18. BÖLÜM

316 18 7
                                    

ÖMER
Öylece karşımda sessizce uyuyan kadına baktım. Çok güzeldi bir insan nasıl böyle olabilirki hem güzel hem çekici hem tatlı aklım almıyordu. Ama çok kırılmıştı bana haklıydıda ne dese haklı ama ben ne yapacağımı şaşırdım sadece öğrenince ne olucağını tahmin edemedim ve kaçtım...
SÜSEN
Aslında uyanıktım ama zerre gözümü açacak halim yoktu bir süre devam ettim beni izlediğimi hissediyorum gözleri üzerimdeydi yanıma yaklaştı kucağına alıp odaya götürdü biran uyanmayı düşüntüm ama sonra vazgeçtim görsün bakalım Süsen Kılıç'ı terk etmek neymiş biraz canın yanacak sevgilim ama sonu iyi bitecek...
ÖMER
Süsen'i odasına götürmüştüm yatağına bıraktım ve odasını incelemeye başladım ilaçlar hala oradaydı  gözüm onlara takıldı ardından yatağın kenarına oturup Süsen'in saçıyla oynamaya başladım eğer uyanık olsaydı şuan o parmağı kırardı buna adım gibi eminim çünkü daha önce yapmadığı şey değil.
SÜSEN
Ömer uyuya kalmıştı onu uyandırmadanhafifçe doğruldum sakalları çıkmıştı ama ayrı bir havası vardı fazla çekicilik katıyordu. Elim saçlarına gitti hala kıvırcık gibiydi bir süre saçlarıyla oynadım. Sen bana ne yaptın be Ömer Eren dünyada o kadar erkek varken niye sen? Uyurken bir insan nasıl bu kadar masum olabilirdi hala anlamıyorum herhalde büyüküydü bu çocuk ayrıca hala aynı kokuyordu ve bu beni  delirtiyordu.
-Acaba yüzü mü incelemeniz ve saçımla oynamanız bittiyse uyuyabilir miyim?
-Sen uyanık mıydın?
-Evet niye utandınız mı?
-Yoo o zaman şöyle diyeyim sen sanki beni odama getirdiğinde saçımla oynamıyordun.
-Hani uyuyordun
-Uyuyordum zaten yani sayılır sadece gözlerimi açacak kadar gücüm yok
-Anladım
-Ya sen kendi evine gidip uyusana ya gelmiş benim yatağımda uyuyorsun
-Offf Süsenn
-Ne offf
-Uykun yok mu senin yatsana hem doktor bol bol dinlenmeli dedi yat işte!
-Off sanane ya Allah Allah
-Süsen ya uyu ya sus lütfen!
-Pardon hem benim odamdasın hem bana sus diyorsun oldu canım!
-Canım? Gülmeye başlar
-Komik olan ne Ömer Eren?
-Hiçç
-Oofff bir git ya
-Süsi sus Allah aşkına bak çok uykum var
-Süsi?
-He Süsi
-Allah'ım sabır ver sabır
-Süsen yat uyu işte ya Allah Allah
-Sana mı soracağım?
-Sorma tabii sorma ama nolur bak başım ağrıyor lütfen
-Tamam sustuk gidiyorum ben
-Nereye?
-Sanane?
Ömer o sırada Süsen'i engellemek için kokunu beline atar yani Süsen düz yatıyor Ömer kolunu Süsen'in beline koyuyor.
-Bir rahat dur be kızım
-La havle Ömerr!
-Ne!
-Çek o kolunu kırarım bilirsin
-Bilirim bilirim ama bir şartla
-Ney?
-Gitme
-Off off tamam
-Güzel
-Ömer bence sesini çeneni kapatsan iyi olacak
-Sustum

ÖZÜR DİLERİM
KISA OLDU FARKINDAYIM AMA SINAV HAFTAM DİĞER HAFTA DAHA UZUNLARI GELECEK 

İNTİKAM |SÜSÖM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin