиолоо аван тайзны шатан дээр суун Хусогийн тухай амандаа бувтнан муухай царайлан зохиолоо уншиж эхлэсэн ч удалгүй гайхсандаа бараг л орилов.

Белла:Уучлаарай. Ноён Жон Хусог?
Хусог:Яасан?
Белла:Энэ манай зохиол биш юм шиг байна. Надад андуураад өгчихсөн байна.
Хусог:Үгүй ээ чи бас би андуураагүй. Энэ бидний зохиол.
Белла:Гэхдээ. Гэхдээ энэ зохиол чинь!
Хусог:Бид чамайг ухаангүй байх зуур зохиолоо сольсон. Бидний зохиол өөр багтай давхацчихсан. Тэгээд сургуулийн зүгээс манай багийг хамгийн шилдэг бүрэлдэхүүнтэй гэж үзээд бидний зохиолыг сольчихсон.
Белла:Шал тэнэг юм. Утгагүй. Ямар новш нь вэээ!

Белла Хусогийг холдсоны дараа зохиолынхоо дэлгэрэнгүй задаргааг уншиж дуусгаад шууд л театраар нэг чанга орилно. Түүнийг орилож дуусахаас ч өмнө амыг нь дарах хэн нэгний гарыг чанга хазаад хойш харан хэн болохыг нь тааж ядна.

Жихүн:Бэлла ямар чанга орилдог юм бэ?
Белла:Чи? Хэн? Аан нөгөө залуу?
Жонгүүг:Чи ямар нохой биш дээ?
Белла:Цочсондоо л.
Жихүн:Пак Жихүн байна. Би тайзны зураач.
Белла:Кан Белла.
Жихүн:Мэднээ. Чи сургуульд тэд нартай үзэж таараад байгаагаараа их алдартай.
Белла:Баярлалаа.
Юнги:Юундаа орилолдоод бас нууцхан шивнэлдээд байгаа юм?

Белла өөрсдийнх нь голоор гэнэт ороод ирсэн толгойноос цочин Юнгиг хараад шууд л зохиолоо бараг нүүрэнд нь наав.

Белла:Энэ энэ! Энэ зохиол чинь.
Тэхён:Эротик зохиол.
Белла:Тиймээ тийм. Насанд хүрэгчдийн зохиол байна.
Юнги:Юу нь тийм сонин байна?
Белла:Үнэхээр сонин байна!
Хусог:Үгүй дээ. Энд юу ч сонин биш. Энэ ч бас ялгаагүй зохиол ялгаагүй л жүжиг.
Белла:Энэ зохиолыг тайзны бүтээл болгож чадна гэж бодохгүй л байна. Найруулахдаа үнэхээр итгэлгүй байна.
Тэхён:Чи бодох шаардлагагүй ээ! Зүгээр л мэдэр. Тэгээд төсөөл.

Тэхён тайзны шатан дээр суух залуусын зүг дугуйтай сандалтайгаа гулган ирээд Беллагийн нүүрэнд бараг тулан үгээ зөөн ийн хэлэв.

Яргачид #Бохир цустWhere stories live. Discover now