Az első próba

88 3 18
                                    

-Mester, hinned kell nekem!- győzködte a főmajmot Vízcsepp, amíg a majmok sarokba kerítették őt és a többieket- Az Ezerlegenda országának sorsa a tét! Én vagyok az akit a mester küldött!

-NEM, én vagyok a kiválasztott!- Kurjantott fel Flameo Vízcsepp mellől, aki e hazugság hallatán csípőre tette a kezét és dühösen méregette Flameót - Tisztelt mester, hosszú utat tettem, és szeretnék mihamarabb hazaérni Jin Hou-val.

-Ami engem illet, mindketten hazudtok!- kiáltott fel hirtelen a főmajom.

-NE! Kérlek ne mondd ezt!- rimánkodott Jin Hou.

-Jól van, jól van!- sóhajtott fel kimerülten a főmajom - De ki kell állnotok 3 próbát!

Vízcsepp fáradtan rácsapott homlokára:
-Ó neeee, csak azt ne!

Flameo csintalan mosollyal nézett a víz elemre, és kissé megemelte szemöldökét.
-Hadd lássuk!- kiáltotta ő.

-JUJJJ! ÉRTEM VERSENYEZNEK!!! EZ ANNYIRA IZGIS!!!!!!- visongott Jin Hou mint egy ötéves kisgyerek.

-NEM! A fő a biztonságod! Azonnal visszamész a kolostorba!- parancsolta a főmajom, azzal beráncigálta a tiltakozó Jin Hout az épületbe.

Eközben a 2 csapat 2 külön sarokban beszélte meg a tervüket.

-Azt hittem hogy a vízért jöttünk!- szólalt meg szokásos vontatott hangján Gülü.

-Mindkettőt elkapjuk! A fémelemet most, Csöp- mármint Vízcseppet pedig amikor itt lesznek a... tudodkik.

-A tudomkik?? JAAAA! A TERRÁ-

-SHHHHHH! -csittegte le a csigát Flameo, miközben kezével letapasztotta annak a száját.- Azt akarod hogy lebukjunk???!!

Gülü próbálta a szájáról leszedni a tűzelem kezét, ugyanis idő közben a szája égni és füstölni kezdett.

Flameo végre eleresztette Gülü száját, aki így rimánkodott:
-Ez éget! Van hidratáló krémed?

Flameo viszont már nem is figyelt rá. Figyelme a kolostor egy másik sarokjára szegeződött, ahol Vízcsepp és Shao Yen álltak.
.
.

-A szerzeteseket ismerve nehezek lesznek a feladatok- állapította meg nagyon okosan Shao Yen.

-Mást sem akartam hallani- sóhajtott fel idegesen Vízcsepp.

-De ne aggódj, a sárkány taido tudásoddal legyőzöd Flameo tigris taidóját!

-Ja persze, pont úgy, mint azt a tűzmadarat..

Shao Yen bátorítólag ráhelyezte a kezét Vízcsepp vállára, arcával közel hajolt hozzá, kedvesen rámosolygott és gyengéden így szólt:

-Vízcsepp, hogy győzöd meg a szerzeteseket az igazadról, ha magadat sem tudod?

Vízcsepp meglepetten nézett a lányra, kerek szemekkel pislogott rá.
.
.

-Az első feladat az elméteket teszi próbára- harsogta a főmajom, miközben egy piros ajtóhoz vezette a versengő párost - Be kell lépnetek ezen az ajtón, meg kell találnotok a faragott sárkányt és vissza kell érnetek ide, a célhoz.

Flameo a főmajom szövege alatt bemelegített: helyben kocogott, nyújtásokat végzett és fekvőtámaszokat nyomott le. Vízcsepp csak egy idő után jött rá hogy ő ezt végignézte és gyorsan elkapta a fejét, egy kis pírral az orcáján.

-Megtalálni a sárkányt? Visszatérni? - rikkantotta Flameo - Könnyű---

-VÁRJ!- vágta félbe Flameo mondanivalóját a főmajom. -Még valami: Amint eléritek a véget, megtaláljátok a kezdetet.

Vízcsepp és Flameo értetlenül nézett egymásra.

-De nagy segítség! - jegyezte meg szarkasztikusan Flameo.

A főmajom kis márvány golyókat nyújtott feléjük, egyet-egyet.

-Köszönöm...- fogadta el Vízcsepp.

-Igen, én is.- hallatszott a válasz Flameotól.

A főmajom kitárta karjait:
-Az első a győztes!

-AKI TERMÉSZETESEN ÉN LESZEK!!!! - kurjantotta Flameo, és futásnak eredt, Vízcseppel a nyomában.

Shao Yen aggódva nézett utánuk, Gülü pedig bugyután nézett mellette a semmibe.
.
.
Az ajtón befutva egy hosszú folyosó tárult eléjük, amiből több száz másik ajtó nyílt.

Flameo nem habozott, odarohant az első ajtóhoz, és kitárta. Odabent egy óriási és dühös bika várta őt, és dühösen ráfújt a meglepődésében felkiáltó Flameóra.

Ez idő alatt Vízcsepp odarohant egy ajtóhoz a túloldalon és kinyitotta. Onnan egy óriási sárkány-bohóc lény játék ugrott ki egy nagy zenedobozból, és hangosan rikácsolni kezdett. Vízcsepp ijedtében elterült a földön, és felvisított.

Flameo futás közben hátranézett válla fölött, és e látvány láttán majd elkacagta magát. Furcsa módon nem gonoszságból tört volna fel a nevetés, hanem tiszta jókedvből...

De ezt az érzést gyorsan elfojtotta magában, és előre szegezte tekintetét, a következő ajtóra, a küldetésére....

Az ajtót kinyitotta és amit ott bent látott, az talán örökre traumatizálta őt. Ugyanis odabent nem mást látott, mint egy drága kádban, habok közt fürdőző Bú tábornokot. Bú tábornok felsikkantott, Flameo pedig felordítással viszonozta a találkozást.

A folyosó túloldalán Vízcsepp egy újabb ajtót nyitott ki, csak résnyire ezúttal. A szobából lányok hangjai hallatszodtak:

-Nahát, egy fiú!
-De hisz itt csak lányok lehetnek!
-Gyerünk, hívjuk be!

Vízcsepp ijedt, tágra nyílt szemekkel villámgyorsan becsapta az ajtót és nekidőlt, nehogy a bent lévők újra kinyissák.

-Úgy tűnik a szerzetesek tréfálnak velünk!- nyekeregte Vízcsepp a sokkoltságtól remegő hangon.

-Szállj ki, Csöpp! - Nevetett oda neki Flameo, azzal kitárt egy újabb ajtót. Az egy szobába nyílt egy újabb ajtóval. Flameo e láttán egyből be is rohant.

Egyre több ajtón kellett így átrohanniuk, amikor...

-AH! AZ ARANYSÁRKÁNY! MEGTALÁLTAM, ÉN NYERTEM!- kurjantotta Flameo, majd odakiáltott Vízcsepphez, csak úgy viccből való csipkelődés gyanánt: -A KIJÁRATNÁL TALÁLKOZUNK PANCSER!! 😜😜

Vízcsepp fáradtan lihegve nézte ahogy versenytársa elrohant, majd csalódottan felsóhajtott.

-Most hogyan érek vissza Flameo előtt?
.
.
-Nem is volt szükség erre a hülye golyóra..- morogta Flameo és futás közbenn a háta mögé dobta.
.
.
-De vajon miért is kaptuk ezeket a golyókat? Mit is mondott a szerzetes? - gondolkodott magában Vízcsepp - Amint elérjük a véget, megleljük a kezdetet...AH! Hiányzik a sárkány szeme!

Vízcsepp a golyót a faragott sárkány szeme helyén tátongó üregbe rakta, ami rögtön be is állt a helyére.

Talpa alatt hirtelen remegni kezdett a föld, és érezte hogy a fal megmozdul. A fal elkezdett megfordulni mögötte és tolta magával. Az egész olyan gyorsan történt, hogy Vízcseppnek szinte pislogni és magához térni sem volt ideje, de máris visszakerült a starthoz és Shao Yen örömtől sugárzó arcát látta maga előtt.

A főmajom megszólalt:
-És a győztes...
-Vízcsepp!!! - kiáltott fel örömében Shao Yen.
-Vízcsepp? - kérdezte bután Gülü.

Ekkor Flameo is befutott a piros ajtón keresztül. Lendületből tovább rohant, de rögtön megtorpant és visszajött amikor meglátta hogy Vízcsepp már a célban áll.

-Vízcsepp??!!! Hát ezt meg hogy csináltad???- kérdezte Flameo tátott szájjal.

Vízcsepp nem válaszolt Flameo kérdésére, helyette összefonta karjait és önelégült vigyor ült ki az arcára amíg végignézte Flameo hitetlenkedését.
.
.
.
.
.
.
.
.
962 szó WOOOO 😍😍😍 rekord, emberek
Következő részt minél hamarabb próbálom írni 😘🤭

Yours truly,
Risky Raindrop 💧💧

Vízcsepp mester X Flameo : Gőzölő FazékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora