Valentin Napi speckó 2. rész 😻😻😻

92 2 13
                                    

- MI AZ HOGY MEGSZÖKÖTT???!!!!- ordibált bele Bú tábornok Flameo képébe teljes torkaszakadtából.

-Mint mondtam, tábornok, megfigyelésem szerint a víz eleme nem evett a süteményből...

-Ugh miért is bízok ilyen fontos dolgokat rád! Na mindegy, legalább a többi elem itt van.

-Sajnálom, hogy csalódást okoztam, uram...

-Mindegy, nem érdekes. Ugyanis van B tervem! Tudtam hogy valami biztos balul fog elsülni, ezért amíg elmentél, én elkészültem azzal is.
Ősi recept alapján készítettem, a híres Ámor, vagy más néven Cupido íját és nyilát. Gondolom tudod mit jelent ez ugye?

-....Azt hiszem sejtem, és nem tudom hogy érezzek iránta...

-Ohoho, ne félj neked nem kell érezni semmit... A víz elemnek kell. 😈😈 Csak meg kell lőni ezzel a nyíllal. Bántani nem fogja, de halálosan belehabarodik abba, akit először meglát. Persze ebben az esetben az lenne a legelőnyösebb ha téged látna meg, hiszen a többi elem is már beléd zúgott.

Flameo meg sem tudott szólalni. Vízcsepp? Belehabarodik? Belé, Flameoba? Ez képtelenségnek tűnik.

-Talán van rá módszer hogy biztosítsuk hogy beléd szeressen.... Azon a variáción kívül hogy mindkettőtöket eltalálunk, az nem lenne túl előnyös ha te is oda meg vissza lennél vele.

*Ahhoz már késő* gondolta Flameo, de egy szót sem szólt.

-Aha! - rikkantott fel hirtelen a tábornok- itt is van! Nos, úgy tűnik újra szükségünk lesz a hajadra, Flameo.. rá kell tekerni a nyílra és állítólag működnie kéne.... Na, add a hajad!

Azzal Bú fogta magát, és kitépett egy lángoló hajszálat Flameo fejéről, viszont hirtelen fájdalmában fel is vonyított.

-FLAMEO! Miért nem emlékeztettél hogy tűzből van a hajad??!!

__________________________________

Vízcsepp egy fa mögött rejtőzött az erődön kívül és azon töprengett hogyan mentheti meg társait. Már egyszer sikerült betörnie a tábornok táborába, tehát elméletileg most is mennie kéne.

Vízcsepp jobbnál jobb terveken törte nedves kis fejét, miközben wannabe ninja módon szögdécselt végig a tábornok erődjét körülvevő erdőben.
*Most olyan menő vagyok* -gondolta, majd egy elrontott szaltó után ploccsant egyet a földön. *Talán ezt még gyakorolnom kéne...*

__________________________________

- Áhá! Ott van a víz eleme! - mondta Flameo miután kiszúrta vízcseppet a távolból.

Távol egy fa tetejéről próbálta feléje szegezni az íjat.

- Hogy működik ez az izé?? - motyogta haragosan Flameo, miközben a mágikus nyílvesszőt próbálta ellőni.

-Nem ártott volna ha a tábornok megmutatja nekem egyáltalán hogy kell íjjal lőni.

Flameo újra meg újra próbálkozott a nyílvessző ellövésével, de az egy méternél sose repült messzebb.

- Menjen a fenébe ez a mocskos vacak! - ordította, majd a fa tetejéről földhözvágta a nyílvesszőt. Flameo hamar rájött, hogy ez talán nem volt jó ötlet, mert észrevette, hogy a tábornok értékes nyílvesszője szépen ketté tört.

-Jajj ne! Most mit mondjak majd a tábornoknak?? Kivételesen még gülüre se tudom ráfogni, mert nincs itt!!

Flameo aggódottan körbenézett, majd nagy meglepetésére észrevette vízcseppet, aki most már sokkal közelebb volt hozzá, egy pár méterrel arréb bújkált egy fa mögött. *Úgy látszik még nem vett észre.*

Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő FazékOù les histoires vivent. Découvrez maintenant