SÜSEN
Aklıma bir soru takılmıştı kim kurtarmıştı? Ya o kurtardıysa ... yok ya bilmiyor ondan olduğunu ıı yok ya oysa OFFFF...
Masal'ın odasına gider kapıyı çalar.
-Gell
- Masal
-Anne ben sana birşey söyleyeceğim
-Söyle annem
-Bizi kurtarmaya iki tane adam geldi biri sarı saçlı kocaman dev gibiydi diğeri ise
-Nasıldı?
-Çok yakışıklıydı kıvırcık saçlı hafif saçı koyuydu beni kucağına aldı arabaya götürdü.
-Kıvırcık olan mı?
-Hıhı ama birşey takıldı gözüme
-Ney?
-Kolunda dövme vardı. Seninkinin aynısıydı
-Nasıl yani?
-Bilmem niye senin adın yazıyordu?
-Anneciğim tek bende yok o dövmeden
-Tamam o zaman ben yatıyorum iyi geceler anneciğim der ve Süsen'in yanağı öpüp yatar.
-İyi geceler fıstığımSÜSEN
Nasıl yani o muydu? Sildirmemiş
...(DÖVMEYİ YAPTIRDIĞI GÜN)
-Sevgilimm
-Efendimm aşkım
-Aşkım mı?
-Evet aşkım
-Birşey sorucam
-Sor
-Şimdi diyorum acaba bileğime senin adını mı yazdırsam ne dersin?
-Nereden çıktı bu fikir sevgilim
-Bilmem eğer birgün ayrılırsak ya da ne bileyim başka birşey olursa hep benimle olman için
-Yani istiyorsan yaptır
-Ama bir şartla
-Neymiş?
-Beraber gideceğiz
-Bana uyar
-Ee o zaman yaptırıyorum
-Yaptır sevgilim ... madem sen dövme yptıracaksın acaba bende mi yaptırsam hı?
-Bilmem
Süsen'e doğru yaklaşır.
-Sence?
-Yaptır sevgilim ama bir şartla
-Neymiş?
-Şöyle o gün çıkışta beraber yemeğe gideceğiz aynı gün yaptıracağız.
-Hmm bir bilemedim şimdi ama olurr
-O zaman yarın gidiyoruz
-Anlaştık Ömer Eren
-Anlaştık Süsen Kılıç
İkimizde gülmeye başladık. Ertesi gün ise beraber dövmeciye gittik ilk Ömer'e yaptılar tabii bu sırada Ömer'e fırsat düşmüştü hep gözü bendeydi gerçi benimde pek farkım yoktu. Canı acıdığısırada elimi tuttuyordu herçi kendince bahane bulmuştu. O gün o sağ bileğine yaptırmştı.Ben sol...
(GÜNÜMÜZ)
Aklkma gelen şey gülümsememe neden olurken saat geç olduğu için yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
ERTESİ GÜN
ÖMER
Daha yeni uyanmıştım bir yanım deli gibi Süsen ile konuşmak isterken bir yanım hayır diyordu. Kafam karışıktı ama özlemiştim saçını,gözlerini,bakışını,gülüşünü herşeyini özlemiştim. Kahvaltı etmek için aşağı indim. Çok açtım. Kahvaltımı hemen bitirmiştim aslında ardından günlük işlerimi hallettim sonrasında penceremin önünde duran salana sandelyede otururken bir yandan dışarıyı izliyor bir yandan kahvemi yudumluyordum.
SÜSEN
Evime gelmiştim. Masal'ı hazırlayıp hızlıca kreşe bırakmıştım ardından kendime kahvaltı hazırladım. Odama çıktım camın önünde duran koltuğuma oturdum. Ve kahvaltımı yapmaya başladım bir yandan yemeğimi yiyor bir yandan bilgisayardan işlerimi hallediyordum.
Yemeğim bitince mutfağa indim bir bardak su alıp geri geldim ilaçlarımı içme zamanı gelmişti.ÖMER
Birşey dikkatimi çekmişti. Karşı evdeki camın karşısında oturan kişi Süsen'di oydu ne yani villalarımız karşı karşıya mı? Bunu fırsat bilip Süsen'i izlemeye başladım ilaç içiyordu ama ne ilacı çok merak ediyordum ne içindi içtiği niye içiyordu... bir süre sonra hazırlanıp evden çıktım.
SÜSEN
Sahile gitmek için evden çıktım. Ama arabaya binerken başım dönmüştü. Pek umursamadım bu sefer gözüm kararmaya başladı arabanın kapısına tuttundum zorda olsa ayakta durmaya başarmıştım gitmekten vazgeçip eve gitmeye karar verdim.ÖMER
Galiba Süsen'de dışarı çıkmaya karar vermişti. Ama farklı bir şey vardı. İlk başta biraz afaladı sonrasında arabanın kapısına tuttundu bir süre sonra kapatıp eve doğru yürümeye başladı. Galiba yanına hidecektiğim iyi gözükmüyordu. Gittim...
-Ömer?
-İyi misin?
-Bundan sanane
-Doğru ama sadece normal bir insan gibi soruyorum iyi misin?
-İyiyim!
-Süsen bak kızgınsın-
-Niye acaba sevdiğim adam beni bir mektupla terk ettiği için olabilir mi?!
-Tamam haklısın ama bende kendimce haklıyım sana böre haksız olabilir bak ben seni bıraktığım için çok pişmanım
-Öme ben bunaldım artık bunları duymak falan istemiyorum tamam mı? Dedim ama gerisi yoktu aslında duymayı çok istiyordum.
-SÜSEN!
Dediği şeyden sonra birden gözlerini kapatı elini başına götürdü ve bayıldı tam yere düşecekken tuttum hızlıca kucağıma alıp arabaya bindirdim aslında korkmuştum niye bayılmıştı şimdi?
Hastaneye gwlmiştik doktorlar bakmıştı ardından yarım saat içinde uyanacağını söylemişti. Odaya girdim sandalyeyi yatağın yanına çekip oturdum elini tuttum. Anlını öptüm
-Affet be kızım köpek gibi pişmanım yemin ederim isteyerek yapmadım.
Ben bunu dedikten sonra Süsen yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.
-İyi misin?
-Başım ağrıyor biraz da nerdeim ben?
-Hastanede
-Niye?
-Bayıldın
-Saat kaç?
-13.00
-Ya off ne zaman çıkacağım ben buradan
-Doktor birşey demesi Süsem ayrıca niraz sakim mi olsan
-Demesi kolay tabii... Masal'ı okuldan almam lazım
-Kaçta çıkıyor ki?
-15 dakika sonra
-Hangi okul?
-Sanane
-Süsen! Söyle işte
-Off tamam be... okulu
-Tamam bekle burda
-Nereye gidebilirim acaba?!
-Off Süsen off
ÖMER
Masal'ı okuldan almaya gidecektiğim çünkü niye olmasın tam çıkış saatinde varmıştım Masal'ı görünce yanına gittim.
-Merhaba Masal
-Merhaba sen kimsin?
-Ben annemin bir arkadaşıyım annen seni akmam gerektiğini söyledi
-Sana neden inanacak mışım?
-Ama şimdi-
-Annemi ara annemle konuşup soracağım
-Tamam
Süsen'i arayıp Masal'a verdim.
-Alo anne bu adam diyor ki semin arkadaşınmış beni alacakmış hani sana dün dedim ya bizi kurtaran adamlardan kıvırcık saçlı olanı o onunla hidiyim mi gitmeyeyim mi?
-Gelebilirsin anneciğim sıkıntı olamz
-Tamam
Telefonu kapatıp bana verdi ve elimi tuttu.
-Hadi gidelim
Arabaya bindirdim ve hastaneye annesinin yanına getirdim koşa koşa annesine sarıldı.
-Annem
-Anneciğim?
-İyi misin?
-İyim güzelim iyiyim günün nasıl geçti aynı klasik ama anne yine aynısını yapıyorlar benim zoruma gidiyor. Yine aynısını söylüyorlar.
-Tamam anneciğim ben konuşacağım öğretmenle sen sıkma canını tamam mı?
-Tamam ama ben konuştum öğretmwn kızdı ama yine yaptılar... anne babam eğ2r benim onun kızı olduğumu bilse gelir miydi?
-Gelirdi anneciğim niye gelmesin tabii gelirdi.
ÖMER
Kızın dedikleri garibime gitmişti ne yani ciddi miydi? Ya babası bensem ya değilsem offf eğer bensem gerçekten dayağı hakediyordum doktor çıkabileceğini söylemişti. O yüzden eve bıraktım bırakmasına ama Masal benimde gelmemi istemişti zorlayınca mecbur içeri girdim.
-Anne
-Efendim
-Ben bateri çalmaya çıksam olur mu?
-Olur anneciğim olur.
Bateri çalabiliyordu demek vayy be Masal gidince yalnız kaldık.
-Şey Süsen ben sana birşey sorucam Masal'ın... babası kim?
-Eğer gitmeseydin cevabını alırdın!
Dedikten sonra ayağı kalktı kolunu tuttum.
-Aynısını dün Asiye dedi bu ne demek şimdi?
-Ne demekse o demek Ömer Eren
-Açık açık söyle Süsen Kılıç Masal kimden?
-Senden Allah'ın cezazı senden
Dedikten sonra bana bir tokat attı eli ağırdı.
-Sen gittikten birkaç gün sonra öğrendiğim...
-Bana niye söylemedin
-Ne bekliyordun pardon ne yelefonlarımı açtjn ne mesajlarıma baktın ne yalmam gerekiyordu?!
Sesi yüksek çıkmıştı ve gözleri dolmuştu.
-Bana haber ver-
-Bence sen bunun hesabını sorcak son kişi bile değilsin Ömer Eren anladın mı beni? SENİN YÜZÜNDEN bu çocuk her Allah'ın günü ağlayarak geliyor. Benim babam nerde,babam beni niye sevmiyor,niye babam yok? Ben bu çocuğa cevap veremiyorum artık gücüm kalmadı. SEN GİTTİKTEN SONRA NELER OLDU NELER YAŞANDI HABERŞN VAR MI SENİN az kalsın ÖLÜYORDUM ben neler oldu neler bitti birini bile biliyor musun ya sen ha ?
-Özür dilerim
-Ne geçiyor Ömer özür dileyince ne geçiyor.
O sırada daha fazla ağlamasına dayanamadım konuştukça ağlıyordu dudaklarına yapıştım o da karşılık verdi nir yandan gözünün yaşını siliyordum.
-HİÇ BİRŞEY GEÇMİYOR ALLAH KAHRETSİN Kİ BENİM YÜZÜMDEN
Bir süre sonra Masal geldi ve acıktığını söylediği bunun üzerine yemek yapmayı teklif ettim hemen kabul ettti zorda olsa Süsen'de katıldı. Beraber yemek yapmaya başladıkçok eğleniyorduk nasıl olduğunu anlamadan her taraf una bulanmıştıüstümüz başımız ama çok eğlenmiştik. Tabii arada Süsen'i sıkıştırmıştım bir ara tabak alırken Masal görmeden.
Bir süre sonra yemek yemeye başladık Masal çok konuşuyordu aynı Süsen gibi... film izlemeye başladık. Masal'ın başı dizimdeydi Süsen'in ise kafası omzuma düşmüştü uyuya kalmıştı. Tabii o sırada saçlarıyla oynamaya başladım. Bir süre sonra Masal'ı odasına çıkardım salona geri geldim Süsen bıraktığım gibi duruyordu.EVET SAAT GEÇ OLDU AMA DAHA YENİ ATABİLDİĞİM NASILL?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM |SÜSÖM|
AcakÖmer Eren en iyi erkek mafya Süsen Kılıç en iyi kadın mafya peki ya Ömer Süsen'in canından çok sevdiği kişileri intikam için kaçırırsa?