Długi czas....

82 3 2
                                    

Minęło sporo czasu od którego zaczęłam pisać te książkę.... Powiem szczerze wraz z stratą motywacji, szkołą, a przede wszystkim opuszczeniem fandomu, nie miałam motywacji, aby ją skończyć. W sumie to się nie dziwię, patrząc na notatki jakie miałam na temat fabuły, stwierdziła że jest całkowicie pogmatwana i pełna chaosu.


Jednakże postanowiłam dokończyć te książkę, lub bardziej poprawnie rzecz biorąc mówiąc przepisać ją na nowo...

(zastanawiam się czy usunąć star rozdziały czy je zostawić)

Nowa fabuła będzie trochę bardziej dopracowana , mimo będzie zawierać elementy lekkiej fantastyki....

Jak chcecie oto nowy opis fabuły:


Dogome iudex najstarszy dokument posiadający jakiekolwiek informację na temat życia chrześcijańskiego na ziemiach Polskich.  W Dokumencie mowa o oddaniu Państwa Mieszka I pod opieką Stolicy Apostolskiej. W dokumencie tym mowa o "Schinesghe" powszechnie uważane za ówczesną nazwę Gniezna. 

Więc wszystko rozstrzygnięte Gniezno najważniejszy gród i pierwsza stolica i miejsce chrztu Polski!

Historia nie jest taka prosta, nie wiadomo co znaczy "Schinesghe" tak dokładnie, nie wiadomo nic tak naprawdę o ówczesnej stolicy i przedewszstkim nie wiadomo jak wyglądał chrzest i początki chrześcijaństwa w "Polsce Piastowskiej".

A co gdyby istniała szansa, że coś takiego istnieje...?

Mit o dokumencie spisującym te wydarzenia? Dokument spisany przed XII wiekiem. Dokument starszy niż "Księga Henrykowska". Dokument kościelny opisujący początki chrześcijaństwa. Dokument spisany po polsku i po łacińsku. Dokument opisujący przebiegł chrztu.

...Dokument opisujący miejsce chrztu...

Czy szansa poznania tej informacji, może być warta swojej ceny? Nie jedno życie zostało zniszczone w próżnym poszukiwaniu mitu. Ile osób poświęciło swoje życie w znalezieniu złotego pociągu? Komnaty bursztynowej?

Czy oddanie swojej duszy w celu poznania nie istotnego szczegółu, będzie przypieczętowaniem swojego losu. Czy poświęcenie wszystkiego na czym ci zależy będzie warte swojej ceny. Czy przyjaźnie okażą się na tyle silne by przetrwać postawioną próbę. Czy skrywane uczucia zostaną wyznane. Czy bliska sobie rodzina rozpadnie się. Zapomniane dawno wspomnienia powrócą. Historia zostanie napisana na nowo.

 Historia zostanie napisana na nowo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Brzmi dramatycznie nie sądzicie?

nawet nie jestem pewna czy w ogóle ktoś będzie to czytał, ale cóż dla zasady warto zakończyć to co się zaczęło.

Więc jeśli ktoś to czyta i jeszcze pamięta, mam nadzieje, że chociaż trochę istnieje zainteresowanie przepisaniem i nową historią :)

Ps. zachować stare rozdziały?

Tajemnica Rodu PolskiegoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz