Tarifsiz Mutluluk

227 26 88
                                    

Selamün aleyküm nasılsınız agalar? Evet bölüme geçelim iyi okumalar

-Yn gözünden-

Sütleri alıp salona geçtiğimde, Suna ve Atsumu bilim kurgu filmi seçmişlerdi. Osamu da mısırı tabağa doldurup getirdi. En solda Atsumu, onun yanında ben ( Osamu'ya yan yana olsalar kavga edecekleri bilindiği için), benim yanımda Suna (hadi yine iyisiniz), en sonda da Osamu vardı.

Atsumu: Vaay Yn! Zulamı patlatmışsın. (Sütlerden bahsediyor)

Yn: Ne zamandan beri buzdolabı senin zulan? (Çok biliyon sen) *shut up* (taam) *bilmeyen varsa KAP'a çeneni demk*

Ben bunu söyledikten sonra Osamuyla Suna gülmeye başlamıştı. Atsumu bir süre ifadesiz kalsada sonradan o da gülmeye başlamıştı. Hepimizin gülmesi bitince Atsumu filmi başlattı.

*Bu nası film abi* (beğenemedin mi) *hayatımda izlediğim en iğrenç bilim kurgu filmi* (her şerde bir hayır vardır otur bekle)

Gece yarısı olmak üzereydi. Normalde film izlerken hayatta uyumam ama (senden bunu duymak çok ilginç) *dur bi* bu film o kadar sıkıcıydı ki gözümden uyku akıyordu.

Ben yavaş yavaş uyurken diğerleri dikkatle filmi izliyordu (demekki neymiş?) *Neymiş?* (Sorun sendeymiş:). En sonunda ne kadar uğraşsamda yorgunluktan uyuyuverdim.

-Suna gözünden-

Bu filmi seçen kafama tüküreyim.

-Anlatıcı-

Yn'nin uyumasını fazlasıyla sevimli bulan Suna, filmden sıkılmış, uyumaya çalışıyordu. Yn'nin kafası yavaş yavaş her klişe hikayedeki gibi Suna'nın başına düşüyordu.

Suna bunu farkettiğinde Yn'nin rahatça yatabilmesi için omzunu indirdi. Yn, Suna'nın omzuna düştüğünde Suna da kafasını Yn'ye yasladı. İkisi o şekilde uyuyakaldılar.

Film bittiğinde Atsumu televizyonu kapatmış filmi beğenip beğenmediklerini soracakken...

Atsumu: Evet Suna... İntikam alma zamanı.

Koltuğun üzerinde duran telefonunu alıp fotoğraf çekmeye başladı. Osamu ise umursamıyordu. Telefonu açmış bir şeylere bakıyordu.

-Time Skip-

-Yn-

Her sabah olduğu gibi... Pardon öğle. Yine 12 de uyanmıştım. Bir hareketlenme sezdiğimde, omzunda uyuyakaldığım Suna'yı gördüm. Telefonundan YouTube'u açmış "Beyaz Futbol" diye bir program izliyordu. (Öf ne sarar be)

Suna'nın omzunda olduğumu farkettiğim an hafif kızardım. Suna uyandığımı fark etmemişti, bende onunla beraber izlemeye başladım. Bir süre sonra:

Yn: Çok saçma...

Uyandığımı henüz anlamış Suna bana bakakaldı.

Yn: Program... Çok saçma. (Sus be Sen ne anlarsın)

Suna: Zaten bu yüzden izleniyor. Program futbol programı ama adamlar futbol harici herşeyi konuşuyor. İnsanlarda bunu seviyor.

Yn: Anladım... *Hala saçma* (sus)

(YALNIZ MÜKEMMEL Bİ KONUMUN İCİNE ETTİM DİME NASİLİM AMA) *bu gidişle bitmez bu hikaye* (SEN KİM KÖPEK OLUM)

Osamu: Hadi, kahvaltı hazır. Şu davarı da uyandırsın biriniz.

Suna, Atsumu'yu uyandırmaya gitti. Hep beraber masaya oturduğumuzda ilk konuşmayı Atsumu yaptı.

Atsumu: Telefonumun ekran kilidini görmek ister misiniz, çok tatlı.

Osamu: Çok sağol meraklı değilim.

Atsumu: SAL ARTİK BENİ LAN

Yn: Bakim...

Kilit ekranını görmemle öksürmeye başlamam bir olmuştu. Benim tepkime şaşıran Suna, merak edip baktığında hafifçe gülerek

"Güzelmiş..."

Benim yanaklarım pembeleşirken sorulan bir soruyla kalakaldım.

Atsumu: Siz şimdi sevgili misiniz tekrar?

Osamu kapa çeneni dercesine Atsumu'ya işaret yaparken, ben Suna'ya döndüm. Evet, yani ben cevabın evet olmasını istiyordum. Benim olumlu bakışımı gören Suna...

Suna: Sanırım evet...

Mutluluktan yerimde duramayıp Suna'ya sarıldım. Artık hiç ayrılmayacak, hep beraber olacaktık. Yaşadıklarım gözlerimin önünden geçerken gözlerim doldu. Suna'ya daha sıkı sarılıp yüzümü omzuna gömdüm.

"Bundan sonra hüzün yoktu."

-SON-

BİTTİ BE. İNSALLAH GUZEL YAZMİSİMDİR. HATAM OLDUYSA AFFOLA. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. YAZIN DA SOHBET EDELİM. BELKİ ARADA BÖLUM YAZARIM YİNE. GÖRÜŞMEK ÜZERE...

(BU ARADA EGER ÖZEL BÖLUM YAZARSAM KÜÇÜK Bİ SPOİLER O TEYZEYİ DÜĞÜNÜMÜZE CAGİRİUORUM)
O sırada hiçbir şeyden haberi olmayan Suna'nın annesi...

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin