Arabayı park etmiştim ama Süsen uyuyordu.
-Sevgilim kalk hadii eve geldik
-Hıhı
-Süsen!
-Oooff... ama
-Hadi evde uyursun sevgilim.
Arabadan indiler ardından Ömer cebinden evin anahtarını çıkardı. Ve kapıyı açtı ne tesadüftü evde kimse yoktu. Dışarı çıkmışlardır diye düşündüler.
-Ömerr
-Efendim
-Ben açımmm yemek yapar mısın?
-Hemen efendim
Süsen ise bunun üzerine gülümsemiştir. Süsen normalde yemek hazır olana kadar Ömer ile durmak istiyordu fakat çok fazla uykusu neredeyse gözünün önünü zor görüyordu.
-Ömer ben yukarı çıkıyorum
-Tamam
Süsen yukarı çıkmıştır ama birşey dikkatini çekmiştir. Asiye'nin odasınsan tıkırtılar geliyordu ama Asiye evde yoktu buna bir anlam verememişti. En sonunda girip bakmaya karar verdi.
-ASİYE!ÖMER
Mutfağa geçmiş yemek hazırlamaya başlamıştım en az Süsen kadar bende açtım. Ama Süsen bir anda Asiye diye seslenmişti sesi baya fazla çıkmıştı yukarı çıkıp bakmaya karar verdim.SÜSEN
Asiye karşımda elleri kolları bağlı bir şekilde duruyordu. Ağzında bant vardı. Benim sesim yüzünde Ömer'de yukarı çıkmıştı.
-Süsen?
-Ömer
Dedikten sonra gözlerimle Asiye'yi işaret ettim.
Ardından tam Asiye'yi çözmek için hamle yaptık ama Asiye bize kaş göz yapıyordu bunu anladığım an Ömer'i kolundan tutarak durdurdum.
-Ömer Asiye birşey anlatmaya çalışıyor baksana
Diyerek fısıldadım Ömer ise ne kastetmediğimi anlamış gibi bana bakıyordu. Birden Asiye'nin banyosundan bir kız ve bir erkek çıktı. Ama kim olduklarına pek bir anlam veremiyordum galiba Ömer'de anlamamıştı.
Kız olan cebinden silahı çıkarmıştı. Silahı ilk olarak Asiye doğrultu. Erkek olanın silahı ise Ömer ile beni hedef almıştı. Ömer'in bakışlarını benimle Asiye arasında gidip geliyordu. Erkek olanın silahı bende durdu. Ve bunun üzerine "Seni seçtim Süsen Kılıç" dedi. Ve tek hamleyle beni Ömer'in yanından uzaklaştırmıştı ardından boğazımı sıkar bir şekilde tutmuştu silahı ise kafamdaydı. Ömer ise bunun üzerine sinirlenmişti korkuyordu biliyordum.ÖMER
Şerefsiz tek hamlesiyle Süsen'i ele geçirmişti. Kafamda deli sorular dolaşmaya başlamıştı ya onlara birşey yaparlarsa ya onlara bir zarar gelirse diye. Asiye korku dolu gözlerle bana bakarken Süsen ise sadece yüzümü inceliyordu sanırım sinirden damarlarım açığa çıkmıştı.
-KİMSİNİZ LAN SİZ?
-Ayıp oluyo ama Ömer'cik
-TOLGA!
-A BAK HATIRLADI.
-NE İSTİYORSUN LAN DERDİN NE BIRAK SAKİNCE KONUŞALIM.
-SENİN YÜZÜNDEN BEN SEVDİĞİM KADINDAN AYRIL AK ZORUNDA KALDIM ÖMER'CİK BENİM CANIM ÇOK YANDI BİRAZCIKTA SENİN CANIN YANSIN SEÇİM SENİN HANGİSİ?
-TOLGA BAK SALAK SALAKK KONUŞMA BIRAK ONLARI GEL BENİMLE ÇÖZ DERDİNİ
-YOK YA BÖYLE İYİ
-TOLGA BAK SON KEZ SÖYLÜYORUM
-NOLUR YOKSA NE YAPARSIN MESELA (bunu söylerken Süsen'i boğazını koluyla sıkmıştır.)
-LANN BAK ONLARA DOKUNURSAN SENİ YAŞATMAM
ANLADIN MI BENİ TOLGA?
Süsen'in boğazını sıkması beni daha çok sinirlendirmişti.
Ama Allah Kahretsin haraket edemiyordum ruh hastası manyak beni zorla bağlamıştı konu Süsen olunca bende mecburen kabul ettim.
-Ee ÖMER'CİK HADİİ BEKLİYORUZ
Tam o sırada Süsen hiç beklemediğim bir hamle yapmıştı.
Dirseğiyle Tolga'nın karnına tekme atmış ayrıca ayağına basmıştı ardından savunmasız kaldığı an silahı alıp Tolga'ya doğrultmuştu.
-Ooo prenses ama hırçın çıktın be senin gibi güzel nazik bir kıza yakışıyor mu ya acıdı amaa
Süsesn ise gözlerini devirdi ardından Tolga'nın ve kızın fark etmeyeceği bir şekilde saçından aldığı tel tokayla Ömer'in zincirini açmıştır.
Ardından hızlı bir hareketle çekmecesinden aldığı silahı Ömer'e uzatmıştır. Ömer aldığı silahı Tolga'nın kafasına doğru tutmuştu. Süsen ise kızın kafasın tutmuştu aynı zamanda kıza Asiye'yi çözmesi gerektiğini aksi takdirde kendisini öldüreceğini söylemişti ama kız dinlemeyince Süsen kızın elind kurşun sıkmıştı.
-Ahhh ne yapıyorsun ruh hastası
-Ee ben seni uyardım dua et başka bir yerine denk getirmedim
-Leyla iyi misin?
-Hıhı iyiyim abi sadece elim biraz kanıyor.
O sırada Süsen Asiye'yi çözmüştü.
Süsen'in boşluk anını gören Leyla bunu fırsat bilil Süsen'e güzel bir yumruk atmıştı Süsen'i ise biraz dengesi bozulmuştu. Düşmemek için yatağın kenarından destek almıştı. O sırada ise Ömer'in bakışları Süsen'e çevrilmişti.
Bunu fırsat bilen Tolga ise Ömer'e bir yumruk indirmişti. Bunun üzerine ise Süsen'in bakışları Ömer'e kaymıştı.
Ardından bir hışımla arkasını dönen Süsen bu sefer Leyla'ya güzel mi güzel bir yumruk atmıştır. Bunun üzerine Leyla sendelemişti. Bunu gören Ömer ise ayağa kalkıp Tolga'ya bir güzel yumruk atmıştı. Süsen ise sendeleyen Leyla'nın saçından tutup ileri doğru itmiştir. Bunun üzerine Leyla Süsen'e "bırak" diye bağırmaya başlamıştır. O sırada Tolga ve Ömer'in bakışları iki saniyeliğine kızların üzerinde gezinmişti. Ardından ise bu sefer boşuğu fırsat bilip yumruk atan taraf Ömer olmuştu. Birkaç yumruk daha attıktan sonra Tolga'yı boğazından tutup duvara yasladığı "Seni gebertirim duydun mu lan beni ne sevgilime ne sevdiklerime dokunacaksın eğer onlara birşey yaparsan seni harbi gebertirim"
Dedikten sonra bırakmıştır. Ömer'in bırakmasıyla Tolga öksürmeye başlamıştır. Leyla ise hala Süsen'den kurtulmaya çabalıyordur.
Ömer ise gülerek onları izliyordu. En sonunda Süsen Leyla'yı saçından tuttuğu gibi dışarı kapının önüne atmıştır. Ömer ise Tolga'yı tüşörtünün yakasından tuttup kapının önüne atmıştır. Ardından kapıyı suratlarına kapatmışlardı.
TOLGA&LEYLA
-BUNUN HESABINI VERECEKSİN BANA DUYDUN MU? ÖMER EREN GEBERTECEĞİM OĞLUM SENİ BİTTİN SEN BİTTİN.
-BENDE SENİ SÜSEN KILIÇ GÖRÜŞECEĞİZ SENİNLE
Dedikten sonra çekip gitmişlerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM |SÜSÖM|
De TodoÖmer Eren en iyi erkek mafya Süsen Kılıç en iyi kadın mafya peki ya Ömer Süsen'in canından çok sevdiği kişileri intikam için kaçırırsa?