A Harc

126 6 69
                                    

A Pirosló folt egyre közelebb jött. Ahogy közeledett, a hideg levegő kezdett felmelegedni. Majd, egy gúnyos, ismerős hang szólalt meg.

-Lám lám, a vízcsepp kifolyt a cellából? Ne aggódj, visszakísérlek ;) - mondta szórakozott hangon.

-Flameo! - válaszolta aggódott hangon Vízcsepp.

-Azt hiszed hogy egyedül meg tudsz minket állítani? Ketten vagyunk ellened! - mondta Shao Yen.

-Simán! Te meg mégis ki vagy, kislány? Azt hiszed van esélyed a tűz eleme ellen, mikor csak egy közönséges ember vagy? HAHAHA.

-Attól még hogy nem vagyok egy elem, tudok harcolni! Mester évekig képzett engem! - sértődött meg Shao Yen.

Flameo megemelte az öklét, mely abban a pillanatban lángra kapott.

-TŰZGOLYÓ!! - ordította, majd Shao yen felé irányította a lángokat. A lány elterült a földön.

-SHAO YEN!! - Visította Vízcsepp. -EZT NEM FOGOM MEGBOCSÁTANI FLAMEO! -Mondta, majd odarohant a lángoló hajú fiúhoz.

Gyerünk Vízcsepp, öszpontosíts! Gondolta magában a folyadék és összeszedte minden nyugalmát , majd így kiáltott:

-JÉGCSAPÖKÖL!!!

Vízcsepp öklei megszilárdultak.

- Látom tudsz pár bűvésztrükköt, Csöpp! De ez nem elég ahhoz hogy megállíts!!

Flameo hihetetlen sebességgel elkezdett nagyobbnál nagyobb tűzgolyókat dobálni, Vízcsepp azonban a mostmár jéggé fagyott, puszta kezeivel könnyen kivédte őket.

-Erősebb vagy, mint gondoltam, drága Csöpp!

-Te sem vagy gyenge, Tüzi!

Flameo elhátrált, majd ledobta a pólóját.
- Így könnyebben fogok tudni harcolni! -magyarázta. Vízcsepp feje vörös lett Flameo piros, izmos hasát látva. Izmai ellenére a dereka vékony volt. Vízcsepp érezte, hogy mostmár nem csak az öklei szilárdak ;).

Flameo lassan közeledett vízcsepp felé, lángoló öklökkel. Az aranyló szemeiben visszaverődő tűz fénye lenyűgözte Vízcseppet. A világ mintha lassított felvételben lett volna. A két fiú magabiztosan közeledett egymás felé. A külvilágot kizárva néztek egymásra. Egyszer csak-

BAMMM.

Flameo a földre borult. Vízcsepp sokkoltan állt egyhelyben. Nem tudta felfogni hogy mi történt. Az elájult Flameo mögül Shao Yen bukkant fel, a botját fogva, amellyel az imént ütötte le a lángoló fiút.

-Látod, nem vagyok gyenge! - mondta vigyorogva Shao Yen.

Vízcsepp mozdulatlanul állt, és nézett maga elé. Shao Yen megérintette a vállát, mire vízcsepp hirtelen észhez tért.

-Gyere Cseppi, siessünk, még mielőtt magához tér!

Vízcsepp ránézett az elájult tűz elemére, majd legugolt mellette. Vízcsepp hozzáérintette a fagyos kezét Flameo arcához, mely a melegtől kezdett megolvadni. Végigsimogatta kezével a fiú szép, piros arcát, majd megszólalt.

-Vissza jövök érted. Megígérem, hogy meg foglak menteni ebből a sötétségből. -suttogta, majd felállt és vissza ment a mérgesnek tűnő Shao Yenhez.

-Nem tudtam, hogy ilyen közel vagytok. - mondta sértődötten a lány.

-Ő is egy áldozata Bu Tábornoknak. Elnyelte őt a sötétség, a mi dolgunk hogy megmentsük, Shao Yen.

-Mondtam hogy hívjál Yennek!

-De az furán hangzik... -
panaszkodott vízcsepp.

Hosszú bolyongás után Vízcseppék végre kitaláltak Bu tábornok táborából.

Mi lesz Flameoval? Sikerül megtalálniuk a többi elemet? Megtudjátok hamarosan!
*
*
Femboy Flameo & Risky Raindrop

Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő FazékWo Geschichten leben. Entdecke jetzt