Majmok 😰😰

82 5 20
                                    

Vízcsepp nagy erővel kicsapta az ajtót, míg Shao Yen harci pozícióba állt, a legrosszabbra számítva. Vízcsepp lassan becsöpögött a templomba, alaposan körülnézve. Nagy meglepetésükre a templom üres volt, és úgy nézett ki mintha már évek óta elhagyatott lett volna. A szoba közepén egy régi harang állt.

-Ez...teljesen kihalt - mondta csalódottan vízcsepp.

-Azért légy óvatos, lehet hogy vannak csapdák - felelte Shao Yen - mindig figyelni kell a környeze-

-Nézd mit találtam!!!- vágott közbe izgatottan vízcsepp, miközben odarohant a régi harang mellé.

-Ezt azonnal vedd ki a fejedből! Ne cselekedj meggondolatlanul.

-De miért? Hiszen nincs is itt senki. Ez a templom teljesen üres.- felelte vízcsepp, majd - HAYAAAAH - ordította, és tiszta erőből belerúgott a harangba.

A harang olyan hangosan szólt, hogy beleremegett az egész templom, sőt még a környező erdők is.

---------------------------------------------------

A hang hallatán Flameo felkapta a fejét. *Ez biztos ő*, gondolta, majd akaratlanul elmosolyodott.

-AHAH, ERRE LESZNEK! Siess Gülü!!

-De elfáradtam...és éhes vagyok...Ez a rengeteg séta nagyon fárasztó - panaszkodott a nyálkás csiga, mire Flameo nekivágott egy tűzgolyót.

---------------------------------------------------

- Látod, semmi sem történt! - vigyorgott vízcsepp. - Nem kéne ennyire aggódósnak lenned.

Shao Yen lassan körbenézett.

-Nézd Cseppi, az az ajtó mindig ott volt?

Vízcsepp a harang mögött lévő falra nézett, melyen egy tágra nyílt ajtó volt, amiben egészen biztos volt hogy egy perccel ezelőtt nem volt ott.

Hőseink lassan besétáltak az ajtón.

-Nahát, ez a templom talán mégsem annyira elhagyatott, mint hittük! - csodálkozott vízcsepp.

- Vízcsepp, vigyázz!! - visított Shao Yen, majd megfogta vízcsepp kezét és hátra rántotta.

Egy csapat majom állt előttük.

-Ti meg mégis mit kerestek itt, ezen a szent helyen?! Betolakodók! Tartóztassátok le őket! - parancsolta a vezérnek kinéző majom a többinek.

HUHHH???

*************
Mi fog történni? Meg fogja őket találni Flameo?
*
*
Femboy Flameo 👺

Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő FazékOù les histoires vivent. Découvrez maintenant