12

210 11 18
                                    

Ömer'in gözünden:

Size bir gerizekalı ordusu ile arkadaş olduğumu söylemiş miydim? Çünkü eğer söylemediysem hemen şu an söylemek istiyorum. Ben bir gerizekalı ordusu ile arkadaşım. Gece müzeye girme planımız bok yoluna gitmişti ve şu anda da nezarette oturuyorduk.
Ne mi oldu? Şöyle anlatayım;

°•.FLASHBACK.•°

Ömer: "Alo Erkan. Geliyor musunuz?"

Erkan: "Aynen geliyoruz. Yanımda Kaan ve Emre'yi de getiriyorum."

Ömer: "Of oğlum o kadar kalabalık gitmeye ne gerek var ya. Yakalatacak o salaklar bizi. İkimiz birlikte gidelim işte."

Erkan: "Sanki bizimkilerin inadını bilmiyorsun Ömer. Tutturdular bizde gelelim, bizde gelelim diye."

Ömer: "Neyse siz benim eve gelin. Beni alırsınız oradan müzeye geçeriz."

Erkan: "Tamam kapat hadi,
ay sonunda kontörün faturası kol gibi giriyor bana."

Ömer: "Cimri orospu evladı! Seni anan doğurmamış, sıçmış!"

Erkan: "Son söylediğin +20 hasar puanına sahip. Ne dediğine dikkat et amınakoduğum."

Ömer: "Tamam hadi boş yapma, dikkatli gelin."

Erkan: "Kapat hadi giren girdi zaten bana."

Ömer: "Önce sen kapat."

Erkan: "Ömer tassak mı geçiyon oğlum? İyi misin?"

Ömer: "YA YETER ŞU AMK TELEFONUNU KAPATALIM ARTIK!"

Erkan: "Havlama lan kapatıyoruz!"

Telefon kapandığında derin bir 'oh' çektim ve bizimkileri beklemeye başladım. Yaklaşık 20 dakika sonra çalan kapı zilim ile dinlediğim şarkıyı kapattıktan sonra ayaklanıp kapıyı açtım.

Kaan: "Be amınakoduğum iki saattir kapıda zile basıyoruz. 2 kat üstteki teyze bile çıktı baktı kapıya sen neredesin‽"

Ömer: "Kanka Blackpink sonunda comeback yapmış. Aldım kulaklığımı iki saattir çığlık ata ata kızlarımı dinliyorum."

Emre: "Yaşından başından utan ergen orospu."

Ömer: "Cahil piç. Neyse seninle uğraşamam. IQ seviyen yaşından daha küçük amk. Geçin içeri."

Geçmeleri için kapıdan bir adım uzaklaştığımda kavimler göçü yapan bizon sürüsü gibi içeri doluştular. Kapıyı kapatıp 'ya sabır ya selamet' diyerek içeri geçtim. Doğruyu söylemek gerekirse içeri girdiğimde televizyondan Twice'ın Seul'de sergiledikleri Cry For Me performansını izleyen bir Erkan beklemiyordum. 'Bir once'ımız eksikti zaten amk' dedim içimden.

Hürkan benim gibi blink.
Kaan bey ve Emir SKZ stanlıyordu zaten. İçimizde sadece Emre K-pop dinlemiyordu. Dinleyene de saygısı yoktu mağara adamının.

Çay kahve faslı bittikten sonra yavaş yavaş ayaklandık. Emre çantasından bir Squid Game ve La Casa De Papel maskesi çıkardığında
-Çok Saçma Bir Planımız Var videosunda böyle bir sahne var- Kaan sertçe kafasına vurdu.

Kaan: "Senin kafanın etini sikeyim ya mal. Oğlum bunlarla mı gireceğiz müzeye."

Emre: "Oğlum maske al dediniz aldım amk. Size de maske beğendiremiyoruz ha! Nankör köpekler."

Erkan: "Lan insan kar maskesi alır. Bu ne‽"

Ömer: "Allah kahretmesin binin arabaya yolda alırız yenilerini."

+

Devamını sınavlarınız bittikten sonra atacağım. Dikkatinizi derslerinize verin istiyorum.
(yalan)

Me & Myself ⇜𝐏𝐎𝐑𝐂𝐀𝐘⇝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin