Selamün aleyküm
simdi sole bisey oldu ben sacma sapan rezil bisey yazdigim icin onceki parcayi sildim evlenme teklifi gldi yani o kadar buyutulcek bisey yok yani
-Arabaya bindiğimizden beri benim yüzümde tutamadığım geniş bir gülümseme vardı. Suna da ikide bir bana bakarak gülüyordu.
Ayarım bozuldu.
Suna bizim evin önünde arabayı park edince, geniş gülümsemem solmaya başladı.
E tabi. Sizinde Atsumu gibi bir abiniz olsa...
Arabadan inip kapının önüne geldiğimizde Suna benim içimdeki gerginliği fark etmiş olacak ki beni kendisine çevirdi.
"Sorun yok. Ne diyebilirler ki zaten?"
"Osamu çok tepki vermezde, Atsumu'yu bilemeyeceğim."
Bu dediğimle Suna'nın yüzüne hınzır gülüşü yerleşti.
"Fazla abartıyorsun. Göreceksin sorun olmayacak."
Başımla onayladım ve zili çaldım. Anahtarı unutmuşum.
Kapıyı Osamu açtığında derin bir nefes aldım ve içeri girdim.
Atsumu koltukta oturmuş televizyon izliyordu. Geldiğimizi görünce hemen ayağa kalktı ve bana sarıldı.
Ha bu nedur böle?
Bana sarılmayı bıraktığında Sunaya ters bir bakış attı sonra tekrar bana döndü.
"Canım kardeşim, hoşgeldin. Bir şey ister misin?"
Suna sesli bir nefes verdi. Ben hâlâ durumu kavramaya çalışıyordum. Olayı bana doğru düzgün anlatacağını düşündüğüm tek kişiye döndüm.
"Bi' şey içirmiş olabilir misin bu salağa?"
"Yo"
Osamu, kendisinden bir açıklama beklediğimi anlamış olsa da pek umursamıyordu sanki.
"Osamu pardon da, gerizekalı mısın?"
"Git kendisine sor kızım ne soracaksan. Ben ne bileyim?"
Derin bir iç çektiğim sırada Osamu, Atsumu'yu koltuğa oturttu tekrar. Kulağına bir şeyler söyledikten sonra Atsumu somurtmaya başladı.
Bir şeyler dönüyor ama hadi bakalım.
"Aa. O yüzük ne Yn?"
Ben şok içinde Suna'ya bakarken Suna konuştu.
"Ben Yn'ye evlenme teklif ettim"
Ben hâlâ şok içinde olanları izliyordum, donakalmıştım.
Garip olan şu ki; Atsumu da Osamu da şaşırmamıştı. Sadece Atsumu biraz sinirli duruyordu.
Osamu bana dönüp;
Sen ne dedin? dedi.
Ben durur muyum? Mallık tavan tabi. Atsumu'nun sinirli hâli üzerine bi' de ben geleyim dedim.
"Evet, dedim."
Atsumu ise gülümsedi.
"Sen nasıl mutlu oluyorsan abicim."
Şaşırtıyorsun Miya Atsumu.
(SUNAYİ OLAYA KAYINÇO DİYE KATMAMAK İCİN ZOR TUTUYORUM KENDİMİ)
Atsumu her ne kadar gülümsemeye çalışsa da titrettiği bacağı eleveriyordu kendisini. Bir şeyler dönüyor ama... hadi bakalım.
Siz böyle boş bir tepki verip yalan söylerseniz, bende kendi yöntemlerimle bulurum ne olduğunu.
Atsumu... özür dilerim.
"Ben hemen evlenmek istiyorum" (YN: JQWJPDQOWOPODWIEEEEĞGWIRHUÜPFEĞPKAFDKFĞKDFXMVRGP)
İçtiği su boğazında kalan Suna tip tip bakıyordu bana. Mutlu gibiydi ama başka bir his kaplıyordu yüzünü.
Atsumu bir anda ayağı kalktı ve Suna'ya doğru yürüdü. Kolundan tutup kapıya doğru itelemeye başladı.
"Kardeşim çık. Çık yoksa elimden bi kaza çıkacak. Yürü git lan!"
Kusura bakma Suna. Başta ne olduğunu söylemeniz gerekirdi.
Suna çıktığında Atsumu'nun yanına koştum.
Benim bir şey dememe gerek kalmadan konuştu.
"Vermiyorum lan kardeşimi. Vermiyorum turşusunu kuracağım. Var mı lan!"
Güldüm.
"Ulan n'oluyor biri anlatsın artık."
Atsumuyla koltuğa geçtik.
"Biz en başından biliyorduk."
"Nasıl yani?"
"Bu gerizekalı geçen gün gelmiş diyor ki 'ben Yn'ye evlenme teklifi edeceğim'. Dedim olum hayırdır falan. Başta itiraz ettim ama sonradan senin mutlu olacağını söylediklerinde kabul etmek zorunda kaldım. Yüzük müzük gösteriyo bize. Ben seçtim o yüzüğü."
"Bu yüzden mi Suna kapıda tir tir titriyor?" gülerek söyledim.
"O gitmedi mi lan?"
Hemen kalkıp kapıyı açtı.
"Olum kafadan üşütük müsün? Niye burada bekliyon gerizekalı? Geç lan içeri...mal."
"Kızım ne güzel ikna etmişiz Atsumu'yu. Ne diye damarına basıyon?" (YN. Sen hayırdır koçum?)
"Baştan söyleseydin sende."
Atsumu gelip sarıldı bana.
"Hep mutlu ol."
--
ULAN DARALTI GELDİ Bİ TÜRLÜ BİTİREMEDİM ŞU HİKAYEYİ. DÜĞÜNE TEYZE GELCEKTİ YA, HA İŞTE ONU UNUTUN ÇÜNKÜ BEN BAYILCAM ARTIK SUNADAN. HİKAYE OKUMAK İSTEYEN OİKAWA KİTABINA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
Novela Juvenil@ayicik1111 in başladığı "Suna x Reader" kitabının devamını yazıyorum. Okumak isteyenlerin önce etiketlediğim hesaptan ilk kısmını okuması gerekiyor...