Ömer: "İşte beyler durum bu. Uyandığımda yanımda bu şey vardı."
--Fısıldayarak--
"Kanka bi de ben bundan çok korkuyorum amk."Hürkan: "Neyse bacım(Erkan'ı kast ediyor), sen kendini bi tanıt bakayım. Kimsin? Nesin? Necisin? VE BURADA NE İŞİN VAR AQ‽"
Erkan: "Amk hayatına bak, boyut atlıyorum ama bu herif burada da mal. Neyse ben Erkan Porçay. Kendi evrenimde basic bir psikoloji öğrencisiydim. Ve buraya nasıl geldiğim hakkında en ufak bir fikrim yok. Uyandığımda yanımda bu adam vardı."
Emir: "Acaba bizim Ömer'in görsel ikizi falan mı bu Erkan?"
Kaan: "Saçmalama oğlum, o zaman Ömer'in yatağında ne işi var?"
Emre: "Belki de ikisinden birinin yaptığı bir şey sonucu bu olmuştur."
Ömer: "İnanamıyorum... Arkadaşlarım mantıklı cümleler kuruyor. Teşekkür ederim tanrım."
--Sahte bir şekilde gözlerini siler--Emre: "Şu piçi atın buradan abi."
Hürkan: "Bu tür şeyler anlık olarak gerçekleşir diye biliyorum. Yakın zamanda kendinde veya çevrende alışılagelmişin dışında bir şey hissettin mi veya yaptın mı Ömer?"
Ömer: "Imm... Sanırım en son Emre ve Kaan'ın müzede koşarken devirdikleri vitrindeki taşa dokunduktan sonra kendimi tuhaf hissetmiştim ve içimde garip bir his oluşmuştu."
Kaan: "Al işte Emre, yine biz suçlu olduk amk."
Emre: "Bence de Amerika bizi kıskanıyor beyler."
Emir: "Abi bunun kafa iyice trilelli olmuş ohoo"
Erkan: "Beyler siz kendi aranızda taşak geçiyorsunuz ama benim evime dönmem gerek amk. Devam ettiğim bir okul ve beni merak eden bir ailem var."
Ömer: "Banane amınakoyim, nasıl geldiysen öyle git. Bir de seninle mi uğraşacağım?"
Erkan açık şekilde bozulmuştu. Ömer'in bu kadar sert tepki vereceğini asla düşünmüyordu. Erkan'ın kafası bu düşüncelerle meşgulken Emre lafa girdi. Sebebini bilmediği şekilde en çok Emre'ye ısınmıştı.
Emre: "Mal mal konuşma lan. Herifi tanımıyorsun falan ama adamın yardıma ihtiyacı var amk."
Ömer: "Kafanın etini sikeyim Emre, ben karışmıyorum. Ben nefes aldığım sürece de bu canlı benim evimde barınamaz.
Erkan: "Ömer bana çöpmüşüm gibi davranma. Benim hiç bir suçum yok. Uyandığımda buradaydım ve büyük ihtimalle bunun sorumlusu sensin."
Yazar Notu: Oldu olacak 'Ya kolumu bırak acıyo😭' da de aq
Ömer: "Of ben bunu hiç sevmedim amk, duygu sömürüsü falan da yapıyor, alın bunu burdan."
Kaan Ömer'e doğru tıslayarak konuştu.
Kaan: "Sen benimle gel Erkan kardeşim. Zaten bu evin büyüklüğü Ömer'in beyni ile aynı orantıda. Bunalırsın bu ufacık yerde."
Ömer: "Herifle daha bu sabah tanıştınız ama beni ona sattınız ha, satıcı köpekler."
Emir: "Alakaya maydonoz"
Hürkan: "Her neyse ben bizim okulun kütüphanesine gidiyorum, belki bir şey bulabilirim. Siz de internetten falan araştırın bir şey yapın. Ama sağda solda millete danışayım demeyin amk. Deli damgası yemeyelim bu yaşta.
Kaan sen de Erkan'ı senin eve yerleştir. Sen baba parası yiyorsun zaten bir-iki kıyafet al adama."
Kaan: "Emredersiniz komtanım!"
Emre: "Mal amk."
•
••
•••
••
•Tadını çıkarın. Bu kitapta okuyacağınız son uzun bölüm bu. İstek olmasa bu kadar uzun yazmazdım zaten. Standardlarımı 4'e katladım aq. 470 küsur kelime ne? hzomeraferin bölüm istemiştin, al sana uzun bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me & Myself ⇜𝐏𝐎𝐑𝐂𝐀𝐘⇝
FantasyÖmer bir sabah uyandığında paralel evrendeki kendisi ile aynı yatakta olduğunu görür. Içinde gay ship yok çünkü yeter amk Aylar sonra kontrol edince milyon tane yazım hatası buldum aglicam...