Karma exista

65 5 1
                                    

Dupa multe experimente esuate, Hyunjin si-a adus aminte ca e vampir si ca poate transforma pe cine vrea in ceea ce este el, dar el nu a mai facut asta de 100 de ani...Oare mai stie cum? Oare o sa-l tranforme pe Felix in vampir? Mereu se gandeste la el si vrea sa-l aduca inapoi...Dar totusi oare ce face I.N? I.N e foarte bucuros pentru moartea lui Felix si pentru ceea ce a facut, dar regreta pentru ca Hyunjin il ignora...Uraste cand nu poate vorbii cu el, dar macar nu mai e Felix sa-i împiedice.
Hyunjin incearca din rasputeri sa-l salveze si totusi se lasa batut, dar i-a venit o idee...sa creeze un joc virtual care sa para atat de real incat sa ii sperie pe toti. Dupa ce acesta a inventat jocul numit "Traiesti cu moartea"(Poate va intrebati care sunt regulile,dar le vezi afla🎀❤). Terminand planul si ti ce trebuia ca sa incep jocul acesta a creat camera unde sa fie jucat, era spatioasa si plina de mister si tehnologie...Oare chiar e un joc sau e realitate?
Dupa ceva timp acesta a dat un anunt ca s-a deschis o noua casa de jocuri virtuale si arata bine. Toti erau interesati si fascinati de noua sala de jocuri. Hyunjin i-a pus pe scaune, dar acestia l-au intrebat de ce nu joaca si el, iar acesta le-a raspuns cu "Am jucat deja". Intrând in "Traiesti cu moartea"

Regulile
-Sunt 4 echipe:Mafia,inocent,doctor si politist.

-Inocentii trebuie sa supravietuiasca noptilor. Pentru a trece in ziua urmatoare.

-Politistul trebuie sa investigheze cine sunt cei din mafie.

-Doctorul poate salva doar o persoana pe noapte.

-Mafia trebuie sa omoare toti inocenti+ politistul si doctorul ca acestia sa castige.

Sa inceapa jocul!

_______________________________________________

Greseli gramaticale!

Inspiratie: Night has come
Pupix❤❤
Mersi pentru toata sustinerea...Va iubesc❤😍🎀

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum