14

191 11 16
                                    

Sizi ve sınavlarınızı düşündüğüm için uzunca bir süredir bölüm atmıyorum.(yalan)


Sınavlarınız bittiğinde göre lezzgo!

(Neredeyse 1 ay olmuş bölüm atmayalı iğrenç bir yazarım, özür dilerim.😭)

  Bizim aptalları mekanda bıraktıktan sonra Hürkan'a teşekkür edip evime gittim. Üstümü değiştirip yatağıma yaptığımda aklım yine Erkandaydı. Ona yavaş yavaş ısınmışken şimdi onu gönderme planları yapmak başımı fena halde ağrıtmıştı. Kendime verdiğim sözü hatırlayıp kendi sınırlarımı yıkışımın ardından yaşadığım boşluğa çare olarak elimi telefonuma attım. Elime değen şey (ya*ak) ile refleksif olarak tutup aldım.

Birkaç dakika telefonla uğraştıktan sonra kendi kendime
'Ömer, uyu aminakoyim yarın bir ton işin var!' diyip kafamı yastığa koydum.

Uyandığımda saatin kaç olduğuna bile bakmadım. Çünkü bir planım veya bir işim yoktu. Porçay adında, sikimsonik videolar paylaştığım bir kanalım vardı ve oradan kazandığım 3-5 kuruş ile hayatımı geçindiriyordum. Güvenebileceğim bir annem veya babam yoktu.. Kaan'ın aksine. Yakın zamanda da doğduğum hastanede staja başlayacaktım. Bilemiyorum... Staj bitince YouTube'u bırakırım sanırım.

Beni seven 1-2 müptezel vardı ama beni seven olduğu kadar YouTube'u bırakıp siktir olup gitmemi isteyenler de vardı.

Yine de her şeye rağmen mutluydum... Kalkıp kendime yiyecek bir şeyler hazırladım. Bu akşam son bir kez daha Erkan'ı göndermeye çalışacaktım... Ya Erkan kendi evrenine dönecekti ya da ikimiz de gece tarihi eserlerin bulunduğu bir müzeye zorla girmekten hapse girecektik.

Bilemiyorum... Sanırım bu sefer yanımda sadece Hürkan'ı götüreceğim. O diğerlerine nazaran daha olgun ve aklı başında.

Me & Myself ⇜𝐏𝐎𝐑𝐂𝐀𝐘⇝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin