TANITIM

6K 163 119
                                    

18. Yaşımın bana bu denli uğursuz geleceğini düşünmezdim...Aksine yeni yaşımda o pislik herifin evinden çıkacak annem gelsin ya da gelmesin o evden kendimi kurtaracaktım... Üniversite sınavından aldığım puanla istediğim bölüme yerleştim, tek gayem bir iş bulup kendi kendime yetebilmekken şimdi buradayım... Bu dipsiz karanlığın içinde birazdan gelecek adamın istediklerini yapmaya mecbur bırakıldım... 3 ay oldu, bu cehenneme direnmeye çalışsam da başaramadım... Ölmekten korkmuyorum keşke öldürseler ama yaptıkları işkencelere dayanamıyorum...

Kapı açıldığında içeri giren uzun boylu adam hiç konuşmadan kapıyı kapattı... Bana doğru gelirken ceketini çıkardı... Odadaki koltuğun kenarına bıraktığı ceketinin cebinden bir sigara aldı... Ona nasıl baktığımı bilmiyorum ama sigarasından bir duman alıp bıraktıktan sonra ;

-Bakma öyle üstündekileri çıkar...

Söyledikleriyle titremeye başlayan ellerim aylardır burada mecbur bırakıldığım bu iğrenç duruma hala alışamadığımın en büyük kanıtıydı ... Bir insan istemediği halde tanımadığı adamların altına zorla yatırılmaya alışabilirmi ki?

Ellerim titrerken kandime hakim olmaya çalışıp üstümdelikileri çıkardım... Elim boxerıma gittiğinde ;

-O kalsın...

Söylediğini yaptım... Yatağa oturdum arkası bana dönük olan adam ayağa kalkıp üstündekileri çıkardı ve oda boxerıyla kaldı... Yatağa yaklaştığında dolan gözlerime hakim olamamaktan kokuyordum...

-Uzan...

Yatağa uzandığımda yanıma uzanıp ince çarşafı üstümüze örttü... Işığı kapattı ve bana doğru dönüp elini başının altına aldı ...

-Adın ne?

-Pete...

-Bir şeyler anlat bana Pete?

-Nasıl ?

-Her hangi bir şey... Anlat işte ...

Gözlerim tavanda ona doğru hiç bakmadan konuşmaya başladım...

-Bir adam sabaha karşı okyanus kenarında yürüyormuş. Birden binlerce deniz yıldızının karaya vurduğunu görmüş. Daha da yaklaştığı zaman bir çocuk fark etmiş. Çocuk deniz yıldızlarını tek tek alarak denize geri götürüyormuş.

 Adam çocuğa yaklaşarak sormuş:

 -Bu deniz yıldızlarını neden denize geri atıyorsun?

 Çocuk cevap vermiş:

 -Güneş yükseliyor. Birazdan sular çekilecek ve bu deniz yıldızları susuzluktan ölecekler.

 Adam bu duruma şaşırmış:

 -Sahil çok uzun ve çok fazla deniz yıldızı var. Hepsini kurtaramazsın. Ne fark eder ki?

 Çocuk adamı dinlemiş. Daha sonra sahilden bir deniz yıldızı daha alarak denize bırakmış. Sonra adama dönerek:

 -Bak görüyor musun bu deniz yıldızı için fark etti demiş.

Kendimi bulduğum hikayeyi anlatırken denize burakılan o deniz yıldızı olmak istedim... Susuzluktan ölmek üzere olduğum bu kurak yerden biri beni kurtarsın denize bıraksın istedim... Mümkünmüş gibi gülümsediğim hikayenin sonunda yanımdaki adamdan ses çıkmayınca ona doğru baktım... İfadesiz bir şekilde bana bakıyordu...

-Şimdi uyu ...

Söylediği şeyle şaşkınlığımı gizleyemedim... Bana dokunmayacak mı sahiden? Diğerleri gibi pis ellerini vücudumda gezdirmeyecekse neden burada?

-Sen ban-...

-Uyu dedim...

Gözlerini kapattı, oldukça yorgun görünüyordu... Bu gece rahat uyuyacağımın sevinciyle gözlerimi kapattım... Yanımdaki adam uykuya dalmış mı emin değilken ;

-Teşekkür ederim...

Evet ona minnettar hissediyordum... Aylar sonra rahatça uyuyabilecek olmamın minnetiydi bu... Adını bile bilmediğim bu adam bana neden böyle bir iyilik yaptı bilmiyorum , sadece bu geceki rahatlığımın tadını çıkarmak istiyorum...

Sabah olup gözlerimi açtığımda giyinmiş olan adam ceketini eline aldı ve bana doğru baktı... Hiç bir şey söylemeden kapıya yöneldiğinde yataktan fırlayıp kalktım... Yanına doğru adımladım ;

-Adın ne?

Bana doğru dönüp baktığında gece fark etmediğim kopkoyu siyah gözleri gözlerime değdi... İstemsizce yutkundum , oldukça heybetli ve karizmatik görünen adamdan gözlerimi çekmedim...

-Vegas...

-Teşekkür ederim Vegas...

Hiç bir şey demeden kapıdan çıktığında arkasından bir süre baktım... Sahi dün akşam ne yaşandı öyle..?



Selaaaammmm yeni kurgumuzun tanıtımı nasıl hadi yorumlara gelin 🥰

Diğer kurgularım final olduğunda yayımlamaya başlayacağım biraz ince işlemek istediğim bir kurgu çünkü...

Fikirlerinizi paylaşırsanız ve vote atarsanız musmutlu olurum 🥰

Seviyorum sizi benim motivasyon kaynaklarım 🥳😘

UMUT [ VegasPete ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin