Altıncı Bölüm; Gazap Avatarının Cezası

42 5 0
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

Günüm oldukça sorunsuz geçmişti. Okuldan sonra Laminasyon evine gelmiş ve akşam yemeği için toplanmıştık. Masada oluşan sessizliği sadece çatal ve kaşık sesleri bozuyordu.

-Y/n, yemek yapmayı biliyor musun?

-Evet.

Beel'in sorusuna gülümseyerek cevap verdiğimde heyecanlanmış ve ellerini birbirine vurarak en kısa sürede kendisi için yapmamı söylemişti. Haline gülümserken onaylamış ve yine sessizliğe gömülmüştük.

Masaya göz attığımda Lucifer yorgun haliyle yemeğini yemekteydi. Gözleri yarı kapalı şekilde ete batırdığı çatalı ağızına bile yöneltmekte zorlanıyordu. Dudaklarımı birbirine bastırırken, Mammon'a baktım. Gayet normal bir şekilde yemeğini yiyip, elini alttan alttan Lucifer'in ceketine ilerletiyordu. Bu konuda usta olduğunu düşünmem ise aldığı siyah kartla olmuştu.

Ardından Asmodeus gözüme çarptı. Bana bakarak göz kırpıyor ve işaret parmağını öpüp bana üflüyordu. Yine havada uçuşan kalpleri neredeyse görebiliyordum.

Leviathan yemeğini yemekten uzak bir şekilde elindeki konsolla oyununu oynuyor ve gayet heyecanlıydı. Kendisini bile sağ sol hareketlendirecek bir oyunu oynarken yemeği yemeye vakit bulamaması normaldi.

Beelzebub yemeğini yemekte ve yanındaki Belphegor uyumaktaydı. Arada ağızını açıyor ve Beel'in ağızına yemek vermesine izin veriyordu. İkiz olduklarını duymam biraz şaşırtsa da, diğerlerinin ilişkilerine göre onların ilişkileri çok şirindi.

Son olarak sakince yemeğini yiyen ve sadece kitap okuyan Satan'a bakışlarım geldiğinde, okuduğu kitabın kapağını süzdüm. Daha önce gördüğüm romanlardan biriydi ve bu, okudukları kitapların dünyadan mı getirildiği sorusunu düşündürttü.

Karakterleri hakkında düşüncelere daldığım sessiz yemekten sonra bazılarının odasına çekilmelerini, bazılarının da salona yerleşmelerini izledim. Ben de hızla odama çekilirken gün içerisinde yapabileceğim aktivitelerin de var olabileceği düşüncesi heyecanlandırdı.

En başta kitap okumak. Sonra oyun oynamak ve yemek yapmak. Bunlar sıkıntımı giderebilecek aktivitelerdi.

Hızla banyoya girip düşüncelerle gülümsediğimde saçlarımı taradım ve at kuyruğu yapıp yanaklarıma uzun perçemler saldım. Üzerime giyindiğim geceliklerle de yatağıma oturduğumda yatağımla bakıştım.

Saat henüz erkendi uyumak istemiyordum. Satan'ı ziyaret edip kitap almak ve onu gece yarısına kadar okumak istiyordum. Genellikle ya gizem, ya aşk, ya da aksiyon türünde olan kitaplar beni uykusuz tutardı.

Kitap kurdu olduğunu düşündüğüm Satan da ise bu tür kitapların olduğunu düşünmek tekrardan heyecanlanmama sebep oldu.

Odamdan çıkıp koridorda adımlarken odasının nerede olabileceğini düşünmeye başladım. Ensemi avuştururken ilk önce odamın yanındaki kapıyı dinledim. Odadan yükselen tuş sesleri burasının Levi'ye ait oda olduğunu düşündürdü ve çekildim. Her ne kadar oyun oynamanın da bana iyi geleceğini hissetsem de, kitap önceliğimdi.

Levi'den sonra sırasıyla dinlediğim odalarda hep bir ses duymuştum. Birinde altınların birbirine vurulduğunda çıkan tok ses, diğerinde ince bir sesin çıkardığı "Ben güzelim~" şarkısı, bir başkasında yankılanan "Açım" nidâları ve diğerinde üst üste konulan dosya sesleri. Bunların hiç biri bana Satan'ı andırmıyordu ve pas geçip son iki odada durdum.

İkisi de karşı karşıyaydı. Biri sade bir kapıya sahipken, diğerinin üzerinde "Ses yapmayın uyuyan var!" yazılı poster vardı. Belphegor'un böyle bir poster hazırlayabileceğini düşünürken derin bir nefes aldım ve son kapıyı tıklatıp bekledim.

Gelen adım sesleri kalbimin hızlanmasını sağlarken, kapı açıldı ve hâla aynı kitabı okumaya devam eden Satan'ı yan profilden izledim. Gelenin ben olduğumu bile bilmiyordu.

-Evet?

-A-ah, şey... Satan ben... Senden bir şey isteyecektim. Müsait misin acaba?

Mırıldanmamla beraber şaşkın bakışlarını bana diktiğine beni hiç beklemediğini yüzünden anladım. Başıyla yavaşça onaylayıp geri çekildiğinde odaya girdim ve kapıyı kapatışını izledim.

-...?

-Aslında...-

Bakışlarımı kaçırıp kitap dolu odaya baktığımda kolumu avuşturdum ve derin bir nefes alıp gülümsedim.

-Odama gittiğimde uyumak yerine biraz kitap okumak istemiştim. Diğer kardeşlerin kitapla aralarının olduğunu düşünmüyordum ama senin-

Durup elindeki kitapta kaldığı yere ayraç yerleştirmesini, sonraysa kütüphanesini karıştırmasını izledim.

-Seninse ilgin olduğunu düşündüm...

-Ne tür kitapları seversin?

-Gizem, aksiyon ve aşk.

-Hmm...

Satan mırıldanıp eline aldığı üç farklı kitapla yanıma geldi ve ilk sayfalarına bakınıp bana uzattı. Yüzündeki ufak tebessümle hafif gevşerken, açık sarı gözlerinin hafif kızıllaştığını görmek bir adım geriletti.

-Bunlarla başlayabilirsin. Ağır dilde değiller, fakat seni yazısıyla olaylara sokabiliyor. Kitapları bitirdiğinde veya yenilerini istediğinde gelmekten çekinme. En doğru kişiye benzer zevklerle geldiğini görmekse beni çok sevindirdi.

Satan'ın gülümsemesiyle gülümserken elindekileri aldım. Toparlanıp etrafıma bakmayı kestiğimde kapıya ilerledim. Kapı kulpunu indirirken, at kuyruğu yaptığım saçımın bir el tarafından dolanması irkilmemi sağladı.

-Bu arada Y/n. Lütfen bir daha odandan gereken önlemleri almadan ayrılma.

Satan'nın parmaklarıyla oynadığı saçımla irkilmeye devam ederken arkama döndüm. Hemen arkamda olmasıyla kapıya yaslandım ve açılan kapının kapanmasını sağladım. Elini saçımdan çekip kapıya yaslarken boy farkını kapatmak için eğildi. Burunlarımız birbirine değerken de gözlerini yumdu.

-Özür dilerim ama gazap avatarı olarak sana cezanı çektirmeliyim.

-Sa-satan-! Y-yapma...

Sağ elimde bulunan kitapları sıkarken, boşta kalan elimi omzuna yasladım ve ittim. Gözlerini açtığında kızıl gözleriyle irkildim. Dudaklarımdan dökülen "Lütfen..." cümleleriyle tekrardan yumduğunda doğruldu ve arkasına döndü. Elini yüzüne tutup yutkunurken de mırıldandı.

-Ben değilde başkası olsaydı seni asla dinlemezdi. Ayrıca ben ciddiyim. Bir daha olursa kendini cezaya hazırla.

Hızla onayladığımda bu fırsatı değerlendirdim ve odadan çıkıp koşarak kendi odama ilerledim. Kısa sürede kapımı kapatıp kilitlediğimde yere çöktüm. Nefes alış verişlerimi düzene sokmak 5 dakikamı alırken kalbim hâla ağızımda atıyordu.

Bu benim sorumsuzluğumla meydana gelmişti. Kendime kızarken kitapları süzdüm ve yerden kalkıp yatağa ilerledim. Yatağımın yanındaki pencerenin perdesini açıp ay ışığını odama yansıtırken, ilk kitabı açıp okumaya başladım.

Bazı noktalarda gözlerimin önüne gelen Satan'la irkilirken, dedikleri kalbimi hızlandırmaya devam ediyordu.

-Tam bir aptalım...

.
.
.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Gelecek bölümde görüşmek üzere! :)

You Are Mine! "Obey Me!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin