Karanlık Sokak

327 29 28
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİ
İyi okumalar...

- Yn gözünden -

Yn: Ama Suna... Senin sev-

Suna: Her şeyi açıklayacağım. Sadece dinle.

Onaylayarak başımı salladım. Derin nefes alıp anlatmaya başladı.

Suna: O gün, senin benden ayrıldığın gün kafede Cho ve İnari'yi gördüm. İkisini birlikte görmek garip gelmişti, fakat çok umursamadım.

Aynı gün sen de benden ayrılınca, sorumlusunun onlar olduklarını tahmin ettim.

Normalde senden öğrenmeyi planlıyordum. Ama Sen geri dönmemekte ısrar edince, çözümü başka birinde buldum. Inari de...
Yalnızca onun ağzından laf almak içindi. Böyle iğrenç bir insanla beraber olamam zaten. Hem ben seni seviyorum. Bu yüzden ne olursa olsun seni bırakmam.

Şaşkındım. Böyle bir şeyin olmasına ihtimal vermiyordum. Hayır... Aslında aklımın ucundan bile geçmemişti.

Suna ile tekrar beraber olabileceğimi düşünmek beni mutlu ediyordu. Fakat aklıma birşey takılmıştı.

Yn: Peki annen?

- Suna'nın gözünden -

Gülümseyerek ona baktım. Yine beni düşünüyordu. Çok şanslıydım. Beni bu kadar çok seven birine sahip olduğum için.

Suna: Sen onu kafana takma. Ben hallederim. Şimdi asıl işimiz diğerleriyle...

Cho ve İnari'nin yaptıkları şaşırtmamıştı. Asıl aklımı başımdan alan Rikoydu. Yn'ye inanmayıp o sahtekârlara inanmıştı.

Yn: Haklısın. Peki ne yapacağız?

Suna: Kendilerinin itiraf etmelerini sağlamalıyız.

Yn: İntikam PWJAİSHJDBĞAİAHSKB

Suna: Sakin ahahshdhdhhdjdbfjdj

"Time Skip"

Yn: Tamam o zaman. Benim eve gitmem lazım.

Suna: Tamam. Görüşürüz sevgilim..

Yn: Görüşürüüz <3

Yn gittikten sonra biraz oturdum. Yaptığımız planın işlemesi için asıl şeyi yapacak olan bendim. Çok işimiz var...

Eve gittikten sonra bir süre dinlenip İnari'yi aradım. Akşam 7 gibi buluşmak istediğimi söyledim. Buluşma yerimiz ıssız bir sokaktı. Şanslıydım ki İnari hiçbir şeyden şüphelenmemişti...

Buluşma saatine kadar düşündüğüm tek şey Yn'ydi. Barışmamıza sevinmemin yanında, zaman geçtikçe onu daha çok sevdiğimi ve onu özlediğimi fark ettim. Ona dokunamamıştım bile. Fakat bu, bu akşam sonlanacaktı. Öyle umuyordum...

Saate baktığımda buluşma vaktine sadece 1 saat kaldığını gördüm ve hazırlanmaya başladım. Üstüme siyah bir sweat, altıma da beyaz bir eşofman giydim. Yarım saat kala evden çıktım.

İnari'ye söylediğim yere geldiğimde beni bekliyordu. Geldiğimi fark ettiğinde sarılmak için koşsa bile izin vermedim. Birşeylere sinirlendiğimi belli ediyordum.

İnari: Nasılsın Sunaaa?

O ise soğukluğuma rağmen gülümsemesini koruyordu.

Suna: İyi, sen?

İnari: Çok iyii!

Enerjikti. Fakat ben, bu enerjiyi söndürmek üzereydim.

Suna: Benden sakladığın bir şey var mı?

İnari: A- Ne?
Yüzündeki gülümseme aniden soldu.

Sorumu tekrarladım.

"Benden sakladığın bir şey var mı?"

İnari: Hayır...

Suna: Emin misin? Çünkü eğer senden değilde başkasından duyarsam pek hoş şeyler olmayacak.

İnari: Ben-

Hafif sinirli bir ses tonuyla;
Suna: Evet, sen?

İnari: Tamam dur, anlatacağım...

HERKESE SELAMÜN ALEYKÜM. ÖNCELİKLE OYLARINIZ İCİN TESEKKURLER, ACİKCASİ BİR GUNDE SADECE İLK TAKİPCİM OKUR FALAN DİYE DUSUNUYODUM VE SU AN COK SASKİNİM. HEPİNİZE TESEKKUR EDERİM. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GORUSURUZ. <3

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin