03.Sen kimsin?

71 8 4
                                    

Aradan uzun bir 9 yıl geçmiş ve nihayet sare dönüş yoluna çıkmıştı. Onları karşılamak için hazırlıklara ailesi 1 hafta önceden başlasa bile kerim duyduğu son 49 gündür heyecanını bastırarak bekliyordu.

Ali'yle araları 2 sene önce normal raylara girmiş,artık çocukca kuruntular yaptığını kabullenmişti. Hem Alinin okuldan sevgili olduğu bir kız olduğunu biliyordu. Ailesiyle tanıştırmaya getirmişti. İyi ve hoş bir kızdı. Ali'nin zevkine uyuyor muydu? Bu belki tartışılırdı. Çünkü o daha çok kendisiyle zıtlaşacak,asi kızlardan hoşlanırdı. Yada kerimin tahmin ettiği oydu. Ama bu kız bir hanimefendiydi. Kraliyet ailelerinden de zortlamış olması muhtemeldi.

'Yenge abim benim en yakın dostuma bile göz dikmişti bee!! Bu eskiden var yaa ohoooo'

'Kerim kes! İyice saçmaladın.'

Ali konuşmayı sert bir şekilde bölmüştü. Yeşim kerimden Ali'nin eskiden nasıl biri olduğunu dinlerken Ali'nin birden parlamasına şaşırmıştı.

Kerim omzunu umursamazca sallayıp dil çıkardı.

'Aman sende hödük!! Ne anlarsın dedikodudan? Gel yeşimcim. Biz Ali'nin duymayacagi bir yerde onun dedikodusunu yapalım da dağ ayısı gibi çığırmasın.'

Yengesini koluna sarıp içeriye yürürken annesinin telefon konuşmasına şahitlik ediyordu Ali. Mutfak balkonuna yakın olan sandaliyeler onun duymasına zemin hazırlıyor gibiydi.

'Ah Amine.. Sareyi nasıl özledim bir bilsen. En son yolladığın resimleri kerimden kurtaramadım. Süt annem de süt annem. Sarem de sarem.. Koca adam oldu ama Sare konusu açılınca aylık bebek gibi hala.'

.......

'Canım sarem. Demek öğretmenliğe geçmesine az kaldı. Ah ne güzel olurdu yine burada gözümüzün dibinde olsanız.'

.....

'Allah için Amine. Kalbime indirme. Gerçekten kesin dönüşü yakında mi yapacaksınız?'

.....

'Alinin nişanı için geliyorsunuz sanıyordum.'

....

'Ne yani evini tutup öyle mi gideceksiniz? Ah ahiretligim şuan sevinçten elim ayağıma dolaşti ya benim? Kurban olduğum Allah sonunda.'

.....

'Söyle Allah'ın adını verdim kimseye demem. Kerimin de haberi olmaz.'

....

'Sare de mi? Ayyy ne sevindim. Ne sevindim. Hayırlı olsun kız!!'

Çalan telefonunu hızla cebinden çıkarıp kapattı tekrar annesini duyabilmek için ama nafile. Kadın sanki anlamış gibi içeri girmişti. Karşıda ki eve bakarken gülümsedi.

'Demek bizim haylaz sarede he..'

................................................

Aniden babasının çıkan önemli toplantısı yüzünden yola tek başına düşmüştü Sare. Annesi inşallah yetişiriz ama sen önden git Selma teyzen daha fazla üzülmesin demişti. Ve gurbetini bitirmek için yola düşmüştü. Kerim onu alacaktı. Yani bilgisi bu yöndeydi. Onun özleminin haddi hududu yok gibiydi içinde. Süt kardeşi oldukları için mıydı bu bağlılık? Bilmiyordu ama şükretti.

Okuduğu Kur'an-ı çantasina bıraktı ve yolculuğunun son dakikalarını bulutları seyrederek harcadı. Sanki çocukken düşündüğü gibi kerim ona bulutları soracakmis gibi derinlemesine inceleyerek..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

21.KuralHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin