Luându-mi "La revedere!"...

172 7 2
                                    

Felix se trezește în a doua zi de scoala,dar, nu prea fericit știind ca trebuie sa-si i-a adio de la tot, de la toate amintirile din America. Se ridica din pat, se duse sa facă dus și cobora jos.

Mama- Neata, fiule!

Felix- Neata, mama! Unde este tata?

Mama- S-a dus sa-si i-a "La revedere" de la colegii lui de munca.

Felix- A, tot vorbi de colegii și eu trebuie sa ma duc sa îmi iau ramas bun. Ma duc sa ma îmbrac și merg la scoala, ok?

Mama- Ok

Felix cu lacrimi în ochii se imbraca și cu greu merge la baie sa se spele pe fata pentru a nu fi observat de mama lui ca a plâns.

Felix- Pa, mama!

Mama- Pa, fiule!

POV: FELIX

Ies pe ușa și ma pornesc fix spre scoala cu un mers foarte lent, nu prea vroiam sa îmi iau "La revedere" de la tot,dar, trebuia. Dacă nu îmi iau poate ma fac nesimtit sau alt cumva.
Ajuns in fata porții îl zăresc pe I.N

I.N- Ce faci? De ce nu ai ghiozdanul la tine?

Felix începu direct sa plângă.

  Felix începu direct sa plângă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I.N- Hey! Esti bine?

Felix- Nu, nu sunt!

I.N- De ce nu ești?

Felix- Pentru ca mama a primit un loc de munca in Seul și trebuie sa ma mut.

I.N- Felix, oricum nimeni nu te vrea în scoala asta, chiar nici eu; doar m-am prefăcut ca îți sunt prieten

Felix deschise ochii mari și ii trase o palma ca să o tina minte toată viata lui. De azi înainte.

Felix- Mai bine îmi spuneai de la început sa nu mai fac un drum pana aici.

I.N- Bine, ceau!

Felix- Da, pa!

Felix plecaseră spre casa, chiar dacă era trist ca pleacă, era fericit pentru ca nu mai vede în fata ochilor niște oameni falși.
Intrând pe ușa mama lui imediat îl intreaba:

Mama- Atat de puțin a durat sa-ti iei adio de la prieteni tai?

Felix- Nu îmi sunt prieteni, au fost doar niște falsi, ei niciodata nu m-au acceptat.

Mama- Știam ca e ceva neinregula cu ei dar nu am vrut sa iti spun ca poate nu ma ascultai.

Felix- Mama, trebuia sa-mi spui, mereu voi asculta de tine.

Tata a întrat dintr-o data pe ușa cu lacrimi în ochii dar totuși vesel de parca era Felix când a întrat pe ușa.

Mama- Ce faci, scumpule?

Tata- Bine, scumpo! Tu?

Felix- Sunt și eu aici!

Mama- Bine! E Felix și tu acum

Tata- Of Felix. Cum a fost ziua ta?

Felix- Oribila! Colegii și prieteni mei erau niște falsi.

Tata- Nu mai gândi asa. De unde știi?

Felix- I.N mi-a spus pe fata asta și el niciodata nu minte, doar îl știi foarte bine pe el și pe tatăl lui. Ați fost colegi de serviciu

Tata- Aici ai mare dreptate. I.N nu minte niciodata și e direct din câte mi-a spus tatăl lui.

Felix- Am cam observat!

Mama- Da eu mai exist?

Felix- Acum vezi cum e când nu ești băgat în seama?

Mama- Da! Hai duceți-vă sus și făceți-vă bagajele!

Felix- Dar tu l-ai terminat pe al tău?

Mama- Normal!

Tata- Bine! Hai sus Felix

Felix- Bine. Tata

POV: I.N

Chiar îmi pare rau pentru Felix, dar, trebuia sa nu îl fac sa plângă și sa fie mai bucuros ca pleacă de lângă noi. Nu cu lacrimi și cu zâmbetul pe buze.

Peste o saptamana

Mama-E timpul sa plecam!

Felix- Acum cobor!

Tata- Stai ca mai am ceva de pus îs valiza.

⚠️Greșeli Gramaticale⚠️
Bye!✌🏻😀




Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum