Част 6

80 12 1
                                    

-Какво ще правиш сега?-Алис говореше тихо, сякаш се опитваше с гласа си да успокой Даниела.Двете седяха в стаята за гости и от половин час си говореха за нещо.Реших, че може да са огладнели и отидох да им занеса шоколадови бисквити.Любимите на Алис.Е добре де, не беше само това причината да отида при тях.Беше ми интересно какво си говорят.

-Трябва да се прибера вкъщи.-Изглеждаше уверена в това, което казва, но изражението и говореше друго.

-Какво ще обясняваш на родителите си и приятелите ти?-Алис се беше взела на сериозно като психолог, което ме накара да се разсмея.

-Че съм била на вилата, където всъщност бях, но не през цялото.-За което моя милост беше виновен.Наистина исках да ѝ помогна, но тя е забъркала такава каша, че никой освен нея не може да и помогне.

-А, за момчето какво ще кажеш?-Дори и в полицията не те разпитват толкова колкото Алис.

-Истината.Ще им разкажа всичко от самото начало, а после каквото ще да става.-Учудих се от увереността с която говореше.

-Томас, няма нужда да подслушваш, а и огладнях вече.Може да дойдеш.-Как по-дяволите винаги разбираше, че ги подслушвам.Още от малък подозирах, че има извънземни дарби.Отворих вратата напълно за да вляза и да ме видят.Оставих бисквитите на масата и седнах на дивана до Алис.

-Кога тръгваме?-На Даниела наистина и имаше нещо.Щом не се заяде с мен.

-Когато кажеш.

-Тогава по-добре да тръгваме веднага.-Как само си игнорира шоколадовите бисквити.

-Няма ли да ядеш преди това?-Аз лично не бих отказах на шоколадови бисквити колкото и да не съм гладен.

-Не, ще ям в къщи.Винаги има възможност да ме отровиш.Все още помня рибата.-И отново си беше тя.

-На това се и надявам.-Намигнах и за да я подразня, но тя се направи, че не ме забелязва и си мина покрай мен.-На къде тръгна?Аз ще те закарам.

-Какво?!?В никакъв случай.Ще вземеш нарочно да ни блъснеш някъде с колата.-Засмях се, а Даниела се подразни от това.-Сега пък защо се смееш?

-Няма да сме с кола, а със мотор.-Очите и се разшириха от изненада.

-Бъзикаш ме.-Даниела погледна към Алис и явно очакваше тя да потвърди това, което аз казах.-Той сериозен ли е?

Скъпоценни сърцаOnde histórias criam vida. Descubra agora