-Na végre! - nyögött fel Vízcsepp amikor ő és Shao Yen végre kikeveredtek az erdőből és áthaladtak egy bambusz erdőbe.
-A kis optimista - piszkálta Shao Yen mikor ő is kisétált a fák közül.
- Neked könnyű mondani! Egész idő alatt a fák 'itt a labda, hol a labdát' játszottak velem!
- Legalább nincs csontod ami eltörjön 🥰🥰- kuncogott Shao Yen (ez kajak benne van az eredetiben btw 💀💀).
-Nagyon vicces haha megpukkadok a nevetéstől. Viszont épp azon töprengtem-
-Nahát te tudsz töprengeni?
-Igazi móka mester vagy. Tehát azon gondolkodtam, hogy szerintem valami nincs rendben.
-Ezt meg hogy érted?
-Nem lehet hogy a mester mégiscsak tévedett?
Miközben Vízcsepp beszélt, Shao Yen újból elővette a sárkányszemet, ami felemelkedett és újra kilőtte a piros sugarat ami az utat mutatta.
-Már mondtam. Ha a sárkányszem arra mutat, akkor arra is fogunk menni.
-Nem úgy értettem, hanem velem kapcsolatban. Biztos hogy nekem kéne vezetni ezt a kutatást? Te sokkal jobb tanuló vagy mint én.
Shao Yen megtorpant. Majd megfordult és Vízcsepp szemébe nézett miközben papírt és ceruzát vett elő.
-Ezt megkaphatnám írásban? - kérdezte viccelődve a lány.
-Höhö nagyon vicces.
-De viccet félretéve, én bízom a mesterben. És ha a mester hisz benned én is hiszek benned--
-Akkor miért nálad van a sárkányszem--
-De a legfontosabb, hogy te higgy önmagadban! Bármilyen akadállyal szembeszálhatsz, ha hiszel magadban, és én tudom hogy te---
Zörgés hallatszódott a bambuszok közül.
-Hasra! - kiáltotta Vízcsepp, és ráugrott Shao Yenre, hogy elterítse őt a földön. Shao Yen furcsa hangot hallatott meglepetésében.
Igaz, csak néhány másodpercig tartott, Shao Yen szívdobbanásai megszaporodtak ahogy Vízcseppet olyan közel érezte magához és a szívéhez.
-Biztos démon lehet! Vagy tigris! Vagy Bú tábornok valamilyen furcsa teremtménye!
-Akármi is az, nem a semmiért gyakoroltunk évekig! - szólt Shao Yen miközben pirospozsgás arccal lelökte magárol a túlnőtt-esőcsepp fejű emberkét, és talpra szökkent.
-Sárkánytaidoooooo!- kiáltotta teljes hangerejéből!
-Ja igen! Sárkánytaidooooo!!!- szökkent talpra Vízcsepp is.
-Ummm... Vízcsepp ... A hang a másik irányból jött..
-Tudom hogy onnan jött! Csak épp.... Hátulról fedeztelek....
-Emlékezz, Vízcsepp, előbb minding megszemléljük a helyzetet, és csak aztán----
-Uáájjj- Vízcsepp kezéből jégcsap ugrott ki, be a bambuszok közé.
-támadunk.........
-Bocsi...a kezem életre kelt..
A bambuszok közül hirtelen kiröppent egy piros madár, csőrében Vízcsepp jégcsapával.
-Ez csak egy repülő tűzcsirke! Látod, Shao Yen, nem kell így aggodalmaskodni! Hisz milyen elem az ami megijed egy madártól....? Ah, kinek is beszélek, hiszen én megijedtem! Lehet hogy a mester mégiscsak tévedett felőlem és nem nekem kéne vezetni a kutatást. :(((
De Shao Yen már nem is figyelt rá. A bambuszok közt észrevett valamit.
-Nézd azt az épületet! A vöröslótusz jele van rajta!
Eközben a madár krákogva felrepült az égbe, letett néhány kört, mintha keresne valamit, majd mikor azt megpillantotta, zuhanórepülésbe fogott, egészen amíg a jégcsapot bele nem dobta a keresett illető kezébe. Ami, történetesen, tűzpiros volt.
Flameo ránézett a kezében lévő jégdarabra, és érezte, hogy valamiért belül a boldogság melege árasztja el....Biztos mert így előrehalad Bú tábornok terve...igen, csak az lehet magyarázat erre a furcsa érzésre...
-Na végre! Egy jel Vízcsepptől! - mondta gyorsan Gülünek, hogy kizökkentse magát gondolataiból.- Már nem lehet messze! És akkor végre elkapjuk őt!
Azzal végignézte ahogy tenyerében elolvad a jég, és annak gőze felszáll a magasba... Ha ez a küldetése, miért ment el ilyen hamar az a kedves érzés miután e szavakat kimondta hangosan? Miért érzi most magát ilyen... üresnek? (😔😔💔💔💔)
Flameo felnézett az égre, és a felhőket kémlelve elhatározta, hogy nem hagy semmilyen felesleges érzelmet útjába állni küldetésének.
Ugyanaz az ég alatt pedig, ott állt, nem is oly messze, Vízcsepp Shao Yennel, akik épp egy díszes épület nagy vörös kapuit kémlelték.
-Ha van ajtó amin nem jutunk be, akkor ez az. - Mondta Shao Yen
Vízcsepp közelebb lépett a kapuhoz, és kezét hozzáérnintette az aranyozott kopogtató kilincs cucchoz.
-Kivéve, ha nyitva van.- válaszolta Vízcsepp és épp tágasabbra akarta nyitni az ajtót amikor Shao Yen hirtelen visszarántotta őt.
-Te túróagyú hülyegyerek, nem léphetsz be csak úgy a vöröslótusz kolostorba! Ez a chitaido (idfk hogy kell írni) legendás szülőhelye te kultúrálatlan idióta!!!
-De a Sárkányszem ide mutatott, hát nem? Muszáj belépnünk, hisz itt lehet az egyik elem!
-Vagy inkább több ezer dühös harcos szerzetes!- fakadt ki Shao Yen, de Vízcsepp már belökte az ajtót.
És amit odabent találtak, az minden volt, csak pont az nem, amire leginkább számítottak.
Ugyanis a templomban.....
____________________________________
A.N.
Már nemsokára.... 😍😍🥰🥰🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😘😘😘😘🥴🥴🥴😏😏😏😳😳😳☺️☺️💕💕💕♥️♥️♥️♥️♥️♥️💝💝💝💖💖💖
Risky Raindrop 💧💧💧
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő Fazék
ФанфикVízcsepp mester X Flameo lassan égő szerelmetes történet , Ft. tsundere Flameo és még tsunderébb Vízcsepp 😍😍😍