1. BÖLÜM

1K 24 2
                                    

Birbirinden habersiz intikam peşinde olan iki genç peki ya intikamlarına engel olan şeyleri kendileriyse beyinleri ve kalpleri arasında bir karar vermek zorunda kalırlarsa belkide en çok sevdikleri kişiler canlarını en çok yakandır.

ÖMER

Yeni bir güne uyanmıştım ama keşke uyanmasaydım keşke
her saat her dakika her saniye yüreğimdeki ateş geçmiyordu aksine artıyordu ve ben onu nasıl durduracağımı bilmiyordum ama bulacaktım o gün karar verdim kim yaptıysa kim annemi babamı öldürdüyse bulacaktım ben de onun sevdiklerini alavaktım ondan ne olursa olsun gözümü bile kırpmadan... düşüncelerimi yok etmeye çalışaraktan elimi yüzümü yıkadım. Hazırlanıp aşağıya indim.
-Vayy uyandınız sonunda Ömer bey
-Abartma Doruk alt tarafı geç uyandım
-Tabii tabii sen onu benim külahıma anlat senin uyku sevmediğin bir an var mı acaba?
-Yok ve her defasında söylemek zorunda mısın?
-Evet zorundayım. Ayrıca sen ters tarafından mı kalktın?
Ömer Doruk'un sesini kapatmasını sağlamak için ters ters bakış atar.
-Tamam be sustuk
-Günaydınn
-Günaydın sevgilim
-Günaydın Asiye
-Ee hadi acıkmadınız mı?
-Acıkmaz olur muyuz hiç sevgilim açız değil mi Ömer?
-Yoo ben değilim kahve içip çıkacağım ben
-Nereye?
-Sana ne
-Off sormuyom tamam ne halin varsa gör.

SÜSEN

Uyanmıştım ama hiç yataktan çıkasım yoktu nefret ediyordum yaşadığım hayattan Oğulcan,Berk ve Aybike dışında kimsem yok ama bazı kere iyi ki yok diyorum çünkü insanlar çok acımasız belki de bende öyleyimdir hiç düşünmedim...
Zorlada olsa yataktan çıkmayı başarmıştım.
Hemen hazırlanıp aşağı indim.
-Günaydın
-Günaydın ablacığım
-Ablacığım derken hadi ablayı anladım ama -cığım söyle bakalım ne istiyorsun.
-Sende hemen yakalıyorsun tamam söylüyorum Oğulcan ile Aybike bize geliyor kahvaltıya
-Ee gelsinler
-Şey abla ben galiba bir kızdan hoşlanıyorum
-Kim diye sormayacağım Aybike değil mi?
-Evet de sen...
-Hiç toplara girmeyelim Berk'ciğim bu arada aramızda kalsın galiba Aybik senden hoşlanıyor olabilir
-Bak Süsi şaka yok değil mi şaka falan değil bak eğer şakaysa
-Sakin be Berko şaka değil ama benden duymadın ona göre
Kapı çalar
-Hah kapı çaldı hadi canım git aç karşıla
-Tamam ııı açıyım o zaman ben iyiyim değil mi? Bak kötü gö-
-Çok yakışıklısın Berk hadi kapıda kaldılar aç artık
-Tamamm
-Selam gençlik naber?
-İyi Ogi sen?
-İyi bende Süsi sağol sorduğun için malum bazıları suratımıza bile bakmıyor
Berk'i işaret ederek söylemiştir.
-Onun kafalar Mecnun Oğulcan'cığım boşver
-Selam(Aybike)
-Selam(Berk)
-Iı içeri gel hoşgeldin
-Hoşbuldum
-Evet size görüşürüz ben kaçar.
-Nereye abla?
-Sen önüne Berko hadi bay

ÖMER
Uzun zamandır bu anı bekliyordum intikam almayı ve ilk adımı atmıştım artık anneme babama bunu yapanların kim olduğunu biliyordum. Arabama binip yola çıktım. Çünkü takip zamanıydı. Bunları yapan kişi yurtdışındaydı  ama kızı ve oğlu buradaydı .Ve bu onun için hiç iyi olmayacaktı.

SÜSEN
Evden çıkmıştım bir uçurum kenarına gelmiştim. Burayı seviyordum rahatlatıyordu. Arabamın ön tarafına yaslanıp bu müthiş manzarayı izlemeye başladım sanki ömrümün sonuna kadar burada durabilirdim. Ama aldığım bir telefon huzurumu bozmaya yetti. Arayan negret ettiğim kişi babamdı bir insan babasından nefret eder miydi ben ediyordum.
-Ne var baba
Kız babasıyla konuşuyordu ve babasıyla konuşmasına ne var diye başlaması biraz şaşırtıycı en azından benim için
-Süsen kızım
-Kızım deme bana
-Süsen ben
-Sen?
-Ben birşey yaptım.
-Ne yaptın yine?
-Berk
Söylediği kelimeyle bir anda buz gibi kesilmiştim korkuyordum.
-BERK NE BERK!
- Ben bir iddiaya girdim kaybettim onun sonucunda Berk vuruldu yani vurulmuş...
-SEN NASIL  BU KADAR SAKİN KONUŞABİLİYORSUN YA OĞLUN O SENİN EĞER SENİN YÜZÜNDEN BERK'İ DE KAYBEDERSEM SENİN SONUN BEN OLURUM MERT KILIÇ ANLADIN MI BENİ?
HİÇ BİRŞEY YAPAMAZSIN SEN
-HADİ YA!
-SEN HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN KORKUNÇ İNSANSIN MERT KILIÇ KEŞKE SEN ÖLSEYDİN O GECE ANNEMİ ÖLDÜRECEĞİNE SEN ÖLSEYDİN BELKİ DE HAYATIMIZ DAHA İYİ OLACAKTI.
Bunu dedikten sonra suratına kapattım ne yaptığımın ne dediğimi hatırlamıyorum bile ama tek bildiğim birşey var o da Berk için korktuğumdan hızlıca arabaya binip hastaneye yol aldım.
Ömer
Duyduğum şeyle ben bile şok olmuştum bir insan nasıl bu kadar zalim olabilirdi. Kendi oğlunu yok sayacak kadar ama aklıma birşey takılmıştı kızın söylediği bir cümle "Keşke annemi öldüreceğine sen ölseydin" gerçekten yapmışmıdır diye düşünmeden edemedim. Arabayı eve doğru sürmeye başladım.
SÜSEN
Hastaneye varmıştım Oğulcan ile Aybike'yi görünce yanlarına gittim.
-Berk nasıl iyi d-değil mi?
-Yok yok yok kimse birşey söylemiyor.
-Tamam Aybike sakin ol Süsen sende  Berk bizi asla bırakmaz ben bunu biliyorum.
-Bırakmaz değil mi? Ben daha ona onu sevdiğimi söylüyecektim söylemeden gitmez değil mi?
-Gitmez ya gitmez
Süsen histerik bir gülüş atarak devam etti.
-Sabah bana senden hoşlandığını söyledi. Ben de aramızda kalsın Aybike sana karşı boş değil dedim. Şaka yaptım diye çok korktu. Ama çok sevimliydi...
-Gerçekten mi ?
-Gerçekten
Herkes harap olmuş bir durumdaydı ne doktorlar birşey söylüyor ne bir belirti vardı. Artık hepsi delirmek üzereydi özellikle Süsen

ÖMER

Eve gelmiştim. Harika bizdeydi ? Aşağıda oturuyorlardı. Ben sohbetlerinden sıkıldığım için yukarıdaydım ama aklıma takılan birşey vardı. O kız fazlasıyla dikkatimi çekmişti nedenini anlamamıştım ama kız hoşuma gitmişti sanki ne düşündüğümün farkına varınca saçmalama Ömer daha o kızdan intikam alınacak kendine gel. Telefonum titremesi  beni dağıtmıştı.

-Alo Ömer bey
-Bir haber mi var?
-Evet efendim
-Söyle
-Kızın kardeşinin durumu kritikmiş
-Nasıl yani?
-24 saat içinde belli olacakmış kurşunların yeri kötüymüş
-Anladım... Kız nasıl?
-Hiçbir tepki vermiyor saatlerdir duvarı izliyor.
-Tamam sen izlemeye devam et.
-Anlaşıldı efendim
Telefonu kapattım. Ama aklıma gelen şey yine kafamı karıştırdı. Lan ben bu kızı niye sordum iyi mi kötü mü banane kendine gel Ömer onun babası yüzünden senin annen baban öldü. Kendine gel...

SELAM EVET YENİ KİTABIMIZIN İLK BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ?
YA DA AKLINIZA TAKILAN BİRŞEY VARSA SORABİLİRSİNİZ BU ARADA DİĞER KİTABA DEVAM EDECEĞİM.💗

İNTİKAM |SÜSÖM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin