ŞEHVETLİ GECE

219 6 0
                                    

   Gözlerimi açtığımda gözüme çarpan güneş ışıkları kaybolmuştu . Ama kuş sesleri  yeterince duyuluyordu . Kafamı çevirdim , Serenay hala uyuyor . İlk defa onla beraber olduk . Bu ona olan aşkımı daha heveslendirdi . Artık benimdi .2 – 3  dakika onu izledikten sonra ufak hareketler ile yataktan kalkıp giyindim . Kapı açıktı !!! Elmasın olduğu kutuya baktım ; boş ! 

-Serenay ! Serenay kalk !!

-Ne oluyor ya ?

-Serenay elmas çalınmış !!

-Nasıl olur ya ? Kapı kitli değil miydi ?

-Hayır ! Kendimi kaptırmıştım . Kilitlemeyi unuttum galiba .

-Bravo sana !

-Ben gidiyorum etrafa bakınayım .

-Tamam .Hazırlanıp bende geliyorum .

Hızlıca kapıdan çıktım ve etrafa baktığımda kimse yoktu ama lastik izleri vardı . Resepsiyona gidip bir hırsızlık olduğunu söyledim . Otelin sahibi ile polisi aradık . O sırada Serenay geldi . 

-Ne oldu Mert ?

-Polisi aradık . 

-Kim almış olabilir ki ? Sonuçta o kutuda elmas olduğunu bizden ve Aydın'dan başka kimse bilmiyordu.

-Serenay bunu Aydın yaptırmış olabilir mi ?

-Bilmiyorum ama o aldıysa başımız büyük dertte .

-Farkındayım . Hadi yürü kamera kayıtlarına bakalım .

-Tamam.

Kayıtlara bakmak için otelin  alt katına indik . Kamera kayıtlarına baktığımızda Aydın çok sakin hareketler ile içeri giriyor , kutuyu alıp dışarı çıkarken el sallıyor . 

-B*ku yedik !

-Ya olamaz nasıl , nasıl oluyor da yerimizi  bulabiliyor ? 

-Yürü gidiyoruz .

-Nereye ? 

-Aydın'ın mekanına .

-Saçmalama Mert ! 

-Buna mecburuz Serenay ! Elması bırakalım gitsin mi ? Ben gidiyorum . Geleceksen gel !

-Tamam bekle!

Kiralık arabaya doğru ilerledik . İçinde fırtınalar esiyordu . Kahretsin !!! Hiç bu kadar sinirli hissetmemiştim . Arabaya atladık ve Aydın'ın mekanına gitmek için tam kontağı açacaktım Serenay birden 'DUR !' dedi. 

-Ne  oldu ?

-Burada bir not var . 

-Oku !

BENİM MEKANIMI BASIP , BENİM OLAN ELMASI ÇALMAK HE ? ELMAS GİBİ PARLAMANIZ DİLEĞİ İLE...

                                                                                                                                            Aydın KURT

-Mert hemen in arabadan ! 

-Neden ? 

-İn dedim . 

İndik ve birden Serenay 'Koş , arabadan uzaklaş Mert arabada bomba var ! Koş ' dedi. Arabadan uzaklaşırken bomba patladı . Sanki arkamda 10 kişi beni kırbaçlıyormuş gibi hissettim. Düştüğüm gibi Serenay'a sarıldım . Gözlerimi açtığımda Serenay'ın göz yaşlarının  aktığını gördüm . Göz yaşlarını sildim . Ve telefonum çaldı . Bakmadım . Daha sonra mesaj geldi . Açtım ve :

BUNU ASLA YAPMAYACAKTIN ! SENİN İÇİN ARTIK HAYAT BİTMİŞTİR . AZRAİL'E KAVUŞACAKSIN . HER NEFES ALIP VERİŞİNDE SENİN NEFESİNİ KESMEK İÇİN YANINDA OLACAĞIM . 

ALLAH'IM BİZ NASIL BİR PİSLİĞE BULAŞTIK ?!

Aşkın KasvetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin