Trăiesc?!

102 7 0
                                    

Doctorul- Trăiește!!!!

Felix- Ce s-a întâmplat?

Doctorul- Ați sărit de pe un pod.

Doctorul l-a mințit pe Hyunjin că Felix e mort, deoarece s-a îndrăgostit de Felix. Îl dorea pe Felix chiar dacă va trebui să îl fure de la spital.

Felix-Pot da un telefon?

Doctorul- Sigur!

Felix merge la baie și îl suna pe Hyunjin, acesta răspunde și țipă tare.

Hyunjin- FELIX!?

Felix- Vino după mine la spital!

Hyunjin mergea deja spre spital, asa ca a acelerat.
  Urca la etajul 2 unde era salonul lui Felix, nu vede pe nimeni, oare unde este. Primește un apel de la alt număr.

Anonim- Bună,Hyunjin. Îl vrei pe Felix?

Hyunjin- Unde este? Cine sunteți?

Anonim- Nu te interesează cine sunt. Doar vino la 00:00 la acesta adresa.

*Share location*

  Deja Hyunjin nu mai putea tine pasul, l-a șocat faptul ca Felix trăiește...Dar să nu creadă ca o sa merga singur. Nu a menționat și oricum nu venea singur.

*Hyunjin suna pe grup*

Toți raspund...mai puțin Felix.Hyunjin le explică ce sa întâmplat și ce trebuie sa facă ca să-l aibă înapoi pe Felix. Toți au fost deacord și au început cu planul... Fiecare știa ce să facă și cum să facă.

  Se făcuse ora 00:00 și băieții erau în fata clădirii. Îl așteptau pe respectiva persoana care l-a sunat pe Hyunjin.

Doctorul- Se pare ca nu ai venit singur.

Hyunjin- Deci tu erai...puteam să jur ca doar din priviri o să se întâmple ceva.

Doctorul- Cum și tu ai venit cu niște invitați surpriză, am adus și eu câțiva.

  Doctorul și ceilalți oameni întra după Felix...ceilalți stau afara. Niciodată nu o să știi ce pune cineva la cale.
  Ieșind cu Felix care stătea intr-un scaun și cu un cuțit la gât...

Felix- Pe bune? Cuțitul asta nici nu ma taie.

Doctorul- Vrei să încercăm?

Felix știa cum sa se lupte, dar niciodată nu a arătat cum se lupta. Frânghia cu care era legat a rupt-o, ii era ușor sa-l bata.
  Doctorul aproprie cuțitul de gatul lui,dar Felix ripostează și sare de pe scaun. Hyunjin și ceilalți nu știau ca Felix știa să se bata, îl credeau un baiat simplu fără apărare uneori.

Doctorul- Cum ai scăpat, băiețaș?

Felix- Data viitoare când rapesti pe cineva vezi să legi bine frânghiile. Stai, nu mai exista o "data viitoare".

             *Se aud sirenele politiei*

 

Nici nu au apucat sa fugă ca politia deja i-a prins.

Politistul- Mulțumim de apel, Domnule Felix!

Felix- Cu mare drag!

  Hyunjin alerga spre Felix, dar acesta a leșinat...

_______________________

Am revenit dupa o perioada lunga

⚠️Greseli gramaticale⚠️





Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum