Dm'den 'bölüm at artık oc' diyen arkadaşları şiddetle kınıyor ve peluş ayılarını gödden s*kiyorum. 😔🥺
________________________________Erkan'ın Ağzından:
Kaan'ın arabasına doğru yürüyordum.
Erkan: "Bu herif cidden baba parası yiyor ve sanırım bunun babası Acun Ilıcalı amk!"
Bir kahkaha sesi duymuştum. Kaan... Tanrım... Sesli düşünmeyi bırakmam gerek.
Kaan: (kahkaha atarak)
"Yok kanka Sakıp Sabancı."Ayıp ettiğimi düşündüğüm için bütün sinirlerim gelirmişti. Arabaya bindiğimde benim evimin tuvaletinden daha geniş olduğunu gördüm.
(Y/N: Bu nasıl benzetme amk evladı demeyin.)Erkan: "Woah içerisi dışarıdan göründüğünden daha genişmiş."
Kaan: "Baba parası."
Diyerek iconic bir material girl (💅) edası ile uçları pembe saçlarını geriye savurmuştu.
Kaan'ın şoförünün LCW'ye sürdüğünü farkettiğimde suratım 'neden buradayız?' dercesine buruşmuştu. Kaan vücut dilimden ne söylemek istediğimi anlamış olacak ki söze atladı;
Kaan: "Kardeşim boyut atlamışsın, kıyafetin yok diye geldik. Gurur falan yapmaya kalkma sikmiyim belanı."
Kaan'ı cidden sevmiştim. Zenginliğin getirdiği o iğrenç egodan yoktu onda. Aksine aşırı samimi ve yaşı ile birlikte kalıbına tezat şekilde tatlı ve cana yakın bir yapısı vardı.
Erkan: "Sanırım bana seçim şansı kalmadı. LEZZGO!"
(Y/N: Ömer depresif ve çekilmez bir yapıya sahipken Erkan sevecen ve hayata barışık bir karakter. Bilirsiniz... Paralel evren saçmalıkları. Birbirlerine zıtlar falan.)
İçeri girdiğimizde askılıklarda yeni sahiplerini bekleyen yüzlerce kıyafet vardı. Böyle mekanları sevmiyorum. Çok fazla seçenek var ve bu gerici.
Kaan'ın yardımı ile seçtiğim birkaç çift kıyafet ile mağazadan ayrılmıştık. Seçimlerinden memnun kalmıştım. Moda zevki benimkine yakındı.
Kaan'ın 27463+1 evine geldiğimizde bir kez daha şok olmuştum. 'Tac Mahal mi burası amk.' Yeni kıyafetlerimi giyip duvarda asılı boy aynasına bakarak konuştum;
Erkan: "Nasılım?"
Kaan: "JİLETT!"
Erkan: "Dikkat et kesmeyim hA😎"
Kaan: "Dıtdırırırım"
Biz beraber kahkaha atarken kapı çalmıştı.
________________________________
Hoaydaa kim geldi acep?🤨🦙🙋🤲😬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me & Myself ⇜𝐏𝐎𝐑𝐂𝐀𝐘⇝
FantasyÖmer bir sabah uyandığında paralel evrendeki kendisi ile aynı yatakta olduğunu görür. Içinde gay ship yok çünkü yeter amk Aylar sonra kontrol edince milyon tane yazım hatası buldum aglicam...