Üçüncü Bölüm; Laminasyon Evi

48 10 0
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

Boynumdaki müthiş ağrıyla gözlerimi araladığımda, en başında da olduğu gibi sırtım duvara yaslıydı. Başımı kaldırıp ensemi avuşturmaya başladığımda ise hissettiğim bakışlarla duraksadım. Çok geçmeden de olanlar aklıma geldiğinde başımı hızla kaldırdım.

Yedi çift göz kırmızıya boyanmış bir şekilde bana bakıyordu. Bedenim titremeye başlarken güçlükle yutkunmuş ve ensemdeki elimi kaldırıp titrekçe sallamıştım.

-S-siz de kimsiniz?

-Ah, canım! Gerçekten çok kötü görünüyor!

-Güzel kokuyor. Acıktım.

-Beel, bunu şu an düşünmenin sırası değil.

-Sessiz olun.

Ağırlığı olan bir ses odada yankılandığında bana endişe veya aç bakışlar haricinde, merhamet denebilecek bir duygulayla bakınan bu kişiye dömdüm. Siyah saçları yanaklarına düz bir şekilde inerken, kırmızı gözlerini kıstı ve elini göğüsüne koyup hafif eğilerek selamladı.

-Asırlar sonra sizin gibi birisini görmek bizi şaşırttı. Kabalığımız olduysa lütfen affedin.

Yutkunup ayağa kalkmaya çalıştığımda sendelenmiş, avucumdaki kuruyan kan yığınıyla beraber güçlükle duvara yaslanmıştım. Derin bir nefes alıp konuşan kişiye ve ardındaki beyaz saçlıya bakındığımda, başımı iki yana salladım ve mırıldandım.

-Kabalığınız olmadı ama her an olabilirmiş gibi hissediyorum. Lütfen bana nerede ve nelerle beraber olduğumu anlatır mısınız?

-....Neler ha?

Siyah saçlı doğrulup bakışlarını değiştirdi ve bana üstten bakmaya başladı. Bakışları soğumaya ve bedenimi titretmeye başladığında iç çekti ve elini solunda bulunan güzel bir erkeğe yöneltip konuştu.

-Bu Asmodeus. Kendisi Şehvet Avatarı.

-Avatar...?

Şaşkınlıkla bakınırken Asmodeus bana gülümsedi ve bir gözünü kırpıp öpücük yolladı. Dudağından bir kalbin çıktığını ve üstüme doğru geldiğini neredeyse görüyor gibiydim.

-Bu Beelzebub. Oburluk Avatarı ve onun ikiz kardeşi Belphedor. O da Tembellik Avatarı.

Beelzebub ve kucağındaki Belphedor'a bakındığımda ikisinin de bana pür dikkat baktıklarını farkettim. Yutkunup bakışlara karşı gülümsemeye çalıştım, fakat bunu başaramadım.

-Arkamdaki Satan. Gazap Avatarı ve bu da Leviathan, Kıskançlık Avatarı.

Satan ve Leviathan'a göz gezdirdiğimde birisinin bana kitap gösterdiğini, diğerinin ise tam tersi olarak bir konsol gösterip kızardığını gördüm. Az da olsa tavırlarının verdiği rahatlıkla tuttuğum nefesi verirken, devam eden kelimelerle karşımdakini süzmeye devam ettim.

-Seni kurtaran kişi Açgözlülük Avatarı Mammon. Bense Gurur Avatarı Lucifer. Biz seninle tanıştığımıza memnunuz, ama bize isminizi bahşedin lütfen.

-Yedi günah ha...?

Lucifer'in kırmızı gözlerinden bakışlarımı kaçırıp doğruldum ve üzerimi düzeltmeye çalışıp odada bulunan herkese göz gezdirdim.

-İsmim Y/n. Dünyamda eski bir kitap buldum ve onu araştırırken buraya geldim. Bunların olacağını hiç düşünmezdim, bu yüzden size sıkıntı çıkarıcaksam lütfen gitmemde bana yardımcı olun.

-Gitmek mi!? Hemen mi!?

Odada yankılanan tanıdık sesle duraksarken, Mammon öne adımladı. Birkaç saniyelik duraksamanın ardından öksürüp arkasına döndü ve homurdandı.

You Are Mine! "Obey Me!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin