Събудих се от мелодията на телефона ми.Не вдигнах на първите позвънявания, защото все още бях в сънено състояние.На екрана се изписваше непознат номер и все пак отговорих от любопитство.Не казах нищо, а изкачах да чуя какво има да казва човека от другата линия.
-Томас?-Нямаше как да сбъркам този глас.
-Същия.
-Обажда се Саманта.-Това вече го знаех.
-Знам.-Не каза нищо една минута и след това отново заговори, но имаше нещо странно в гласа ѝ.
-Извинявай, че те събудих в три часа вечерта, но отново имам нужда от теб.-Явно беше нещо сериозно щом се обажда толкова късно.
-Слушам те.-Това не беше много вярно.Все още ми се спеше адски много.
-Отново става дума за Даниела.-Нищо чудно.-Тя отиде на някакво парти, без да каже на родителите си, а аз немога да отида при нея, защото съм извън града.Проблема ми е, че ше се напие и ще направи някаква глупост, а и вярвам ти е разказала за Сет и ако се видят става лошо.
-И искаш аз да я потърся?-Не, че имах нещо против, но дори незнаех къде се намира това парти, а и не бях поканен.
-Да.
-Добре, но къде да я търся?-Не познавах много хората, нито къде живеят, но ми трябваше само един адрес и едно такси и щях да я открия.
~~~~~~~~~
След един час вече бях пред къщата, където се състоеше партито.Сега ми оставаше да намеря Даниела.Проправих си път през многото хора, който всички до един бяха пияни.И пред погледа ми се появи една червена коса, която се отличаваше от другите.Бях сигурен, че това вече е тя.Приближих се повече и я обърнах към себе си за да ми обърне внимание.И страховете на Саманта се сбъднаха.Даниела беше пияна.
-Какво търсиш ти тук?-Със сигурност не търсех това, което и тя.
-Теб.-Изненада се след като го чу.
-Мен?-Явно беше и оглушала.-Нека позная.Отново те е пратила Саманта.
-Не.Една ясновидка ми гледаше на ръка и ми предсказа, че ще си тук тази вечер и ще се напиеш.-Беше пияна, но не чак толкова, че да ми повярва.
Преди да успее да каже нещо, някакъв тип се появи до нас.
-Пич, най-добре я заведи горе в спалните.Може да останете доокато не изтрезнее.-Опитах се да го позная от накъде, но не го бях виждал никога.
YOU ARE READING
Скъпоценни сърца
Random"Саманта е позната на всички ни като най-известното момиче в цялата гимназия. Странното е, че на никого не му пука как тя е постигнала цялата тази известност. Всяко момиче иска да ѝ е приятелка, а всяко момче - да и е гадже. Аз ли? Аз искам само да...