Глава 4

110 10 4
                                    

- Добре, готвихме, ядохме и гледахме филм. Сега е време да ми разкажеш, защо дойде тук сама, без да кажеш на никого. - Погледнах към Даниела и очаквах да чуя отговора на въпроса си.

- Няма никакъв шанс да ти кажа. - Този път погледа ми падаше право върху рибата, която аз бях изпържил. Да, това, че в изоставената вила имаше замразена риба, беше меко казано странно. Взех една чиния и сложих в нея най-голямата изпържена риба и я поднесох към Даниела. Тя твърдеше, че съм я сготвил ужасно, но бях  сигурен, че го каза само, за да се окаже тя по-добрата готвачка от мен. Нямаше нищо общо с това, че след като изядохме и едно парченце от нея, тичахме до тоалетната, защото ни се гадеше. Но не бях аз виновен, един бог знае от колко дълго време тази риба стоеше в хладилника.

- Тази риба ми изглежда много по-вкусна от другата. - Разбира се, че бях избрал най-зле изглеждащата риба. Очите ѝ се разшириха и взе да отстъпва назад. Погледа ѝ беше просто велик. Ето на това му се казва да изплашиш някого до смърт.

- Разкарай я от погледа ми! - Засмях се на пискливия ѝ глас и с всяка нейна крачка назад, аз се приближавах все повече. Накрая стигна до стената и нямаше накъде да мърда, защото аз вече почти я бях притиснал.

- Бих те целунал, ако нямаше риба между нас. - Нямам си и напредстава защо го казах. Може би, защото исках да я изплаша още повече.

- Бих те пребила, ако не бях притисната до стената. - Само, че тя не се изплаши, а се развесели повече. Щом отново се заяждаше, значи ѝ нямаше нищо.

- Закон на Нютон: Тяло, притиснато до стената, не се съпротивлява. - И аз не знам откъде ми дойде това на ум. Попринцип хич не бях от отличниците, но пък и кой не знае точно този закон?

- Ах, колко си ми умен! Зубърчето ми то. - Даниела почна да прави лигави физиономии, с които ме дразнеше на макс.

- Рибата все още е в мен. - Напомних ѝ го преди да ме е вбесила напълно.

- Добре, добре. Ще ти разкажа всичко, само я махни от мен. - Направих, каквото ми каза и на секундата съжалих. Измъкна се и тръгна да бяга из къщата.

Тръгнах след нея и без никакви усилия, я хванах през кръста. Трябваше да я държа здраво, защото отново щеше да се измъкне.

- Повече няма да ти вярвам. Как ме изигра само това дребното! - Обидата си пролича по лицето ѝ.

Скъпоценни сърцаWhere stories live. Discover now