ඇතිරිල්ල අත්වලට වලට තද කරගෙන සන්සුන් වෙන්න උත්සාහ කරන ජන්කුක්ගේ තොල් මදක් සිපගත්ත ජිමින් මදක් විවර වුණු ඒ රතු පාට තොල් අතර චෙරි ගෙඩියක් රැදෙව්වා.
ජන්කුක්ගෙන් යන්තමින් කෙඳිරියක් පිටවෙද්දි හිනාවුණු ජිමින් ජන්කුක්ගේ නැමිලා තියෙන දණහිස් අතරෙත් චෙරි රැදෙව්වෙ ඔහුට ඉන්න තැන පවා අමතක කරලා.
ජන්කුක්ට හෙලවෙන්නවත් බැහැ.
අඩුම කෙඳිරියක් නගන්නවත් ඔහුට බැහැ.
හිමින් හිමින් ජන්කුක්ගේ කලවා සිපගන්න ගත්ත ජිමින් ජන්කුක්ගේ සාමාජිකයා උඩ තොල් තිව්වෙ ඉවසීමේ අන්තයටම ගිහින් හිටිය ජන්කුක්ගේ දණහිස් අතර රැදුණු චෙරිවල යුෂ ඔහුගේ කලවා දිගේ ගලාගෙන යද්දි.
ජන්කුක්ගේ සාමාජිකයව සම්පූර්ණයෙන්ම තමන්ගෙ කට ඇතුලට ගත්ත ජිමින් හිමින් හිමින් ඒක සක් කරා.
විශ්වාසයි ජන්කුක් දිව්ය ලෝකය දකින්න ඇති.
ඔහුගේ තොල් අතර රැදුණු චෙරි යුෂ ඒක ඔනෙවටත් වඩා ඔප්පු කරා.
"හි_ හියුන්ග් ඒ_ ඒක එ එනවා"
ජන්කුක්ට තොල් මතුරනවත් එක්කම වේගයෙන් ඔහුගෙන් ඈත් වුණු ජිමින් තොල් හපාගෙන ජන්කුක් දිහා බැලුවා.
වේදනාවෙන් ඇඹරෙන ගමන් ජන්කුක් ජිමින් දිහා බැලුවා.
හිමින් හිමින් ජන්කුක්ගේ තොල්වලට ලංවුණු ජිමින් ජන්කුක්ගේ තොල් උඩ දිලිසෙන චෙරි යුෂ ඇගිලි තුඩු වල තවර ගත්තා.
නැවතත් ජන්කුක්ගේ කලවා අතරට ගිය ඔහු කලවා දිගේ ගලාගෙන යමින් තිබුණ චෙරි යුෂ රසවින්දෙ වේදනාව සහ වින්දනය දරාගන්න බැරුව ජන්කුක් හයියෙන්ම කෙදිරිගාද්දි.
"මම ජන්කුක්ට කිව්වෙ මොකක්ද??"
වේදනාවෙන් ඇඹරෙන ජන්කුක්ගෙන් ඈත්වුණු ජිමින් මත්වෙනසුලු කටහඩකින් මිමිණුවා.
"හි හියුන්ග් ආහ්. රිදෙනවා ආආහ්"
ජිමින් අවසාන මොහොතෙ ඉවත්වුණු නිසා වේදනා දෙන යටිකයේ අත් යවන ගමන් ජන්කුක් හයියෙන් කෙඳිරිගෑවා.
"මම ජන්කුක්ට මොකක්ද කිව්වෙ??"
"චෙ චෙරි ව වලට ආහ් හි හියුන්ග්"
"ඔව් චෙරිවලට??"
"ප් ප්ලීස් හි හියුන්ග් ආහ් මං හි හිතලා කරේ නැ නැහැ."
A/N
මං හිතලා ටයිප් කරෙත් නෑ 😁
කොහොමද ඔයාලට?? ❤
සොරි කලින් දෙන්න බැරි වුණාට.🙄
ඊලග chapter එකෙන් ස්මට් ඉවරයි. Chapters 10න් කතාවම ඉවරයි 🙂🖤
අදහස් කියන්න.❤
අවසානෙ ගැන අදහසක් තියෙනවද? 🙄
To be Continued...