Kapısız Kafes

159 12 0
                                    

Olması hala imkansız geliyordu kulağıma.Kendimi suçluyordum.Bunu nasıl yaparsın ... Aklım Serenay'ı bulup gerekeni yap diyor , kalbim yapma onu kırma diyor ama ne kadar dese de o elmas çok çok değerliydi.Hemen eve gidip üstümü değiştirdim . Telefonumu elime alıp Serenay'ı aradım . Açmıyor !

Bunu nasıl halledeceğimi bilmiyorum.Hızlı hızlı adımlarla arabayı almaya gittim.Ordan da Serenay'ın evine gideceğim. Arabaya bindim ve sürmeye başladım . Kendime engel olamıyorum.Arabanın hızını kontrol edemiyorum . Evini buldum . Arabayı bırakıp hemen kapıyı çaldım . Hizmetçi açtı , direk içeri dalıp bağırmaya başladım . Merdivenlerden hızlı hızlı geldi . Yarı giyinik , yarı çıplak :

-Ne oluyor Mert ?

-Ya ben sana güvendim . İlk defa bu kadar samimi bir kız ile tanıştım diye kendimi avuttum.Onsuz olamam artık dedim . Sen ne kadar düzenbaz birisin ? Beni kullandın . O elması almak için beni kullandın .Sen hile yaptın .Seni böyle tanımamıştım .Tebrik ederim.

-Bir sakin ol Mert !

-Nasıl sakin olayım ? Ne dediğinin farkında mısın ?

-Mecbur kaldım . Zorladılar .

-Ya hadi her şeyi geçtim sen evlisin ve benim yatağıma girdin . Duygularımla oynadın .Beni küçük düşürdün .

-Ne evliliği ? Sen bunları nereden öğrendin ?

-Seni takip ettim .

-Bak Mert ben kimseyle evli değilim . Ve o elmas için de üzgünüm beni zorladılar. Bende istemezdim böyle bir şey yapmayı ama bu kafesten çıkamıyorum Mert. Kapıyı bulamıyorum , beni buraya sıkıştırdılar . Nefes bile zorla alıyorum .

-Nasıl yani ?

-Odama çıkalım .

'Tamam' dedim ve merdivenlerden odasına çıktık .

-Bak şimdi Mert ilk olarak her şey göründüğü gibi değil . Daha 18 yaşında genç bir kızdım . O sıralar tabi kız arkadaşlarım ile bir grup ile takılıyorduk . Bunlar işte bir yer var oraya gidip takılalım demişti . Bizde gittik . Böyle çok sessiz ve ıssız bir caddeydi . Çok korkmuştuk ama sonda bizi ne beklediğini de merak ediyorduk .Böyle kırık dökük bir dükkan vardı , bizi oraya soktular.Biz de anlamamıştık olan biteni .Sonra nasıl desem çete gibi böyle bir topluluk yavaş yavaş hayatımıza girmeye başladı . Hem ince ayrıntıları bulup şantaj yaptılar .Kötü emellerine bizi de alet ettiler. Bak bu durum için çok çok özür dilerim senden.Ama sana söylediklerim gerçekti . Ben seni seviyorum Mert .Bak bunları kimseye anlatmak yok .Hayatımız tehlikeye girer ve bizi çok yaşatmazlar.

-Aman Allah'ım ! Serenay sen ne yaptın ? Peki hiç kurtuluşun yok mu ?

-Tek kurtuluş ödülüm o elmastı Mert .

-Tamam her şeyi anladım da o elmas çok değerli . Yani onu nasıl geri alacağım ?

-Tek çare var : Kaçırmak .

Aşkın KasvetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin