BÖLÜM 3

3.1K 135 121
                                    

Flashback...

VEGAS;

1 yıl önce...

Kendime bile tahammülüm azalmışken,  karşıdan karşıya geçen çocuğu gördüğüm o günden beri onun peşindeydim... Arabayla kırmızı ışıkta dururken gördüm onu... Yanında bir arkadaşıyla gülerek sohbet ediyor, yürürken kahkaha atarken arada bir duraksıyordu... Gülüşüne bakakaldım bir süre sanki hayatımda eksik olan bir şey tamamlanmış gibi hissettim... Belliki okuldan çıkmışlardı üstündeki formaya baktım... Hangi okul olduğunu anladım... Gideceğim yönden sapıp onu takip etmeye başladığımda bunu neden yaptığımı bilmiyordum... Bir süre takip etsem de ara sokaklardan birine girdiklerinde izini kaybettim... Sonrasında her gün aynı saatlerde okulunun oraya gidip onu bekledim... Onu görmek istiyordum... Tek amacım buydu ve uzun zaman sonra kendimce  edindiğim ilk amaçtı bu... Adını bile bilmedğim güzel yüzlü parlak gülüşlü o çocuğu görmek bana iyi geliyordu... Her okul çıkışı onu görmek için bekledim... Bir süre takip etsem de yolun sonunda nereye gittiğini bilmiyordum ... Ama takip edebildiğim kadarıyla gördüğüm yüzü ve gülüşü bana yetiyordu... Parlıyordu... Evet bu çocuk resmen parlıyordu ... Bazı günler yüzü asık oluyordu bunu fark etsem de yanına yaklaşamıyordum... Onun gibi temiz bir çocuk benimle konuşmak dahi istemezdi biliyorum... Okullar tatil olduktan sonra bir daha göremedim onu... Adını bilmiyordum adresinide... Çok uzun  zaman yürüdüğü yollarda okulunun çevresinde dolansam da bulamadım... Sonrasında bir süreliğine yurt dışına çıktım... İzini tamamen kaybettiğimin farkındaydım ama... Ama bir gün bile aklımdan çıkaramadım o yüzünü... Beni aptal eden gülüşünü... Onu takip ederken gizlice çektiğim fotoğraflarına baktım hep... Kararlıydım eninde sonunda bulacaktım onu....

Flaschback sonu !

Ormandaki büyük eve geldiğimde uzun zamandır uğramamış olsam da her şeye hakimdim... Korumaların başı olan Khom ayrıntılı rapor vermek için yanıma geldi...

-Bay Vegas.

-Gel Khom...

-Sonunda döndünüz uzun zaman oldu.

-Ben yokken işleri çok iyi idare ettin farkındayım... Gözüm arkada kalmadı hiç.

-Elimden geleni yaptım efendim..

-Evet anlat bakalım ne var ne yok?

-Aslında pek bir değişiklik yok siz yokken alınan verilen tüm hesaplar önünüzdeki defterde kayıtlı... Onun haricinde işe yeni başlayan sadece bir kişi var..

-Kim?

-Babasının daha doğrusu üvey babasıymış... Bize kumarhaneden yüklü bir borcu var... Ödeyemediği için oğlunu teklif etti size söylemiştim hatırlarsanız...

-Hm evet.

-İlk geldiğinde bayağı bir sorun çıkarsa da iki aydır ses çıkarmadan çalışıyor...

-Güzel...

-Üstelik bayağı bir müşteriside oluyor ... Yaşı genç ve çok güzel bir çocuk oldukça iyi para kazandırıyor bize doğrusu ..

-Kaç yaşında ?

-18 yaşında adı Pete...

-Güzel... Başka bir şey var mı bilmem gereken?

-Yok efendim...

-Tamam...

-Müsadenizle işimin başıma döneyim...

-Khom akşam aranıza karışacağım bir bakayım ne var ne yok...

-Emredersiniz...

İşlettiğim bu evde tüm işler bana bağlı olsa da adamlarım dışında beni kimse tanımıyor patron olduğumu bilmiyordu ... İşlettiğim kumarhanelerde aynı şekilde işliyordu ve böylesi daha güvenliydi...

UMUT [ VegasPete ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin