A váratlan vendég

108 5 21
                                    

A majmok zokogva elköszöntek Jin Hou-tól, aki pár másodperc múlva szaltózva kiugrott ölelésükből.

-Hoppá, szedjétek össze magatokat, nagy út áll előttem - kuncogott a fém eleme. - Indulás!

Majd a társaság szomorúan odaballagott a kijárathoz. Mikor azonban kinyitották az ajtót-

-FLAMEO! - visította vízcsepp.

-SÁRKÁNY TAIDO! - Ugrott fel Shao Yen.

Flameo lassan besétált a kolostorba, egy elégedett mosollyal az arcán. Egy rövid pillanatig belenézett vízcsepp szemeibe, mire ő elpirulva elkapta a fejét.

- A nevem Flameo, a tűz eleme, és a mester megbízásából jöttem hogy elvigyem Jin Hout!

-EZ NEM IGAZ! -Vágta rá dühösen Shao Yen.

-Honnan tudjuk hogy az vagy, akinek mondod magad? - kérdezte bölcsen a fő majom.

-Süssétek ki, csak a tűzelem tudja megcsinálni EZT - azzal elkezdett tüzes golyókat dobálni mindenfelé. - És csak egy nagymester tanítványa tudja megcsinálni EZT - mondta, majd átszaltózott a majmok fölött.

-Ez nem volt rossz - állapította meg az egyik majom.

-Egy kezdőhöz képest - szólt egy másik.

-Shao Yen, add gyorsan a sárkányszemet, az bebizonyítja kik vagyunk!

A lány gyorsan belenyúlt a zsebébe hogy elővegye a sárkányszemet, de Flameo fürgén kikapta azt tenyerei közül.

-Ezt én kaptam a mestertől - mondta nagylelkűen a tűz eleme. - ezek a tolvajok ellopták!

A majmok gyanakvóan összenéztek...

Shao Yen gyorsan vissza vette a sárkányszemet. -Nem, ezt nekünk adta!

Gülü váratlan módón kitépte az arany kütyüt Shao yen markából. -Neeeeem, ez a miénk...fincsinek tűnik!

-ADD IDE!
-NEM, IDE!
-NEKEM ADJAD! - ordibálták, miközben szanaszét dobálgatták a sárkányszemet.

Vízcsepp gondolt egyet, aztán ugrott, és egy gyönyörű szaltóval megkaparintotta a sárkányszemet. Abba viszont nem gondolt bele, hogy hogyan fog landolni.

BAMM

A sárkányszem kiesett vízcsepp kezei közül.

Beletelt pár másodpercbe míg észhez tért. Azt tapasztalta, hogy amire ráesett minden, csak nem beton...Puha volt...Nagyon ismerős illatot érzett. Mikor kinyitotta a szemét, egy nagy arany színű szempárt látott, és észrevette, hogy valami puha érinti a száját. Vízcsepp hirtelen felpattant, arca tiszta vörös volt. (Vagy inkább lila..? Hiszen ugye piros + kék..mindegy)

Nem hitte el, hogy mi történt vele. *Jesszusom, megcsókoltam Flameot???!* Ami mégjobban megrémisztette vízcseppet, hogy nem utálta, sőt, kellemes érzés volt Flameo meleg testén feküdni...*biztos kezdek megőrülni* -gondolta.

Flameo egy darabig sokkoltan feküdt a földön, majd ő is vér vörös lett, bár az nem nagyon látszott a piros színű arcán.

Vízcseppbe lassan visszatért az öntudata és végre felfogta mi történt vele. Arcát tenyerébe temette és zavarában összerogyott, magában visítozott.

Flameo lassan felült, gyengéd mosoly ült ki az arcára. Majd gülü odament a tüz eleméhez, lehajolt, majd hirtelen felordított. -HÁ HÁ! Nálam van a sárkányszem!! Nem is vagyok olyan haszontalan.

Flameo erre összekapta magát, átvette Gülütől a fontos tárgyat, és elégedetten nevetni kezdett.
-Igen, végre visszaszedtük a tolvajoktól ami a miénk!

Shao Yen szemei üresnek tűntek, majd arcára kiült a düh. Odarohant Flameohoz, és elrántotta a sárkányszemet, majd csalódottan ránézett vízcseppre.

Mindenki a sárkányszem után iparkodott, amikor Shao yen megbotlott, és kezéből kiesett az aranyló tárgy egyenesen a fő majom kezébe.

-ELÉG! - kiáltott a fő majom.
*
*
*
*
Reméljük tetszett ez az extra juicy rész ;) Nagyon szórakoztató volt megírni 😍. Bye bye
*
*
*
Risky Raindrop 💧
Femboy Flameo 👺

Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő FazékOnde histórias criam vida. Descubra agora