.....
Uzun yolun sonunda istediklerini yapmışlardı. O hep çocukken istedikleri şeyi...
'AMAANN ALLAHIM BU ÇOK GÜZEL SAREE'
Çocuğun kendisine bağırmasına aynı ses tonuyla yanıt verdi.
'EVET KERİM EVEEETTT!!!'
Birbirlerinin ellerini tuttular ve doğan güneşi selamladılar. Hep istedikleri o koca dağın başında.. Tüm gece yürümek zorunda kalsalar bile bu hayal de gerçekleşmişti.
*************
'Bela mısınız sare! Kerim konuşsanıza!!'
Amine hanımın azarlarını çevrelerinde bir yığın polisle dinliyorlardı. Tüm aile,akraba ve koca şehir ile..
'Bu kadar korkulacak ne var anne? Biz 10 yaşındayız. Ve kerimde yanımdaydı. O benden 15 gün büyük..'
'Evet Amine anne.. Ben korurum hep sareyi neden bu kadar polisi çağırdınız ki?'
'Kapa çeneni aptal..'
Kendisine sıra gelene kadar köşede bekleyen Ali kardeşinin saçma sapan konuşarak ebebeynlerini daha fazla sinirlendirmemesi için konuşmuştu. Eve gidince kerimle özel konuşması gerekecekti..
'Kerim? Neden haber vermiyorsunuz? Yahu Dün sabahtan beri bizim halimiz ne durumda diye neden düşünmediniz?'
Selma hanım kerimin yanında şükür duaları ederken göz yaşları içinde konuşuyordu. Amine hanım kadar sert olamamıştı çünkü hala olayın şokundaydı. Çocuklar yokken aklına milyonlarca kötü olay birden gelmişti ve oldukça korkmuştu.
'Selma teyze lutfen ağlama...'
'Seni küçük baş belası?! Ne yapmasını bekliyorsun? Siz yokken babamlara nasıl telefonlar geldi haberiniz yok tabi. Konuşması gayet kolay..'
Ona düşmanca bakan iki çocuğa sinirle bakmaya devam etti.
'Biz sadece hayalimizi gerçekleştirmek istedik süt anne!? Bunun neresinde yanlış var? Haber versek izin verir miydiniz?'
'Sare!! Size ceza..
Bundan sonra aklınız başınıza gelene kadar bir araya gelmek yok!'Amine hanımın sesiyle iki çocukta birbirlerine bakarken bir ses bozdu sessizliği.. Kıkırdayan bir ses.. Hiç de yabancı olmayan bir ses.
' Bu şahane bir ceza oldu. Bundan sonra derin bir nefes alacağiz desenize.. küçük baş belaları ayrı düşüyor. Ne şahane..'
Ali'nin gülerek ardını dönmesini gören kerim hırsla abisinin üzerine zıpladı.
'Demek gülersin haa'
İki çocukta yere düştükten sonra Ali'den tüm sokağı inletecek bir bağırış sesi yükseldi. Kerim daha büyük bir ceza getirecek o olayı yapmıştı. Kolunu kırmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21.Kural
Teen FictionEn yakın arkadaşınız süt kardeşiniz olursa ve çocukken kurduğunuz kurallar büyüyünce hayatınızı karmaşık hâle sokarsa.. 21.KURAL