7. BÖLÜM

401 18 7
                                    

AYBİKE
Çözmüştüm başarmıştım. Elimdeki ipleri çözmüştüm. Ardından zorla da olsa Oğulcan'ı çözdüm.
Ömer'in Berk'i götürdüğü odaya doğru yol aldık. Kapı aralıklıydı içeri girdik. Kimse fark etmemişti. Ama Berk'in babası buradaydı ama niye? Diye düşünmeden edemedim.
Ömer'in elinde silah vardı. Aslında korkmuştum gerçi odadaki herkes öyleydi. Berk deli gibi Ömer'e  bağırıyordu.
Biz ise sadece izliyorduk. Bir anda içeri Doruk girdi. Ardından Süsen ne yani bu olanlardan Doruk'un haberi var mıydı? Yok muydu? Hem şaşırmış gibi hemde biliyormuş gibiydi. Ama onların içeri girmesiyle Ömer tetiği çekmişti yani sanırım çünkü etrafta bağırış sesleri vardı.
-Aaybike AYBİKE!(Süsen)
-Aaaybike!(Berk)
Berk ile Süsen'in bana seslenmesiyle vücuttumda bir boşluk hissettiğim acıyordu. Hem de çok...
-Aybik(Doruk)
Süsen hemen Aybike'nin yanına koştu. Oğulcan ise Aybike'yi yere yatırmıştı.
-Aybike'm sevgilim kalk hadi güzelim
-Bberk
-Konuşma...
-ARAYIN ARTIK ŞU AMBULANSI HADİİ(Süsen)
SÜSEN
O an aklıma gelen ilk şeyle gittim Ömer'in yakasına yapıştım.
-Niye VURDUN NİYE!
-...
SUSMASANA KONUŞSANA ARTIK BİRŞEY DE YA
BİR SEBEP SÖYLE ARTIK...
-BENİM HEDEFİM O DEĞİLDİ...
-HAY SENİN HEDEFİNE ŞİMDİ NİYE YAPTIN BÜTÜN BUNLARI CEVAP VER CEVAP
-SENİN ŞEREFSİZ BABAN BENİM AİLEMİ ÖLDÜRDÜ ÇÜNKÜ OLDU MU? ÇIKARMAK İSTEDİM HIRSIMI SİNİRİMİ ÖFKEMİ HERŞEYİ ÇIKARMAK İSTEDİM İNTİKAM İSTEDİM AMA BÖYLE OLSUN İSTEMEDİM.

-HAY SENİN HEDEFİNE ŞİMDİ NİYE YAPTIN BÜTÜN BUNLARI CEVAP VER CEVAP-SENİN ŞEREFSİZ BABAN BENİM AİLEMİ ÖLDÜRDÜ ÇÜNKÜ OLDU MU? ÇIKARMAK İSTEDİM HIRSIMI SİNİRİMİ ÖFKEMİ HERŞEYİ ÇIKARMAK İSTEDİM İNTİKAM İSTEDİM AMA BÖYLE OLSUN İSTEMEDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkisini böyle düşünün ama Ömer'in eli inik.
Süsen o sinirle Ömer'e tokat atar. Ve histerik bir gülüş  çıkar dudaklarından.
-İstemedin ha ÖYLE Mİ?!
-ÖYLE
-BANA BAK BANA EĞER AYBİKE'YE BİRŞEY OLSUN SENİDE BEN GEBERTİRİM DUYDUN MU?
Ömer ise Süsen'e  pişman gözlerle bakıyordur.
O sırada ambulans gelmiştir. Berk ambulansla Aybike'nin yanında gitmiştir. Berk, Doruk, Oğulcan Süsen ile gitmişti. Sonunda hastaneye varmışlardı. Herkesin üzerinde  gerginlik vardı.
-Baba
-Ne var?
-Ne mi var?
-Evet
-Yuh artık niye diyor ya mesela ne yaptığından bahsedebilirsin
-Heh o mu?
-Anlat artık be adam!
- Pek birşey yok aslında-
- O YÜZDEN Mİ AYBİKE YATIYOR BURDA (BERK)
-BAĞIRMA BANA BEN SENİN BABANIM
-DEĞİLSİN SEN BİZİM BABAMJZ FALAN DEĞİLSİN DUYDUN MU? devan et (SÜSEN)
-Silahları kafamıza göre sıkıyorduk iki kişi belirlemiştik  işte silahlarda onlara isabet etti ama eğlenceliydi.
-LAN SEN NASIL BİR ADAMSIN HİÇ Mİ UTANMAN YOK NİYE İNSANLARIN SEVDİKLERİNİ ALIYORSUN BAŞKA İŞİN YOK MU SENİN BE ADAM!(Berk)
-İYİ BE GİDİYORUM BEN
-OFF OFF
Berk ağlamaklı bir ses tonuyla
-Aabla
-Hı
-İyileşecek değil mi?
-İyileşecek tabii ablacığım o ne laf öyle
Ömer ise orda oturmuş dinliyordur.
-Şeyy özür dilerim biliyorum af-
-BANA BAK LAN AYBİKE İYİLEŞSİN ÖYLE KONUŞACAĞIZ ŞEREFSİZ

BİLİYORUM KISA OLDU AMA ÇOK İŞİM VAR KISA OLDUĞU İÇİN ÖZÜR DİLERİM🤍

İNTİKAM |SÜSÖM|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin