-A második feladat az erőtöket teszi próbára. - mondta a főmajom miközben a csapatot kivezette a templom elé.
-Egy igazi vöröslótusz erőpróba - szólalt meg Shao Yen - biztos nagyon nehéz lesz!
-Kösz a biztatást.. - mormogta Vízcsepp
-A feladat, gyújtsátok meg ezeket a füstölőket! - harsogta a főmajom és két füstölőt vett elő a zsebéből.
Vízcsepp arcára kiült a kétségbeesés, Flameo pedig hangosan felkacagott:
-Ennyi? Egy szemvillantás alatt meggyújtom!Azzal, hogy pontot tegyen mondata végére, felemelte a kezét ami azon nyomban lángra is lobbant.
-VISZONT, - terelte vissza magára a figyelmet a főmajom - A füstölők a Vörös Lótusz szimbólum tetején lesznek és innen, a földről kell meggyújtanotok őket.
-Akkor is gyerekjáték, meggyújtok bármit bárhonnan! - fecsegte Flameo, és rákacsintott Vízcseppre.
Vízcsepp erősnek akart tűnni, ezért nem fordult el a szemkontaktustól, de morcos arca megint belilásodott (pír gyanánt).
-Ezért kell használni mindkettőtöknek ezeket - szólalt meg újra a főmajom és kettő íjra mutatott, melletük lángoló nyilakkal. - Így egyenlő eséllyel indultok.
Shao Yen megragadta Vízcseppet a vállánál fogva.
-Meg tudod csinálni, ne hagyd hogy Flameo megfélemlítsen!!
Azzal a két versenyző a start vonalra állt és várták a jelet a főmajomtól.
-Felkészülni..Vigyázzzzzz....Kééééész.........RAJT!!!!!!!
Vízcsepp és Flameo olyan gyorsan rohantak a falhoz és ugrottak neki, mintha az életükön állott volna a tét. Flameo sikeresen landolt és már mászott is felfelé, de Vízcsepp csak lefolyt egyből amint a falhoz vetette magát.
-Ne fáradj azzal hogy felkelsz, vizes barátom, ez a feladat az enyém!
Vízcsepp gyorsan megragadt egy bambusznádat ami ott volt tőle nem messze, és annak segítségével elég nagyot tudott ugrani hogy Flameo felé kerüljön.
-A sárkány taido sokkal erősebb a tigris taidónál! - kiáltotta Vízcsepp Flameo fejébe.
-Először is, ki kérdezett? Másodszor pedig, ezt meg ki mondta neked? Ez a legnagyobb butaság amit valaha hallottam! - kiáltott vissza Flameo, azzal hirtelen dühében ráütött a tetőcserépre amin Vízcsepp állt.
Vízcsepp megcsúszott, és majdnem leesett, de szerencsére megkapaszkodott még időben.
-Ó ne! - kiáltotta Shao Yen.
-Óóó de igeeen! - lelkesedett mellette Gülü.
Vízcsepp összeszedte az erejét, és egy nagy lendülettel újra felugrott a tetőre. Gyorsan odamászott a virág szimbólumhoz és leszúrta rá a füstölőt.
Flameo már ott várakozott a falnak dőlve, és csak úgy odavetette neki:
-Mint mondtam, butaság!Azzal mindketten ugrottak egy nagyot, és leszaltóztak a tetőről.
Shao Yen gyorsan odarohant Vízcsepphez, és csatlakozott hozzá amint az íj felé futott.
-Mi van ha elhibázom? - aggodalmaskodott Vízcsepp
-Délelőtt elég jól céloztál a jégcsappal! Pedig a madarat nem láttad ilyen jól - biztatta Shao Yen
-De azt gondolkodás nélkül csináltam!
-Akkor ne gondolkodj! Abban úgyis nagyon jó vagy!
-Kösz a bókot, de az nem megy!- mondta sértődötten Vízcsepp, azzal ellőtte a nyilat.
A tüzes vessző pedig repülni kezdett. És csak repült meg repült...és teljesen átrepülte a füstölőt.
Vízcsepp összetörten nézett utána, de aztán figyelme átsodródott a mellette dudorászó Flameóra. Ő is kilőtte a nyilat, ami természetesen tökéletes irányba röppent el és kecsesen meggyújtotta a füstölőt.
-Hurrááá- kiáltotta boldogan Gülü.
A főmajom előlépett:
-A második feladat győztese pedig....-Flameo!!! - örvendezett Gülü.
-Flameo...- nyögött fel panaszkodva Shao Yen.
Flameo egy önelégült mosollyal az arcán nézett Vízcseppre, mintha azt akarta volna mondani; 'Na látod, én megmondtam Csöpp! Hehe'. Vízcsepp összehúzta a szemöldökét, és durcásan méregette Flameót.
-Kételkedett ebben bárki?- kérdezte kajánul Flameo.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sajnálom hogy ilyen sok idő telik el fejezetek közt, a következőt ígérem megpróbálom hamarabb feltölteni/megírni 😭😭Risky Raindrop 💧💧
ESTÁS LEYENDO
Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő Fazék
FanficVízcsepp mester X Flameo lassan égő szerelmetes történet , Ft. tsundere Flameo és még tsunderébb Vízcsepp 😍😍😍